IGNORED

AI

Lil

On 18.1.2023. at 20:19, Tsai said:

al se blamira kejv :isuse:

Blamira se samo pisanjem pesama po kvalitetu sasvim uporedivih sa gore navedenim sranjem.

Inače je sve u pravu.

pre par minuta je neko dao zadatak da napiše pesmu kao bajaga

trenutno ga rebutuju, treći put

rip

Edited by Braća Strugacki
  • Haha 4

@Braća Strugacki

Proradio!

New song in Bajaga Style

Veruj u sebe i svoje snove,
i kreni ka cilju bez straha,
jer u svakom trenutku možeš iznenaditi,
i nebo je granica samo ako to želiš.

Vodi računa o svakom koraku,
i ne dozvoli da te okolnosti savladaju,
jer u svakom trenutku možeš da se podigneš,

Veruj u sebe i svoje snove,
i kreni ka cilju bez straha,
jer u svakom trenutku možeš iznenaditi,

Nikada ne prestaj sa sanjarenjem,
i ne dozvoli da te okolnosti savladaju,
jer u svakom trenutku možeš da se podigneš,

• Haha 3
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
On 20.1.2023. at 9:33, Tale said:

@Braća Strugacki

Proradio!

Nije ovo bas Bajaga.

Ovo ostavlja utisak neka presecerene limunade lajfkouc u stihovima. Bajaga vise ima zdrav optimizam u stihovima iako naivan.

Cekace se dok AI nije u stanju da uhvati tananu razliku u ljudskim emocijama. 

Ovaj skakutavi je vec nesto. Samo to ce moci veliki biznisi da priuste. Koliko kosta odrzavanje?

On 20.1.2023. at 0:23, mraki said:

Edited by Moonwalker
  • +1 1

Za ovo je Kejv po meni u pravu, matora budala ili ne. A mislim da nije budala. Covek je izgubio dva deteta, menja to ljude.

What makes a great song great is not its close resemblance to a recognizable work. Writing a good song is not mimicry, or replication, or pastiche, it is the opposite. It is an act of self-murder that destroys all one has strived to produce in the past. It is those dangerous, heart-stopping departures that catapult the artist beyond the limits of what he or she recognises as their known self. This is part of the authentic creative struggle that precedes the invention of a unique lyric of actual value; it is the breathless confrontation with one’s vulnerability, one’s perilousness, one’s smallness, pitted against a sense of sudden shocking discovery; it is the redemptive artistic act that stirs the heart of the listener, where the listener recognizes in the inner workings of the song their own blood, their own struggle, their own suffering. This is what we humble humans can offer, that AI can only mimic, the transcendent journey of the artist that forever grapples with his or her own shortcomings. This is where human genius resides, deeply embedded within, yet reaching beyond, those limitations.

AI je  ovim pisanjem pesama neka vrsta simulatora osecanja prevedenih u reci koje ih opisuju, a ne neko ko ih autenticno "proizvodi".

Ima potencijala da bude super za pisanje uputstava za rad opreme ili softvera i sl.

Moze da se simulira pokret, izvrsavanje manje slozenih i slozenijih instrukcija iza kojih stoji logika. Kad AI pocne da ispoljava osecanja nezavisno postace Hal iz Odiseje 2001

Edited by Moonwalker

Pametna i lepa Albanka mozak iza ChatGPTa. ;)

Everyone is talking about ChatGPT, developed by OpenAI. This is such a great tool that has helped to make AI more accessible to a wider audience and has opened up new possibilities for the use of AI in communication. As a result, it has captured the attention and imagination of people from various fields and industries who are excited about the potential of AI to revolutionize the way we live and work.

But who is the brain behind the development of ChatGPT?

Mira Murati is a name that is gaining recognition in the world of artificial intelligence (AI). Born and raised in Albania, she is a woman who has made significant contributions to the development of AI technology. Currently, she is the Chief Technology Officer (CTO) at OpenAI, one of the world’s leading AI research institutes. Murati is the brain behind the development of ChatGPT, an AI language model that has revolutionized the way we interact with machines.

https://globalwomanmagazine.com/mira-murati-the-albanian-woman-who-developed-chatgpt/

• 1 month later...

Type in your job to see how much AI will affect it

Prikazani grafikoni koliko ce u pojedinoj vrsti posla biti zastupljena AI, ili kao potpuna zamena ili kao olaksica.

Moze da se izabere profesija iz padajuceg menija..

Unfortunately, there are no clear-cut answers to these questions. Technology develops in unpredictable ways. But a paper published last month by three scholars — Princeton’s Edward W. Felten, Manav Raj of the University of Pennsylvania and Robert Seamans of New York University — offered some helpful insight, at least in terms of artificial intelligence as we now know it.

Čitam kako medijske kuće jure da hard-paywall-uju svoje sajtove ne bi li pokušali da spreče scraping svojih sadržaja od strane tzv. AI... Good luck. Po ko zna koji put u zadnjih 20-30 godina naš rad će biti pokraden da bismo imali nekog novog trilionera koji ispaljuje sportske automobile u orbitu iz dosade.

Valja čitati Laniera, dok još nije iza paywalla... There is no A.I.

• Hvala 1

u njemackoj za to idu na sud i oderu poslodavca, jedino opravdanje za spijuniranje kompa / radnog mesta je ako postoji osnovana sumnja da zaposleni sprema nekakav karambol tipa pljačku ili rokačinu

• +1 2