Stroll najveće nepo dete. 

Dosadna trka, ali barem Maks neće uzeti :D 

• +1 2
Posted (edited)

SK unosi zanimljivost u trku mutiranjem jednog komentatora iz dijaloga

Edited by Lezilebovich
Just now, Lezilebovich said:

SK unosi zanimljivost u trku mutiranjem jednog komentatora iz dijaloga

To je zato sto je rekao "ne zelimo da pricamo neke stvari". Pa ga lepo iskljucili..

• Haha 1
15 minutes ago, garmonbozia said:

Dosadna trka, ali barem Maks neće uzeti :D 

Jedino tako i može biti zanimljiva ;)

Posted (edited)

Bar se Albert konačno opustio i izašao iz okvira smaračkih procedura :D

Mada se Charlene ne da i dalje

Edited by ducca
5 hours ago, Jimmy Kowalski said:

Zato sto ceo karavan nije prosao prvi sektor na kome se zvanicno meri vreme i poredak..

kakva glupost lebe razani

Ocon leti iz Alpine na kraju godine... očekivano, mislim da nikome ne treba vozač koji je non stop u klinču sa timskim kolegom (makar bio solidan vozač, što Ocon jeste). 

• +1 1

Vec neko vreme je pregovarao sa Haasom, a uoci GP Monaka mu je i predoceno da nece voziti za Alpinu sledece sezone. Otuda i potez u stilu Flojda "ko vas sisa, ja sutra vozim svoju trku". S tim sto mu je zapreceno da bude li ponovio tako nesto, izgubice svoje mesto istog trenutka.

Briatore gura svog pulena Doohana kao drugog vozaca uz Gaslyja koji ce produziti ugovor. Licno bih voleo tu kombinaciju, bolje izgleda nego Gasly-Zhou ili Gasly-Martins..

‘Why’s he still in F1?’ - Jacques Villeneuve’s explosive rant about Daniel Ricciardo

Jacques Villeneuve has questioned why Daniel Ricciardo is still in F1 and believes his “image” has ultimately saved his career in a remarkable rant.

Speaking as a guest pundit for Sky Sports F1 at the Canadian Grand Prix, Villeneuve was heavily critical of Ricciardo’s recent performances at RB and McLaren and indicated he no longer thinks the Australian warrants a place on the grid.

Ricciardo has been outperformed by RB teammate Yuki Tsunoda across the opening eight races of this year but is being lined up for another season at Red Bull’s sister squad.

“Why’s he still in F1? Why?” The 1997 F1 world champion said.

“We are hearing the same thing now for the last four or five years. ‘We have to make the car better for him’. Sorry, it’s been five years of that. No, you are in F1.

“Maybe you make that effort for Lewis Hamilton whose won multiple championships. You don’t make that effort for a driver who can’t cut it.

“If you can’t cut it, go home, there’s someone else to take your place. That’s how it’s always been in racing, it’s the pinnacle of the sport.

"There’s no reason to keep going and to keep finding excuses, and you all talk about that first season or first two seasons, he was beating a Vettel that was burnt out, that was trying to invent things with the car to go win and just making a mess of his weekends.

“Then he was beating for half a season Verstappen when Verstappen was 18 years old, just starting, that was it, he stopped beating anyone after that.”

Asked if he thinks Ricciardo’s career is overrated, Villeneuve said: "I think his image has kept him in F1 more than his actual results.”

• +1 2

Možda je u pravu, ali ne vidim zašto ovako javno i ovako oštro, jel' njih dvojica imaju neki beef od ranije? Na stranu što je i sam Žak najveći mediokritet kome je ikada obezbeđena titula.

• +1 1
Posted (edited)

Checo :ziga:  
Da citiram Hornera, “kontinuitet”, i bio je u pravu.

Za to vreme Mečke lete :ohmy: Eto Renea nazad na forumu 

Danny Ricc u lice Žaka Vilneva :violina:

Edited by ducca
  • +1 2