IGNORED

The Boss

Mp40

Legendaran snimak!!!!! .......................
AHHHH!!!Uvek iskopas nesto dobro ali ovo je ....Ne mogu da verujem da to brus svira pred hamondom Izgleda da na ovoj stranici topika svi drkaju. e pa odo i ja :pera:

Kad budete išli danas po materijal za drkanje, kupite današnju Politiku, izvadite dodatak "Politikin zabavnik", bacite Politiku. Politikin zabavnik zadržite.

Ne verujem da od Cukicevog teksta o Bruceu moze da mi se digne...Ovo je bolje:http://www.guardian.co.uk/music/2009/jan/1...steen-interview
Ko priča o Cukićevom tekstu? Naravno da ga nisam čitao, to ionako već svi znaju. Poenta je u naslovnoj strani politikinog dodatka "politikin zabavnik". Moj klinac se oduševio...što se tiče intervuja (link dat gore), preporučujem, uz napomenu - preskočite prvu polovinu (prokenjavanje o Bušu i Obami).

Brus je gostovao na E Street Radiju (Sirius) u funkciji DJ-a. Evo njegovog izbora:1. "Running the World" - Jarvis Cocker2. "01.20.09" - Small Change Romeos3. "Feed Kill Chain" - Jay Farrar4. "Conductor Wore Black" - Rank & File5. "Sundown Town" - Ry Cooder6. "The Promised Land" - Sleater-Kinney7. "Sufferin' in the Land" - Jimmy Cliff8. "Rising of the Moon" - The Dubliners9. "Dear Mama" - 2Pac10. "Political World" - Bob Dylan11. "I Am a Patriot" - Steve12. "God, Save the Queen" - Sex Pistols13. "The Court of the Crimson King" - King Crimson14. "Fight the Power" - Public Enemy15. Missed the name of this one - Son Volt16. "Ourselves to Know" - Warren Zevon17. "Stars & Stripes" - Jellyroll Morton18. "Funky President" - James Brown19. "The Times They Are A-Changin'" - A Whisper in the Noise

Brus je gostovao na E Street Radiju (Sirius) u funkciji DJ-a. Evo njegovog izbora:1. "Running the World" - Jarvis Cocker2. "01.20.09" - Small Change Romeos3. "Feed Kill Chain" - Jay Farrar4. "Conductor Wore Black" - Rank & File5. "Sundown Town" - Ry Cooder6. "The Promised Land" - Sleater-Kinney7. "Sufferin' in the Land" - Jimmy Cliff8. "Rising of the Moon" - The Dubliners9. "Dear Mama" - 2Pac10. "Political World" - Bob Dylan11. "I Am a Patriot" - Steve12. "God, Save the Queen" - Sex Pistols13. "The Court of the Crimson King" - King Crimson14. "Fight the Power" - Public Enemy15. Missed the name of this one - Son Volt16. "Ourselves to Know" - Warren Zevon17. "Stars & Stripes" - Jellyroll Morton18. "Funky President" - James Brown19. "The Times They Are A-Changin'" - A Whisper in the Noise
Bruce, kakav fancy izbor!Ja mislila da je on na Elvisu ili Samu Cooku. ;) Ili na psihodeliji, ako je suditi po zadnjem albumu...? :D