KKPFC 24/25 - Will somebody please think of the children!!!

Midžeta

1 hour ago, hooyadahoo said:

Nakić, Koprivica, Zoc. Zvuči poznato.

Morali bi Trifunovića u Zvezdu onda da pošaljemo, da zvuči još poznatije.

• Haha 1

In an interview with TV 2 Sport, the Danish international revealed that he turned down the current NBA champions in order to accept Partizan's offer. Lundberg also emphasized that the black-and-whites' interest in him has existed for years.

"They've had me on their radar for a long time," he said.

"They've called me a few times over the last couple of years. This was the third time, and it's going to turn out to be the charm. I'm very excited for what's next, I'm going to play for the best coach, in front of the best fans, in the best arena. It's going to be crazy," Lundberg pointed out with enthusiasm. 

What attracted Lundberg to the ranks of Partizan was the guarantee that he would get minutes as a point guard, a promise that also attracted Dante Exum to the club two years ago. 

"I can say a lot of good things about Partizan. The most important thing is that their style of play perfectly matches my style. They have been following me for some time and they want to see me in the point guard position, which is where I like to play the most," Lundberg admitted.

• +1 2
  • Haha 1

Доста му је тањушна статистика у Аби а има сад већ и 23 године тако да је прошло време да се прича о надолазећем таленту, но ето као домаћи играч јер не можемо да имамо 15 странаца може да прође у некој Трифунели улози.

• +1 1

Jel se Mario uopšte izrazio šta je po nacionalnosti? Sećam se pre 6-7 godina, dok je još Salo bio selektor da je bila ozbiljna drama da li će ovaj da izabere da igra za nas po majci, Hrvate po ocu ili Španiju po mestu života tada. Kao neviđen je talenat. Na kraju ništa od njega, Trifuneli uloga.

Edited by Nikodije

Не меримо крвна зрнца, мора само да буде гробар и католик.

• +1 2

Ma ok, svakako se ne vodi kao stranac jer je rođen u Bg, nego čisto informativno da li je odabrao za koga bi igrao ako slučajno eksplodira u kkp

Па вероватно није одлучио јер нема ни потребе, спласнула је давно прича о томе и реално је далеко од било које репрезентације у овом моменту (чак и Хрватске :s_c:)

Mario je The Decision za koju reprezentaciju će da igra podigao na nivo da nije igrao ni za mlađe selekcije nijedne reprezentacije. Gledao sam ga samo kad je bio MVP juniorske EL, tada se razvlačilo to pitanje big time, ali nije mi delovalo na tom turniru da ima neke dominantne elemente koje će da prenese u seniorsku košarku.

Nisam baš siguran da bi došao da se umesto Mario Nakić zove npr. John Nikodije Nagel.

Ukratko, solidna jeftinija zamena za Nunnallyja. Sasvim korektna prva sezona u Evropi.

• +1 1

ja sam ga gledao malo u milvokiju davno i protiv zvezde jednu tekmu: dobar scorer ali ne znam kakav mu je karakter