IGNORED

Pitanja

A gasi aplikaciju i javlja neku gresku pa sam zato mislio da je do mene.
pa sve vreme radi to, krene da se loguje i onda ga windows ubije... a treba mi saaaad :cry:
Ne koristim dotični, ali sam čuo da je rešenje da se obriše %appdata%/skype folder.
Windows
  1. Click Start, type run and press Enter. (On Windows XP: Click Start and then Run.)
  2. Type the following and click OK.%appdata%\skype
  3. Locate and delete the file shared.xml.
  4. If you cannot find this file:
    1. Click Start, type run and press Enter. (On Windows XP: Click Start and then Run.)
    2. Type the following and click OK.control folders
    3. In the View tab, ensure that Show hidden files and folders is enabled.
    4. Repeat steps 1-3.

[*]Restart Skype.

Mac

1. Open Finder and locate the following folder:~/Library/Application Support/Skype
  2. Delete the file shared.xml.
  3. Restart Skype.

Please note that the ~ sign means your home folder. You can find your home folder by opening Finder and selecting Go > Home from the menu bar or pressing Command (Apple), Shift and H keys at the same time. Linux

1. Go to the following folder:/home/YourLinuxUserName/.Skype
  2. Delete the file shared.xml.
  3. Restart Skype.

Remember: The Skype folder is a hidden folder - please check Show hidden files in your file browser to view and access it.

E sad. Kad je upisem %appdata%\skype i kliknem ok, pita me sa kojim programom da otvorim ovaj fajl?!
Koristiš li Total Commander ili bilo kakav drugi fajl menadžer?Traženi folder ti je, DOS-ovski rečeno, na C:\Users\tvoj username\AppData\Roaming\SkypeE pa tamo treba da dođeš i da brišeš šta treba da se briše :)Možeš i ručno da uđeš tamo, iz command promta.edit: ukucaš CMD i otvori ti se command prompt... najverovatnije na C:\Users\MiddleClass (npr)Onda samo kucaš "CD Appdata\Roaming\Skype" i ako ti posle toga uđe u folder, samo kucaj "del shared.xml" i to je to :) Edited by copkillah
Hvala! Obrisah ga tako dosovski!. Bolje nego da sam isao radikalno, zar ne? :)Radi skajp.
e, fala na svim zverovima, sjutra cu to reshavati. u preduzecu je win7, a kotkuce xp. na xp se naravno ne deshava nishta chudno...

Nov Trnascend USB 500Gb drive mi odjednom postao unknown device i ne vidi ga kao drajv. Probao na 3 kompa. Svuda ga prijavi ali ostane onaj trozubac simbol i Unkn. Dev.Treba mi hitno to sa njega? Da li je cao ili moze nesto da se uradi? Mogu li bar da pobrisem sve sa njega pre vracanja za zamenu ako do toga dodje???Ako moze na PM. Puno hvala!