IGNORED

Avionski udesi i nesreće

dare...

joj, šta sam ja sve preneo...

ova mapa je odokativna i nije uzela taj (ne)postojeći zaokret na zapad koji je napravljen iz ko zna kog razloga.

@roger

ima mišljenja™ da je radar pokazao nad malezijskim kopnom sve vreme gubio visinu. ko će znati.

Sve sam uvereniji da su negde sleteli, o sudbini putnika ne bih da nagađam.

Jako teško. Nema baš previše mesta na svetu gde onolika grdosija može da sleti, a u informatičkoj eri je praktično nemoguće da to prodje nezapaženo. Bilo bi svedoka i za to bi se brzo saznalo. To eventualno može da se radi na državnom nivou i uz angažovanje ozbiljnih resursa u procesu zataškavanja, gde osim 250 direktnih svedoka imaš još masu ljudi iz aparata koji bi znali šta se desilo. To ne može da ostane tajna, a u isto vreme je suviše veliko za neke obične otmičare koji nemaju državnu potporu.

Osim ako ga ne pronadju negde usred indijskog okeana, drugo najvažnije pitanje će biti kako je moguće da niko danima nije uočio krhotine. Prvo pitanje će naravno biti zašto je otišao tamo gde je pao (gde god to bilo).

Mislim da su veće šanse da nikada ne bude pronadjen bilo kakav trag nego da se ispostavi da je negde sleteo.

paj sad ovo:

OFFICIAL STATEMENT BY CHIEF OF ROYAL MALAYSIAN AIR FORCE ON BERITA HARIAN NEWS ARTICLE DATED 11th MARCH 2014 ON SEARCH AND RESCUE OPERATIONS IN THE STRAITS OF MALACCA

1. I refer to the Berita Harian news article dated 11th March 2014 on Search and Rescue Operations in the Straits of Malacca which (in Bahasa Malaysia) referred to me as making the following statements:

The RMAF Chief confirmed that RMAF Butterworth airbase detected the location signal of the airliner as indicating that it turned back from its original heading to the direction of Kota Bahru, Kelantan, and was believed to have pass through the airspace of the East Coast of and Northern Peninsular Malaysia.

The last time the plane was detected by the air control tower was in the vicinity of Pulau Perak in the Straits of Malacca at 2.40 in the morning before the signal disappeared without any trace, he said.

2. I wish to state that I did not make any such statements as above, what occurred was that the Berita Harian journalist asked me if such an incident occurred as detailed in their story, however I did not give any answer to the question, instead what I said to the journalist was “Please refer to the statement which I have already made on 9 March 2014, during the press conference with the Chief of Defence Force at the Sama-Sama Hotel, Kuala Lumpur International Airport”.

3. What I stated during that press conference was,

The RMAF has not ruled out the possibility of an air turn back on a reciprocal heading before the aircraft vanished from the radar and this resulted in the Search and Rescue Operations being widen to the vicinity of the waters of Pulau Pinang.

4. I request this misreporting be amended and corrected to prevent further misinterpretations of what is clearly an inaccurate and incorrect report.

5. Currently the RMAF is examining and analyzing all possibilities as regards to the airliner’s flight paths subsequent to its disappearance. However for the time being, it would not be appropriate for the RMAF to issue any official conclusions as to the aircraft’s flight path until a high amount of certainty and verification is achieved. However all ongoing search operations are at the moment being conducted to cover all possible areas where the aircraft could have gone down in order to ensure no possibility is overlooked.

6. In addition, I would like to state to the media that all information and developments will be released via official statements and press conferences as soon as possible and when appropriate. Our current efforts are focused upon on finding the aircraft as soon as possible.

Thank You

GENERAL TAN SRI DATO’SRI RODZALI BIN DAUD RMAF
Chief of Royal Malaysian Air Force

Released On:

11 March 14
Kuala Lumpur

"nismo mi ništa rekli, ništa ne isključujemo, sve je moguće i nijedan scenario nije više moguć od nekog drugog scenarija"

@beowl

Ne znam, ne poznajem teren, pretpostavio sam da možda postoji negde neka pista koja se ne koristi (vojna? Tipa Dubinje), van naseljenih mesta. Sve ostalo (pad u vodu, pogotovo na kopno) bi, ako ne odmah, do sada već bilo uočeno.

Ovo je ozbiljno sviranje kurcu. Nema šanse da ga još nisu našli ako je pao.

Ima, ako je usred oceana. Ili čak Južnog Čajna mora.

Ovo je ozbiljno sviranje kurcu. Nema šanse da ga još nisu našli ako je pao.

Ja sam sve vise uveren da ga je brzopleto roknula neka PVO, a sve ovo je odugovlacenje dok se ne utvrdi (tj. iskopa neka olaksavajuca okolnost) da li je rokanje bilo opravdano ili je neko bio malo previse nervozan.

Nemam pojma gde je ali mislim da može da se proveri direktno na Digital Globe-u, preko ID broja snimka (6060).

Ja bih rekao da je brod tj. dva broda (manji je uz levi bok većeg). Ne vidim način da trup aviona bez krila posle 4 dana pluta na vodi.

Edited by beowl