IGNORED

O serijama

Mr.Smith

Hvala, pazarim uskoro. :)Xander Berkeley je kralj, pretpostavio sam da vredi. Još ako miriše na originalnu The Twilight Zone, milina™.

Edited by Jolly Roger
Hvala, pazarim uskoro. :)Xander Berkeley je kralj, pretpostavio sam da vredi. Još ako miriše na originalnu The Twilight Zone, milina™.
i ne trepci dok gledas, da ne bi propustio epizode™.^_^

bila sam ubedjena da imamo topik o dead set negde, sad vidim da ga nema. odlicno, ko i sve iz carlijeve kuzine.mogo bi jednog dana topik o carliju umesto toga.

carli je najcar planete i prekovasionskih teritorija (mada ded set ne volim)edit, uzmi npr how tv ruined your life

Edited by morgana

e, da, ima i onaj njegov dokumentarac o vajeruma ima svasta, newswipe i screenwipe isto kidajutaman cu to ponovo da gledam

Edited by morgana
Meanwhile, FX announced this weekend that it was ordering a pilot for a Scandinavian crime remake of its own. "The Bridge" is based on the 2011 Danish/Swedish series "Bron," about a murder investigation following the discovery of a dead body on the bridge connecting Denmark and Sweden. "Cold Case" creator Meredith Stiehm and Elwood Reid, a co-executive producer on "Hawaii Five-O" and "Undercovers," will oversee the adaptation, which will be set in El Paso/Juarez on the border between the U.S. and Mexico.