IGNORED

koncerti

אַף אֶחָד

18 minutes ago, Indy said:

Nije bila Mina Špiler?  :D (Izgleda da je postala mama)...

Bila je na ekranu, dok je išla Ti, ki izzivaš.  Who cares, pored ove Šveđanke Marine

4KFDUrX.jpg

mxSw7bt.jpg

2LrjVOJ.jpg

Eobb3Aq.jpg

SaE

On 18.1.2020. at 14:03, Gojko & Stojko said:

činjenica da su Severnokorejanci baš njih zvali kao prvi bend sa Zapada u odsustvu Koltrejna se sasvim lepo slaže sa višestrukim Rodmanovim gostovanjima.

Nisu ih bas zvali, vise su ih Slovenci ubedili zasto je bas dobra ideja da oni naprave koncert kod njih. Imas vise o tome o dokumentarcu koji su radili :)

Inace, jesu li zavrsili sa

Spoiler

Surfin in the galaxy

? :D :D

On 18.1.2020. at 14:48, Indy said:

Nije bila Mina Špiler?  :D (Izgleda da je postala mama)...

Izgleda da od ove turneje nje nema. Mi smo bili na koncertu u februaru i ja sam se bas rastuzila zbog toga, ali koncert je bio odlican i pored te cinjenice. Ako je postala mama :heart:, onda je to valjan razlog za ovakvu izdaju :happy:

On 18.1.2020. at 15:20, Gojko & Stojko said:

Bila je na ekranu, dok je išla Ti, ki izzivaš.  Who cares, pored ove Šveđanke Marine

4KFDUrX.jpg

Blasfemija!! Mina Spiler >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> xyz

22 hours ago, I*m with the pilots said:

Nisu ih bas zvali, vise su ih Slovenci ubedili zasto je bas dobra ideja da oni naprave koncert kod njih. Imas vise o tome o dokumentarcu koji su radili :)

Inace, jesu li zavrsili sa

Reveal hidden contents

Surfin in the galaxy

Ha, to i liči na Laibach. Za kraj koncerta - jesu,  pomenuo sam već u prvom postu, sa sve video igricom, stavio sam i sliku.

22 hours ago, I*m with the pilots said:

Blasfemija!! Mina Spiler >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> xyz

Ne znam što ovoliko oboje skačete ali OK. Ja sam prethodni put Laibach gledao u Hali sportova 1997, Minu nisam nikad video uživo, deluje mi sitno, prošao bih pored nje na prometnoj ulici i ne bih je ni primetio, dok ova Marina moćno izgleda. Praštajte grešniku  ...

SaE

2 hours ago, Gojko & Stojko said:

Ha, to i liči na Laibach. Za kraj koncerta - jesu,  pomenuo sam već u prvom postu, sa sve video igricom, stavio sam i sliku.

Ne znam što ovoliko oboje skačete ali OK. Ja sam prethodni put Laibach gledao u Hali sportova 1997, Minu nisam nikad video uživo, deluje mi sitno, prošao bih pored nje na prometnoj ulici i ne bih je ni primetio, dok ova Marina moćno izgleda. Praštajte grešniku  ...

Izvini, ocoravila sam :mellow: Ja pukoh od smeha tokom te pesme.

Mina nije nesto sad sitna, mada Svedjanka deluje vise, ali...pa..vidi se da joj nisi bio blizu ;)

Da li si slusao Melodrom? Ja Minu odatle prvo "znam", tih godina kada su svirali drugi album "The Guide" (2006.) sam ih uhvatila uzivo vise puta, na dva metra od benda, pa se jos tad stvorila ljubav.

----

Koja pesma sa Sound of Music ti se najvise svidja? Meni valjda ova

Edited by I*m with the pilots
10 hours ago, Gojko & Stojko said:

Ne znam što ovoliko oboje skačete ali OK. 

Ja sam više onako šaljivo reagovao. (Jesam malo sklon da gotivim Mina-estetiku, ali uopšte ne kritikujem ovo što si ti kačio i pisao, naprotiv.):)

EDIT. @I*m with the pilots - odlična selekcija :heart:

Edited by Indy
On 22.1.2020. at 0:13, I*m with the pilots said:

Izvini, ocoravila sam :mellow: Ja pukoh od smeha tokom te pesme.

I ja sam (pukao od smeha tokom te pesme), mada sam se smejao većim delom tog dela koncerta.

Mina nije nesto sad sitna, mada Svedjanka deluje vise, ali...pa..vidi se da joj nisi bio blizu ;)

Da li si slusao Melodrom? Ja Minu odatle prvo "znam", tih godina kada su svirali drugi album "The Guide" (2006.) sam ih uhvatila uzivo vise puta, na dva metra od benda, pa se jos tad stvorila ljubav.

Tako sam i shvatio vaše komentare - nisam, da jesam, verovatno bi i meni falila u postavi.

Koja pesma sa Sound of Music ti se najvise svidja? Meni valjda ova

Pa to bih rekao i pre gledanja koncerta, svaka pomisao na Milana koji peva "krim kalerd ponis and krisp epl štrudls, dorbels and slejbels and šnicl vid nudls" je bila dovoljna da se grohotom smejem. Mada moram da priznam nakon gledanja da razlika u odnosu na druge pesme nije toliko očigledna, recimo The Lonely Goatherd  i Climb Ev'ry Mountain  su jako dobro obradili.

On 22.1.2020. at 8:19, Indy said:

Ja sam više onako šaljivo reagovao. (Jesam malo sklon da gotivim Mina-estetiku, ali uopšte ne kritikujem ovo što si ti kačio i pisao, naprotiv.):)

Tako sam i shvatio, a ja sam šaljivo komentarisao iz balkansko-ozi blouk ugla.

