Jump to content

Uopsteni saveti


Venom

Recommended Posts

Jel ima neki uopsteni savet za izbegavanje "upale" misica? Imam glup problem koji mi se ponavlja svaki utorak: malo me jebu ledja od pre par meseci, pa idem ponedeljkom da radim neke lagane vezbice. Onda direkt posle toga idem da predam neke domace, gde cekicam za kompom sat, sat i po i nakon toga odem na basket otprilike 2 sata. I onda dodje utorak, najgori dan u nedelji, gde nekako prezivim 6 sati sedenja na predavanjima, ali na kraju sednem za kompjuter opet i posle sat vremena to je to (kao npr. sad). Sve me zateze kao da sam ne znam sta radio. Nisu neki bolovi, ali kapiram da to mogu nekako da izbegnem, tj. da je najveci problem to sto sam prakticno nepokretan satima. Osim bataljivanja skolovanja, jel ima neko neki tip?

Link to comment
idem ponedeljkom da radim neke lagane vezbice. Onda direkt posle toga idem da predam neke domace, gde cekicam za kompom sat, sat i po i nakon toga odem na basket otprilike 2 sata. I onda dodje utorak, najgori dan u nedelji, gde nekako prezivim 6 sati sedenja na predavanjima, ali na kraju sednem za kompjuter opet i posle sat vremena to je to (kao npr. sad). Sve me zateze kao da sam ne znam sta radio. Nisu neki bolovi
Tvoj zivot je pakao. Ponedeljak i utorak, barem
Link to comment

Pa to u principu vec radim. I na tim vezbama radim samo sta mi se kaze, a ta zenica insistira i na tome, tako da ne znam. Doduse mogao bih vise vode da pijem.Za naknadu moze o muslina da se okoristis, mozda bar necemu sluzi.

Link to comment
Doduse mogao bih vise vode da pijem.
Ako možeš, više će ti značiti da piješ više vode pre vežbi nego tokom samih vežbi. Ne znam koja je "preporučena doza", ali ja sam se generalno trudio da u sat vremena pre treninga popijem između 7.5 deci i litar vode. Ravnomerno sam je unosio, naravno, ne sve odjednom :D
Edit: Meni pomogne andol.
Takođe. I C vitamin.
Link to comment

Ma, kao sto rekoh, nije to ne znam kakva neprijatnost. Imao sam dovoljno tih neprijatnih u zivotu. Nego sam prilicno siguran da mu to dodje uglavnom od toga sto ceo dan provedem uglavljen u nekim klupicama (isao bih u detalje, ali ne bih da rasplacem muslina). I onda kad dodjem gajbi, opet sedim i provaljujem svakih 10-20 minuta kako je sve gore i gore. U pauzama kuckanja se tj. ponekad malo i pomerim, tako da mogu da uporedim :D. Nist' probacu vec nesto od saveta, verovatno sve, pa cu da vidim sledece nedelje.

Edited by Venom
Link to comment

e, super tema. mene zanima da li ima neki uopsteni savet, u vezi udarca u glavu, kada treba ici u hitnu? po jednoj strani, ne mozes svaki put kad se cuknes da ides kod lekara, po drugoj strani i natasha richardson je mislila da joj nije nista, sat vremena kasnije, bila je u dubokoj komi, znaci to sto ne boli, ili ne izgleda da je jak udarac, ne znaci nista...

Link to comment
takodje andol, a pomaze i vruc tus odmah posle vezbanja. bilo sta sto ubrzava prokrvljenost verovatno pomaze.
ja sam citala suprotno, da profi sportisti se bacaju u kade sa ledom posle treninga (kao zaustavlja proizvodnju te mlecne kiseline u misicima...)
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...