IGNORED

now playing 2nd coming

luba

Ghosts

In July of 2018 we released our album All That Reckoning. Two months later our mother died and we realized that there was more reckoning still to come. Ghosts is the result of that realization; a suite of songs revolving around grief, pain, fear, anxiety, beauty; a set of songs examining the complexity of emotions that subsume us after losing a parent. We were writing and creating these songs while we were touring ATR and as they took shape it became clear to us that they belonged as part of, or at least as an addendum to, the songs that make up All That Reckoning. They deal with the ultimate reckoning, the reckoning that comes with the death of a loved one and the reassessing that one goes through as one tries to process such a loss.

https://cowboyjunkies.lnk.to/Ghosts

Odličan Cowboy Junkies!

2 hours ago, Indy said:

Hm... kako me je dosad mimoišlo.

pengu.jpg

Hah kada bih pravio dokumentarac o tebi po onome što znam sa foruma, neke njihove stvari bih koristio kao soundtrack a ti ih nisi ni slušao :lolol:

Overi i naslednike, Penguin Cafe, bez Orchestra. Lep je i to materijal, izdaju za Erased Tapes

1 hour ago, Indy said:

Nisam... nisam gledao Handmaid's Tale.:D

Nisam ni ja :D

Ja sam za njih prvi put cuo uz ovaj projekat (video za 1, 2 i 3 godine su imali tu pesmu - posle je promenila), sto sam mislim kacio na fragmente ili ovde ili FB92.

Neverovatno je, ali skoro da ne prođe dan (posebno kad zalazim na forum, a i van njega) da ne saznam za nekog za koga sam apsolutno po svemu trebao da znam. I za ovog što je baš sad umro, Johna Prinea, bukvalno nikad nisam čuo - jes' da nije moja sorta muzike, ali po svim reakcijama koje vidim, bio je tu negde u rangu najboljih u tom žanru. Sećam se još apsolutnog šoka sa FB92, pre nekih 19 godina, kada su mi tamo "otkrili" The Fall (mislim, ja sam imao pune sveske ispisane sa muzičkim listama i isečcima iz Džuboksa i sl, od 1970-tih nadalje... i onda na forumu, decenijama kasnije, prvi put čujem za The Fall?! WTF).