IGNORED

Twitter v2.0 - powered by Elon

mustang

Možda i najkomičnija stvar u vezi sa Muskom, jednom temeljno tragikomičnom osobom, je ta neobjašnjiva opsesija slovom X :isuse:

Debil je insistirao da se PayPal ima zvati X.com po svaku cenu, jebeš brand i business sense, između ostalog su ga i zbog toga najurili uz zlatni padobran. Posle i sina sa Grimes nazvao X-AE-XXX ili tako nešto sumanuto, čovek je apsolutni šampion krindža na svakom mogućem nivou.

Poslovni genije traži pare nazad od advokatske kancelarije koja ga je dobila u sporu

Glavni argument sumiran:

It was incredibly easy to beat Musk in court, says Musk, in court. Elon Musk does not abide by his contracts, and so you have to sue him to get him to keep his contracts, but when you sue him you will win, says Elon Musk, in a court case in which he is trying to get out of a contract. Musk, I should say, employed several high-powered and expensive law firms to take the losing side of the merger dispute. (Though maybe he didn’t pay their bills either?) It seems silly for him to fault Twitter for hiring expensive lawyers to beat him in a “relatively straightforward” dispute, when he was hiring expensive lawyers to lose it. 

• +1 1

Jbt što sebi nije kupio neku igru tipa Europa Universalis, SimCity, Railroad tycoon ili tako nešto, ovo sad igra lajv i sjebava sam sebi (doduše izmaštane i fiktivne) milijarde 

• +1 4