IGNORED

Formula 1

burekdzija

Petrov pomahnitao na kraju :Hail: Do pre 15 minuta sam bio ubedjen da je teska kanta od vozaca a sad ... :unsure: Schumi sjajan, samo ga Chandhok i Senna nisu obisli :lol:

• Replies 4.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• ducca

• Jimmy Kowalski

• renne

• Sludge Factory

Top Posters In This Topic

Posted Images

Rispek za Meklarene i Renoe (ponovo).Baton je konacno sazreo, celu trku je mirno vozio, nije se video i na kraju rutinski pobedio. Luis je napadao sve vreme i na kraju se agresivnost isplatilla.Sjajna Renoova taktika i umalo podijum za Kubicu.

Drugovi iz Centralnog komiteta Narodne republike Kine su se ovaj put stvarno potrudili! Kišu kao da je neko odvrtao i zavrtao po potrebi. Mekovi fenomenalni, svako na svoj način. Baton stamen i besprekoran, Hamilton neuračunljiv i prebrz. Žao mi je zbog Red Bulova, očigledno se po kiši ne snalaze najbolje. Alonso ljigav kakav je, još jednom pokazao šta mu se može kad si prvi vozač u Ferdži. Onako iseći jadnog Masu na ulasku u boks, to još nisam video! :lol: I jako mi je drago što je isti taj Masa na kraju oflekao groznog Šumahera. Strašan dan kada je Mečka umesto jednog Hajdfelda pustila ovu matoru slinu da vozi u stočetrdesetoj godini života.. Petrov car! Luda trka, najbolja do sada, a nije da nema konkurencije!PS: Vratili im Britosi za Hongkong:)d10chn1254.jpgPPS: Najlepši sejfti ikada!:wub:d10chn1283.jpg

• 2 weeks later...

BarcelonaPetak1. slobodni trening 10:00 - 11:302. slobodni trening 14:00 - 15:30Subota3. slobodni trening 11:00 - 12:00Kvalifikacije 14:00NedeljaTrka 14:00

Izgleda da nas opet ceka zanimljiva trka, bar po prognozama za naredna tri dana. Doduse i sinoc je kisilo u Barsi.

Preforsirao, gume nisu izdrzale. Ovi iz Red Bulla bas resili da poklanjaju bodove ove sezone svima redom. Ali, Rob Smedli i Masa :lol: "We found a solution!"

Sebastion Vettel:

SV: I was braking for turn seven – boom! And then I went straight on. Obviously I saw that something flew off the car and I had some brake failures in the past, so it was extremely difficult. Every time I then touched the brakes the car was massively pulling to the right and didn’t stop properly, obviously, so I knew that something was wrong. I thought at that stage that that was it. So what you do, obviously, is that you pit. They changed the tyres, they probably had a quick look, couldn’t see anything and I was sent back out. The lap after I got the call to come in and retire :mellow: and then I said ‘is there no chance to save some points?’ Obviously at that stage I didn’t know I was fourth but then I was telling the team that I would love to try and keep racing and try to save some points. At that stage I thought maybe two or three points were better than nothing, but it turned out to be a lot more and I even finished on the podium. So like it or not, I think it was a very lucky day.
Covek doveze makinu do cilja i uzme cak i trece mesto a ovi strucnjaci hteli da ga povuku. Kakvo pacersko razmisljanje jbt...