IGNORED

Mačke

Meni pomenuti Vlada veterinar :Hail: rece jednom, ima tome 7-8 godina, da u Beogradu jako puno macaka umire od kamena u bubregu. Malo zbog vode, a mnogo vise zbog Friskies i Whiskas granula. To je bilo u prilici kad je mom dobrom prijatelju umirao macor od 12 kila, ruski plavi, u strasnim bolovima - od minimum 18 kamencica u bubrezima. Posle sam pokusavao da jos nesto o tome izvucem od njega, ali nije hteo da prica...@Buck: zajebi hedonizam, cuvaj mu zdravlje.

Načelo hedonizma i prolaznih vrednosti je individualistički pristup; ergo, nemojmo ga primenjivati na manje svesna bića iz našeg okruženja koja istovremeno zavise od nas. Nema to veze sa antikorporativističkom paranojom. Ako imate vremena, skuvajte svojoj mački pileće vratove ili nogice, obradujte je ostacima od sopstvenog ručka sa malo umuljanog korporativnog gulaša, dajte joj jedno sveže jaje nedeljno, pružite joj da uživa u pilećim koskama kad god ih imate na meniju. Industrijsku hranu joj dajte samo kada nemate vremena da se bakćete sa spremanjem hrane ili kada nemate ništa drugo na gajbi.Industrijska hrana, a naročito granule su žešća navlaka. Moja mačka Kofi je jela u prvih par godina života upravo ono što sam napisao u prethodnom pasusu. Onda smo se opustili i počeli da je hranimo industrijskom hranom. Posle nije htela da jede ono što joj skuvamo. Znam, neko će reći - ukusnije joj je to bilo, ali meni se i dan danas čini da takav twist jednostavno nije normalan.I da dopunim, kada se potegne priča o pravilnoj ishrani, ne uvažavajte savete veterinara koji imaju rafove u ordinaciji. Ne nužno zato što su pokvareni i hoće da vam podvale sranje proizvod koji im donosi keš, već zbog toga što su i sami povodljivi.

Edited by pacey defender

Naravno, svesno sam preterao sa poverenjem u korporativizam, ali evo, guglao sam i nisam pronašao baš puno tekstova o problemu sa Whiskas ili Friskies granulama, praktično nijedan. Uostalom, ja sam u 27. godini imao kamen u bubregu (i napad istog), a ne jedem te granule. Hteo sam da kažem da je to možda svejedno sklonost mačaka, pogotovo što uz našu pomoć verovatno žive duže nego što bi u prirodi. Znam da sada zvučim kao branilac ili glasnogovornik korporacija Mars i Nestle. Od toliko priče, i ja sam praktično presao na Hill's granule, umesto Friskies (Whiskas granule nikad nisam davao, jer nije ni hteo, kao vasudevine). Naravno, jebeš hedonizam. Moja skepsa u skepsu pre svega je zbog sistema kao što je amerikanski. Cenim da ako postoji kauzalna veza između aditiva u Whiskasu i kamena u bubregu, da bi prvo taj Whiskas odjebao te aditive. Ne zato što voli mace, nego baš zato što voli profit - plašeći se loše reklame, sudskih tužbi, itd. Dakle, nemam poverenja u korporaciju, koliko u sistem. Znam, sooo uncool. A hipijevski pasusi puni logičkih grešaka poput ovih su dovoljni da pobegnem od takve interpretacije stvarnosti:

To begin with, Whiskas is manufactured by Mars Canada (a division of Masterfoods). Yes, the very same company that produces the M& M’s, Mars Bars and Uncle Ben’s rice we are familiar with also produces the food we feed our pets. In addition, they have been manufacturing aquarium pharmaceuticals to go along with the fish food they produce. Do you think that a company who produces candy bars and aquarium pharmaceuticals is more concerned about the welfare of our pets, or of the income they can generate? Mars was also under scrutiny by PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) for funding animal tests that are inhumane and unnecessary.
A kada čujem holističko, organsko, wellness - ja se hvatam za pištolj.
Instead, look for words such as holistic, wellness or organic as it often emphasizes the use of human grade meat sources only, with no animal meat by-products.
Edited by Buck Naked

Tek sto sam bio stigao u Novi Zeland, strejt aut iz slobisticke despotije, kad cujem na obliznjem univerzitetu moze da se radi "PhD in feline nutrition"... Steta sto sam vec bio u programu. Ama trebalo je da se prebacim na vreme. <_< Uvek treba slediti svoje srce.

Edited by Indy

Odlično :Dthe_differences_between_640_02.jpgthe_differences_between_640_01.jpgPošto nešto jebu slike:http://izismile.com/2010/11/15/the_differences_between_a_cat_and_a_dog_2_pics.html

Edited by Buck Naked
  • 2 weeks later...

Ovo moje govedo zaradilo početak upale pluća. Kašljao, kašljao, pa pomalo povraćao sluz. Odvela ga kod veterinara i već tri dana prima injekcije, koje koštaju soma dinara dnevno. Primio je tri, sad bi trebalo još jednu. Od kad to prima više ne kašlje.

da podelim tugu golemu. Marcos, moj macak je sada u raju za macke. pre dva meseca udario ga auto :(bio je najveca maza svih vremena kojeg si mogao gnjeciti do mile voljeevo i nekoliko slika (marcos je crno beli)30035_1476321032327_1362754798_31308110_6456898_n.jpg21062009055.jpg005qc.jpg

E u kurac :cry:Lie down; lick the sorrow from your skin.Scratch the terror and begin to believe you're strong.http://www.youtube.com/watch?v=fdwMkA1WaGU

Why don't you ever want to play?I'm tired of this piece of string.You sleep as much as I do now, and youdon't eat much of anything....I don't know who you're talking toI made a search through every room,but all I found was dust that movedin shadows of the afternoon.And listen,about those bitter songs you sing?They're not helping anything.They won't make you strong.So, we should open up the house.Invite the tabby two doors down.You could ask your sister, ifshe doesn't bring her Basset Hound.Ask of things you shouldn't miss:tape-hiss and the Modern Man,The Cold War and Card Catalogues,to come and join us if they can,for girly drinks and parlor games.We'll pass around the easy lieof absolutely no regrets,and later maybe you could tryto let your losses dangle offthe sharp edge of a century,and talk about the weather, orhow the weather used to be.And I'll caterwith all the birds that I can kill.Let their tiny feathers filldisappointment.Lie down;lick the sorrow from your skin.Scratch the terror and beginto believe you're strong.All you ever want to do is drink and watch TV,and frankly that thing doesn't really interest me.I swear I'm going to bite you hard and taste your tinny bloodif you don't stop the self-defeating lies you've been repeatingsince the day you brought me home.I know you're strong.

Edited by Buck Naked

Konačno uzeo taj silikonski, silikatski, silicijumski jebem li ga posip od Trixieja. 800 dindži, al kaže da traje mesec dana. Za sada - vrlo zadovoljan! Najbolje od svega je što je Teodor (mačor) odmah prokljuvio šta je posredi, poobavljao i Number One i Number Two neproblematično. Malo mi je čudno i ružnjikavo jer je bele boje, pa po uriniranju ostaje žuto, ali mislim da je svejedno dobra, tj. bolja stvar.