Lrd Posted December 31, 2014 Share Posted December 31, 2014 To je to, tu smo svi: Ovaj vrh je, na kraju krajeva, sasvim odličan. PPP lista je bolja i kvalitetnija od bilo koje mainstream liste. Ali nema više Symeta da linkuje random ljude sa interneta da kažu kako mi™ nemamo pojma. Mada, nije TD tačno duplo bolji od bilo čega drugog, više onago za glavu i ramena. :) Quote Link to comment
Ajant23 Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 PPP lista je bolja i kvalitetnija od bilo koje mainstream liste. True Detective 128Justified 64 Fargo 57 The Americans 43 Orange is the New Black 35 Penny Dreadful 30 Na četvrtom, petom i šestom mestu su smeća neopevana. Mada, ko zna za šta je lista bolja... Quote Link to comment
Weenie Pooh Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 Pre su na prvom i trećem, ako ćemo strogo... Quote Link to comment
malkin Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 +1 forum se konačno samourušio, podigao na 1 pijedestal seriju upamćenu po besmislenom iskazu "time is a flat circle" i najvećoj izdaji gledalaštva u finišu još od Galaktike. patim. Quote Link to comment
Hamlet Strašni Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 +1 forum se konačno samourušio, podigao na 1 pijedestal seriju upamćenu po besmislenom iskazu "time is a flat circle" i najvećoj izdaji gledalaštva u finišu još od Galaktike. patim. Zašto je galaktika bila izdaja gledalaštva? U stvari koja, ona stara ili ova nova? Quote Link to comment
ToniAdams Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 ona jedva prosecna epizoda blek mirora je bolja od cele te vase liste doduse justified nikad nisam probao da gledam. Quote Link to comment
morgana Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 malkine, pa gdje ti je oliv kitridz? :D realno, u prosloj godini najrula med men. odlicna sezona! peni dredful i narandzasto je n.c. su bezvezarije. truli detektiv je dovoljno odlican u prvoj polovini da ga upamtim vise no ovu ostalu nedonoscad. Quote Link to comment
Hippie Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 odakle vama vremena za sve te serije nikako mi nije jasno + 1 za tru detektiv.... pored Kosmosa, jedina serija u prosloj godini koja mi je drzala paznju/koju sam od pocetka do kraja ispratila Quote Link to comment
Weenie Pooh Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 realno, u prosloj godini najrula med men. odlicna sezona! Istina, ali ko ih jebe kad prave onolike pauze. Potpuno sam zaboravio da ih glasujem, zato su i ostali bez ppprestižne nagrade. Quote Link to comment
MayDay Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 Meni Kosmos najnajnajbolji! Quote Link to comment
Weenie Pooh Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 You're no true knight nerd <_< Ja odgledao prve dve-tri epizode Kosmosa i dosta mi je NDT-ovog patroniziranja za ceo život. Mislim da je jumping the shark trenutak bio kad je Đordano Bruno progovorila sa italiano akcentoma, si? Još malo posle toga i batalio sam. Quote Link to comment
Ryan Franco Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 Na četvrtom, petom i šestom mestu su smeća neopevana. Mada, ko zna za šta je lista bolja... Nemaš pojma. Sad ću baš da vidim kako si ti glasao... Quote Link to comment
malkin Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 malkine, pa gdje ti je oliv kitridz? :D dobila je Oliva od mene 5 poena i ni poen više sve sam čekao da ti dođeš da glasaš i da joj koji poen udeliš. Quote Link to comment
morgana Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 e, ja nisam ni glasala! sad je kasno, jel da? prokleti vanforum, previse mi vremena oduzima. oliva je svakako pri vrhu ovogodisnje produkcije, uz sve mane, a glumacki je prva, bez premca. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.