IGNORED

neodgovorena pitanja

Ros

Prije pet-šest godina sam vidio kako u Siriji prilično uspješno rješavaju problem sa muhama i ostalim insektima u restoranskim baštama. Koriste se providne najlon kese, napunjene vodom i povezane da vise na visinama od 1,70m - 2,00m. Otprilike se toči litar i po do dva litra vode, poveže kanapom i okači da visi sve dok traje sezona.Jedna kesa se kači na jedan m2, bitno je da su providne a sasvim fino mogu da posluže i ove kese što se za zamrzivač koriste. Može se koristiti na terasama i trijemovima ili ispod neke avlijske konstrukcije, šadrvana ili nečeg sličnog na šta se već kesa može okačiti.Valjda je fora u tome da muhe i ostali insekti dok patroliraju avlijama ugledaju jedni druge kroz vodu u kesama pa im se učini da su sa druge strane neki njihovi džinovski neprijatelji. Onda se brzo, iz straha da ne budu pojedeni od strane tih džinova, udaljavaju iz te smrtno opasne zone.

potvrdjujem za kese,to je recept za komarce u danskoj, al svakako nista ne leti kad se okace kese, ne mora ta mera, i mogu i ove burekdzijske.

Adam i Dzejmi su to bastovali :) Bags of water hung from the ceiling can repel flies.bustedThis myth is based in the theory that refracted light in water confused flies’ compound eyes.The Build Team made a rig consisting of three chambers separated by trap doors. The first chamber would hold the flies, the second would hold some rotten meat, and the third would hold both rotten meat and a bag of water. They then released over 5,000 flies from the first chamber and waited to see how many flies would go into each of the other two. After the chambers were sealed off, they let all the flies die and collected the corpses to weigh for comparison. The chambers with and without the water contained 35 and 20 grams of flies, respectively, busting the myth.

jeste, i da pored sto ih hranim, da ih zabavljam praveci im luna park, sa sve kucom strave i iskrivljenim ogledalima :Djbt, ne mogu da verujem da je covek odleteo na mesec, a nije smislio nista da se resi muva na otvorenom.