IGNORED

NBA 2013/14

Ros

pa jesu kad je istok ovako kljakav ali ne verujem da mogu da osvoje titulu, narocito sto ne verujem i unstant ekipe. lebron u prvoj sezoni nije mogao da osvoji titulu sa jacim timom.

• Replies 6.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Feindouno

• Have_Fun

• theanswer

• Timmi

Top Posters In This Topic

Posted Images

big3 sad u cavsima mi deluje kud i kamo optimalnije u odnosu na big3 u heat-u onomad...bice to lepo za gledati ofanzivno...imaju li dubinu pevca™?

big3 sad u cavsima mi deluje kud i kamo optimalnije u odnosu na big3 u heat-u onomad...bice to lepo za gledati ofanzivno...imaju li dubinu pevca™?

ma kakvi, bosh i i wade su klasa za ovu dvojicu, kud ces optimalnije od 4 uzastopna finala u 4 sezone.

dubinu stvaraju tako sto potpisuju lebronove drugare, videcemo.

Bez Durenta mogu da se slikaju. Bar se nadam. Ovo je veliko iznanađenje.

Edit ako se povukao zbog Džordžove povrede (što će naravno da porekne) onda je kompletan idiot jer se ta povreda može desiti uvek i bilo kome.

Edited by theanswer

Pricacemo kad Steph nagna babu :misko:

Pri prvom sutu ga hvata za muda i izbacuje do kraja tekme, nije steph igrao protiv takve budale, zelen je.

Pri prvom sutu ga hvata za muda i izbacuje do kraja tekme, nije steph igrao protiv takve budale, zelen je.

Već je Steph bio jeban u NS :D

hahahaha, Curry za malo da ostane bez piva :D jer su sumnjali da ima preko 21 god

http://bleacherreport.com/articles/2163752-stephen-curry-gets-carded-for-beer-at-restaurant-waitress-doesnt-know-him

Curry: It happened at California Pizza Kitchen in the Bay Area like 15 minutes from my house. We went, I tried to get a drink after the season, that’s exactly what happened.

Me and my wife went to dinner, and we didn’t have our daughter with us, and she was with the babysitter. So I ordered a beer, and I didn’t have my ID with me, ‘cause I left it in the car and I thought she’d recognize me.

So the waitress asks, and I was like, ‘Uh, is your manager here,’ and I took my chances with him knowing who I was, and … he knew.

But she basically, yeah, she wouldn’t give me the benefit of the doubt, knowing that I didn’t look like I was over 21 and not knowing who I was.