IGNORED

Žiga

harper

Birmigemundjani postavili topiћ Kojih 10 igraca ce imati cast da bude u nasem timu dok :ziga: rusi zidine Novozamcana?A evo jos dokaza kako se :ziga: -svetlost siri Midlandijom:

The dude's beyond science.
He won the points single handedly, and got us to Wembley on his own.
Plus earned us a semi final place, then completely changed the game in the second leg of the semi and imo he is a big big reason we're going to wembley!He's so easy to fall in love with
It is a big part down to the man that our season looks so much better than it did this time last month...
Bet Arsenal defence are quaking in their boots.
f You dont see striker playing at all for 90 min(actually You would like to forget his performance that game) and finally he scores for the big Zig win in 90+ minute that makes him MAN OF THE MATCH and his job is done
:Hail::ziga:
:ziga: objasnjavaReprezentativac Srbije i fudbaler engleskog Birmingema :ziga: igra u fantastičnoj formi, a njegova tri gola u poslednja tri meča mogla bi da ostave tim sa "Sent Endruza" u Premijer ligi. Visoki napadač u intervjuu za Press kaže da su njegove dobre igre plod činjenice da je verovao u sebe čak i kada su ga svi otpisivali i uveravali da nije igrač za Premijer ligu.:ziga::ziga::ziga:

vece fudbala, :ziga: odlucio da pocasti i newcastle svojim prisustvom i s par lopti u mrezi. igra se cak tamo neka liga sampiona, samo ne znam sad sta je to.

Edited by Timmi