IGNORED

Hard n' heavy department

Аврам Гојић

• 1 month later...
  • 1 month later...
Лепша страна музичке историје је украшена још једним прекрасним албумом "Кољача".
nakon nekoliko dana preslušavanja, zadovoljstvo mi je što mogu da se složim sa kolegom Hellom: novi album sastava Slayer, "Svet oslikan krvlju", zaslužuje visoku ocenu, recimo - 8.5/10. posebno bih istakao vokal Toma Araje, koji stari kao dobro vino. Edited by Willow
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Cestitke nasem novom Patrijarhu, njegovom preosvestenstvu Irineju uz prigodnu pesmu:http://www.youtube.com/watch?v=Oqbeo5A6ujEYou go to the church, you kiss the crossYou will be saved at any costYou have your own realityChristianityYou spend your life just kissing assA trait that's grown as time has passedYou think the world will end todayYou praise the Lord, it's all you sayJesus saves, listen to you prayYou think you'll see the pearly gatesWhen death takes you awayFor all respect you cannot lustIn an invisible man you place your trustIndirect dependencyEternal attempt at amnestyHe will decide who lives and diesDepopulate Satanas riseYou will be an accessoryIrreverence and blasphemyJesus saves, no need to prayThe gates of pearl have turned to goldIt seems you've lost your wayJesus saves, no words of praiseNo promised land to take you toThere is no other way

• 1 month later...
post-1398-12678359121114.jpgIRON MAIDEN announce new studio album 'THE FINAL FRONTIER'naravno da sam, kao i svi, ushićen zbog ove oficijelne vesti, ali tu je i to mračno razmišljanje: Stiv Haris je iks puta izjavljivao da će 15. studijski album biti poslednji, da je to kraj vizije ovog benda. znači, prema logici stvari, sledi novi album, pa velika svetska turneja i potom povlačenje. Edited by Willow

jeiga, prestao sam da pratim studijski opus jos posle "seventh son..." tako da me novi album i ne zanima. ali da se ponovi jos jednom cert u Areni, pa da umrem srecan i uplakan. i upisan. pa nece valjda da se raspadnu? to je kraj jedne ere svetskog rokenrola i metala. :(

treba. jbt iscrtao sam taj logo po sveskama i sveskama tisuću puta. kao i assuck, ni ja ne pratim tamo negde od No Prayer...ali još jedan cert bi došao ko poručen

Baš skoro gledao doc sa poslednje turneje - Flight 666, u njihovom aeroplanu, njima je baš lepo. Da su tate, tate su. Pored sve te emancipacije metala, ostali su što su uvek bili sa uglavnom minimalnim razlikama u zvuku. Meni i Blejz bio sabijač, X factor mi je totalno mamojebački album. Gledao ih prvi put u Mađarskoj pre 7, 8 godina, nisam toliko adrenalina i zadovoljstva izlučio do dan danas sve kad se sabere.

Edited by Glas RazumaN
Baš skoro gledao doc sa poslednje turneje - Flight 666, u njihovom aeroplanu, njima je baš lepo.
e, ovde bi da iskoristim da preporučim dokumentarac IM: Early Years... o prvim godinama, formiranju benda, svim likovima koji su prošli kroz bend do konačne prve postave (do NotB). sjajan film, u kome se može videti koliko su ti svi likovi, i pored para i slave, ostali oni obični, klasični englezi što sede u pabu i cirkaju lager. traje možda i dva sata, prođe dok dlanom o dlan.
  • 1 month later...

Uživajte u umetničkim slikama :) http://www.youtube.com/watch?v=C3fh-ku4AJc&feature=relatedAn almost dark vaultThere meet the maniacsBurning flickering candlesSmell of blood and deathPlease the favour of the blackEarthery joys at midnightIn the horror creep and crawlNo one knows what's wrong or rightTerror comes as an invasionAnd the pain pulls you downConjurationThe ceremony can beginLast super to the evilCrowned with thorns black roseCrucified to the rites of fallTarred and featheredBlack holy relics offeredThe ram in priestly formSays the mass in black and bloodTerror comes as an invasionAnd the pain pulls you downConjurationBlasphemy of the sacramentTo the glory of the darkVirgin dance and chantingWear the burning markThe rising of the corpse beginsThrough prayer oath and howlThey rip to pieces what doesn't flyThey strike with naked fistTerror comes as an invasionAnd the pain pulls you downConjurationTerror comes as an invasionAnd the pain pulls you downConjuration

Edited by BlackGeorge
  • 3 months later...

Novi album, "The Final Frontier", postao je odnedavno dostupan za kupovinu i "kupovinu". Šta reći... Prilično odličan, emotivan i dinamičan album. Ja sam i više nego zadovoljan. Za sada najviše zviždućem ovu numeru:

Edited by Willow