IGNORED

True detective

mammy two shoes

Pa dobro™, i na početku serije je rečeno da će svaka sezona biti nova priča sa novim, nezavisnim likovima. 

Mada, HBO nije potvrdio drugu sezonu, ali Picolato je već uveliko piše.

rast ce da odjase u zalazak sunca ko dok holidej.

a sad mi je jos superije da mu slusam one antibogovske didaskalije, posle onog govora na oskaru. osim ako i to nije gluma. mada juzni teksas sugerise da nije.

sad me najvise zanima za kog li se klanovca udala ti-parti megi.

moze sejn, cak i lici ovakav.

htela sam da cekam i gledam obe, ali ne izdrzah. jos se samo drzim da ne procitam taj tekst o zlocinu koji je insoirisao picolata na seriju.

i vise taj jebeni internet. bilo zanimljivije i bolje za jacanje samopouzdanja dok ga nije bilo. posle ove epizode, klikne mi najzad na koga me najvise podseca i pisanje i atmosfera i likovi itd, i jos sam sva ponosna kako sam to uklopila, kad ono, sam picolato reko u nekom intervjuu da mu je taj i jos jedan pisac glavno otkrovenje poslednjih godina.

moze sejn, cak i lici ovakav.

htela sam da cekam i gledam obe, ali ne izdrzah. jos se samo drzim da ne procitam taj tekst o zlocinu koji je insoirisao picolata na seriju.

picolato je navodno dovrsio scenario prije prevrata u istrazi o zlocinu. 

i vise taj jebeni internet. bilo zanimljivije i bolje za jacanje samopouzdanja dok ga nije bilo. posle ove epizode, klikne mi najzad na koga me najvise podseca i pisanje i atmosfera i likovi itd, i jos sam sva ponosna kako sam to uklopila, kad ono, sam picolato reko u nekom intervjuu da mu je taj i jos jedan pisac glavno otkrovenje poslednjih godina.

reci nama, necemeo nikome odati! :)

rast ce da odjase u zalazak sunca ko dok holidej.

a sad mi je jos superije da mu slusam one antibogovske didaskalije, posle onog govora na oskaru. osim ako i to nije gluma. mada juzni teksas sugerise da nije.

sad me najvise zanima za kog li se klanovca udala ti-parti megi.

Na verujem da je i to gluma, mada zanimljivo zamislja zagrobni zivot (svog caleta). Opet, sam je trazio sa glumi Rasta, nakon citanja scenarija, iako je prvobitno trebalo da igra Martija. Valjda mu je taj lik bio izazovniji, jer mu nije blizak, sta li? :D

When Matthew McConaughey was preparing for the psychedelically complex character he plays in HBO's twisted, acclaimed True Detective (the final episode airs on Sunday), he made a monster document to help him find his way. The show spans 17 years, during which time Rustin "Rust" Cohle variously exists as a sober, hyperanalytical homicide detective, a coke-and-meth-fueled undercover agent he calls "Crash" and a troubled, alcoholic ex-cop. "I just basically broke it down and made a 450-page graph of where Cohle was and where he was coming from," McConaughey says, flipping through the document until he gets to part he's looking for.

Here, in McConaughey's own words, are the "Four Stages of Rustin Cohle":

1995 Cohle

"Back to being a part of the body. He's coming off of years being Crash. He's trying to walk the line. Monk-like. Trying to hold it together. And that's a lot easier with less interaction with others. There's a mechanical side to him. He needs the regimen of the homicide detective. He needs the case to actually survive. One, because he's great at it. And two, because it's going to keep him from killing himself." 

Crash

"He's our deep, narco wild-ass. A guy who goes all the way. This is where Cohle has all the freedom. He can go over the edge as this guy. And inside, he loves the life of Crash even more, because the shackles are off of him. He knows he may die sooner living this life, but there's a freedom and peace in that knowledge for him."

2002 Cohle

"A little looser mix of Crash and the '95 Cohle. A guy who's made his boundaries clear and has to mark less territory, so he's relaxed into his way in the world. But the case is still his lifeline. He has some small hope that there's going to be a way out of his being and pain and criticism, so he makes an effort into domesticity, a la the girlfriend. Only to prove that he was not made for it, and there is no way out. So what does he do? He resigns to his nature, once again."

2012 Cohle.

"This guy lived longer than he hoped. Fallen prey to his own beliefs. More cynical, angrier, he's had to endure the existence of this shitstorm called life. A little ragged, more rough edges, living in a place where he can manage himself. Not too close. He's not in the CID. But he's not in Alaska. He's a guy who's resigned to his indentured servitude of being alive. But he despises the sentence and the penance. He will not accept defeat. He's not going become a madman, he's not going to kill himself. He wrestles the devil every day, and he realizes that this may last a lot longer than he ever hoped for."

picolato je navodno dovrsio scenario prije prevrata u istrazi o zlocinu. 

reci nama, necemeo nikome odati! :)

moj je ovaj, a picolati voli i ovog.

Na verujem da je i to gluma, mada zanimljivo zamislja zagrobni zivot (svog caleta). Opet, sam je trazio sa glumi Rasta, nakon citanja scenarija, iako je prvobitno trebalo da igra Martija. Valjda mu je taj lik bio izazovniji, jer mu nije blizak, sta li? :D

i super je onaj deo sa "my hero" bio.

i naravno da radi kod vlasnika bara cije je dete nestalo. mada mi je u ovoj epizodi vudi bio upecatljiviji.

I just basically broke it down and made a 450-page graph 

450 stranica? :mellow: Nadam se da se neko zajebao intervjuisuci ga, to je previse hartije za lika koji ce biti u 8 epizoda.

Edited by Calavera