IGNORED

USA izbori 2024 - prognoze & play by play

braca

USA izbori 2024 - prognoze  

123 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closes on 11/05/24 at 23:00

Demokrate su ocekivale znacajniji rast Harrisove posle konvencije, ali je on izostao. I dalje izbegava da konkretnije nesto kaze o ekonomskim stvarima koje su za mnoge glasace najvaznija tema, dala je samo jedan intervju i sve to koristi Trumpara da je napada za sve i svasta. Prosto, ako ne kazes konkretno za sta se zalazes, prisice ti svasta, pa se posle brani. I to je losa pozicija za svakog kandidata, da si u defanzivi. Zato je ova debata u utorak bitna da zaustavi taj trend, ako ne doceka spremno Trumpove napade, dodatno ce sebi smanjiti sanse..

• Hvala 1
On 6. 9. 2024. at 9:32, vememah said:

Tramp izjavio da će se zbog globalnog zagrevanja nivo mora smanjiti (?!?) za 0,25 milimetara za 400 godina

Ovaj kao Toma jbt

10 000 biliona dolara

• +1 1
  • Haha 1

Naleteh na ovaj tekst, od pre par meseci:

Conservatives go down to a big defeat in the UK: what that tells us about the US

Zanimljivo mi je poređenje koje autor pravi izmedju medijskog prostora u UK i US (iako mislim da su razlike kompleksnije nego što ih on prikazuje, no dobro) i posebno to što ističe ulogu BBCa, koji je "most trusted news source in Britain", ume da bude "an arbiter of truth for the British public" i javno je dostupan (nema paywall).

Suština je u ova dva pasusa:

The US media sphere in 2024 is far different than this. There is widespread political misinformation on Twitter, we have a robust rightwing media that jumps into action to block any emerging public consensus that Republicans have problems, and we have a bothsides mainstream centrist press that does not speak clearly about the parties. The political desks at those centrist outlets — including CNN, MSNBC, the New York Times and the Washington Post — have not spoken clearly about Trump and Republicans the way the BBC has spoken clearly about Johnson and the Tories.

This week, the UK Conservatives got trounced. That was a huge shift from just a few years ago. No such shift of public opinion is happening in the US, despite scandals of larger import here in the US. A big reason for that difference is the BBC. The BBC can and does act as an arbiter of truth in the UK.

• +1 1
35 minutes ago, zorglub said:

Dobro, bar je sve na nivou... Her Žikinom nivou doduše, ali ipak. Kakav cirkus jbt, dajte odmah Camacho-a:

middle-finger-fuck-you.gif

Camacho je već bio predsednik, i opet bi...

Edited by braca
43 minutes ago, Filozof manijak said:

Bem ti, a ja sam mislio da je kampanja u Srbiji cirkus :gospode:

Kampanja je svuda cirkus, osim u dosadnim zemljama..

• +1 1