IGNORED

Mobilni

nesha taxista

• 1 month later...

ajfon nadje mrezu ali kad se pokusa pristup nekom sajtu izadje obavestenje da je nemoguce otvaranje stranice jer nije na netu?

valjda. zamoljen sam pitati na ovom svetom mestu za savet
If you are unable to access the Internet while connected to a Wi-Fi networkIf you are using a public or commercial network that requires a login or subscription, see this article for more information.Verify that you are selecting the correct network if you are in a location with multiple Wi-Fi networks.Verify that the Wi-Fi network settings are correct. You can view and configure Wi-Fi settings using the following steps:Tap Settings > Wi-Fi.Locate the Wi-Fi network you are currently using and tap .If you've verified that your settings are correct and the issue persists, try the following:Tap "Forget this Network" to reset settings for this Wi-Fi network, including the password. Then try connecting to the network again. Note: This can be useful if you identify a network issue and want to prevent the device from automatically using this network in the future.Reset network settings by tapping Settings > General > Reset > Reset Network Settings. Note: This will reset all network settings, including passwords, VPN, and APN settings.
Ako ne rešiš problem, ima odličan iphone servis u Kosovskoj pa odnesi tlf tamo.

kad si već tu, da te pitam kao Android to iPhone konvertita - jesi li se pokajao (ako jesi slobodno šini na PM da te antisekta ne bi zajebavala) ili smatraš da ti je potez života prelazak na jabučicu?

+1iz iskustva kolege koji stalno menja telefone i koji je prilicno objektivan. nesto bolje tamo, nesto vamona kraju pobedio android:bus mu je komprimovao nexus.s (stanjio ga za jedno milimetar, puknut ekran ostatak i dalje radi :) ), pa kad je birao novi presudila cenamanje vise isti telefoni, iphone4s vs. nexus s (izlozbeni uzorak istina), razlika 300+ e

e fala, kontam da znam nešto konkretno ukoliko padnem u iskušenje u USA da pazarim ajfon.ništa, ostaje mi fiksacija samsungom s III

Nemo si mentol, pazari komotno tamo ajfon pa ga koristi malo, ako ti se ne svidi lagano ćeš ga prodati u Bgd i kupiti s III.

Meni se SGIII nekako ne dopada kada ga uzmem u ruku. A ovo digovo uopšte nije naivna preporuka, taj Ajfon ćeš svakako moći da zavaljaš za jako debele pare ovde i da profitiraš.