SaE

On 23.1.2020. at 13:45, Gojko & Stojko said:

I ja sam (pukao od smeha tokom te pesme), mada sam se smejao većim delom tog dela koncerta.

Tako sam i shvatio vaše komentare - nisam, da jesam, verovatno bi i meni falila u postavi.

Pa to bih rekao i pre gledanja koncerta, svaka pomisao na Milana koji peva "krim kalerd ponis and krisp epl štrudls, dorbels and slejbels and šnicl vid nudls" :D je bila dovoljna da se grohotom smejem. Mada moram da priznam nakon gledanja da razlika u odnosu na druge pesme nije toliko očigledna, recimo The Lonely Goatherd  i Climb Ev'ry Mountain  su jako dobro obradili.

Ni ja nisam skidala osmeh, dok nismo dosli do drugog bloka i starih pesama sa jakim temama.

Meni inace nije jasno kako The Lonely Goatherd nije planetarni hit koji se vrti na svim radio stanicama. Mislim jasno mi je, ali..

Ima fina diskusija o znacenju spota na njihovom zvanicnom YT kanalu, koji je jasniji kada se poveze sa njihovim gostovanjem u Severnoj Koreji. Vredi pogledati i procitati.

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=5jqOSDq0Ssc&lc=Ugz0mCONGPR7r0dkdNx4AaABAg

To add my thoughts on this - I think your explanation is basically spot on, unlike some rather esoteric ideas floating around here. The lonely goatherd is obviously Kim and the girls are his "flock", that is the people of north korea - maybe ignorant and naive, but also innocent, pure, uncorrupted by western influence, and respectful of their great leader. The hunter is the personification of the liberal west. It could be Trump, it could be the Red Velvet, and it could be Laibach itself, which for a north korean audience is still a "western" band. But really it's all of them put together. The real aim of the liberal west is to one way or the other "corrupt" the north korean people by exposing them to the capitalist entertainment industry. At first, when the hunter starts moving towards the goatherd's flock, both sides show their dark and threatening sides to each other, but then the children sing a song promising undying loyalty to the great leader and the two sides finally meet. Again, this is a homage to both the Trump-Kim meeting and Laibach's own invitation to North Korea, which are of course related events. With the hunter now within the flock, you can see that his eyes are practically always on the children - he still wants to corrupt them, but the goatherd is there to prevent that. He forces the hunter to play by the same rules as everyone else and not "try anything stupid", hence you see the hunter dancing along along the same rhythm as the rest of the flock, though you can tell that he'd rather be doing something else. This is of course very much the representation of the treatment that laibach itself received in north korea - "play by our rules or you're out". At 2:48-2:50 you can see the goatherd giving the hunter a stern, suspicious look, which he repeats again later on. So of course the whole thing is basically an allegory for DPRK, but who is it really trolling? Probably not so much the DPRK, because if anything it makes their system look like it actually has a purpose, and that the western influence is something to be legitimately feared. To say that the western influence can be potentially dangerous and harmful to anyone is in itself of course already a giant trolling of all the western audiences (I mean trolling in a loose sense, as in "making uncomfortable, provoking a negative reaction"). But I do think that this is Laibach's legitimate and unironic opinion, they're not kidding when it comes to this. But it's worse than that. Along with the rest of the album, this song is basically a hit piece against the "Sound of Music" drama film, what it's really saying is that despite being an ostensibly anti-fascist film, the reality is that the film promotes values such as paternalism, authoritarianism, and blind tribalism, which are themselves not far removed from fascism. Ivan Novak himself said that "a slight twist and it could be seen as a Nazi-propaganda film, despite the fact that it was made by a primarily Jewish production team". So that's probably the second and main part of the trolling here - they're essentially accusing the West of frequently espousing the same exact values and behaviors that it claims to vehemently oppose.

Pogledaj taj film iz S.Koreje, skroz je zanimljiv. (I videces vise Minu :P )

@Indy :happy:

---

Udavih sa Lajbahom, ali mi je bio jedan od the koncerata prosle godine pa me je Stojko lepo vratio u prosli februar, a evo sa cime sam zapocela ovu godinu, u KC Gradu posle trista godina :)

Vukasin Djelic (WoO, Dol) je ogranizovao trodnevni festival Koledo, drugog dana su se sastale gitare, saksofon i bubnjevi i napravili nesto ovakvo:

Umetnici okupljeni oko zajedničke ideje da stvore nesto posebno za ovu priliku, dolaze iz različitih sastava i polja interesovanja. U periodu od dva meseca, radili su na pesmama i motivima koje ce obrađivati i izvoditi uživo prvi i jedini put u ovom sastavu. U toku tri večeri, različiti svetovi će se sudariti u zvučnoj koheziji igre i improvizacije. Drugog dana se susreću imaginarna filmska muzika i tamnija strana jazza sa psihodeličnom i nepredvidivom rock formom. Meditativne i hipnotišuće vizije ovog kolektiva odjekuju daleko, jednako u svojoj tišini i buci. Učesnici : Bratislav Radovanović : gitara, Dušan Petrović : saksofon, Miloš Pajagic : bas, Dragan Jovanović : bubnjevi, Vukašin Đelic : gitara, klavijature

https://www.facebook.com/events/1528433930655576/

Jos snimaka:

Edited by I*m with the pilots

Bio sinoć u Crnoj Kući na svirci Velara.

Au, pokidaše momci, ispržiše za sve pare. Skoro nisam izašao sa neke svirke ovako oduvan i  pozitivno zblanut. :ziga:

Odlični su, po mom nebitnom  mišljenju, trenutno najbolji novosadski bend.

Greota ako se ne probiju van lokala