Jump to content
IGNORED

FRAGMENTS


Allegra

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Indy

    653

  • Takeshi

    358

  • roksi

    204

  • Caligula

    177

Edith Piaf - Les Mots D'amourC’est fou ce que je peux t’aimerCe que je peux t’aimer des foisDes fois, je voudrais crierCar je n’ai jamais aiméJamais aimé comme çaÇa je peux te le jurerSi jamais tu partaisPartais et me quittaisMe quittais pour toujoursC’est sûr que j’en mourraisQue j’en mourrais d’amourMon amour, mon amour…C’est fou ce qu’il me disaitComme jolis mots d’amourEt comme il les disaitMais il ne s’est pas tuéCar malgré mon amourC’est lui qui m’a quittéeSans dire un motPourtant des motsY en avait tantY en avait trop…C’est fou ce que je peux t’aimerCe que je peux t’aimer des foisDes fois, je voudrais crierCar je n’ai jamais aiméJamais aimé comme çaÇa je peux te le jurerSi jamais tu partaisPartais et me quittaisMe quittais pour toujoursC’est sûr que j’en mourraisQue j’en mourrais d’amourMon amour, mon amour…Et voilà qu‘aujourd’huiCes mêmes mots d’amourC’est moi qui les redisC’est moi qui les redisAvec autant d’amourA un autre que luiJe dis des motsParce que des motsIl y en a tantQu’il y en a trop…C’est fou ce que je peux t’aimerCe que je peux t’aimer des foisDes fois je voudrais crierCar je n’ai jamais aiméJamais aimé comme çaÇa, je peux te le jurerSi jamais tu partaisPartais et me quittaisMe quittais pour toujoursC’est sûr que j’en mourraisQue j’en mourrais d’amourMon amour, mon amour…Au fond ce n’était pas toiComme ce n’est même pas moiQui dit ces mots d’amourCar chaque jour ta voixMa voix, ou d’autres voixC’est la voix de l’amourQui dit des motsEncore des motsToujours des motsDes mots d’amour…C’est fou ce que je peux t’aimerCe que je peux t’aimer des foisSi jamais tu partaisC’est sûr que j’en mourraisC’est fou ce que je peux t’aimerCe que je peux t’aimer… d’amour…

Edited by Allegra
Link to comment
Pevanje i plesanje su jedna reč.Plešem a da to ni ne znam.Samo disanje je pevanje.Bilo šta da vidim,vidim pa i to pleše.Sve se zavrti pri rođenju i sve se smiri pri umiranju.Dani i noći se smenjuju u ritmu.Spavanje i budnost se ponavljaju kao trans.Sve se jedno oko drugog obavija,priljubljuje,uspinje i uvija.Plešem,univerzum hranim.Pevam,sve ćelije trepere.Krvotok,reke,vetrovi,zemljani žar,sve pleše.Godišnja doba se prepliću,planete kruže,svetlost se prelama.Sva tela se pesmom i plesom proslavljaju. Ja hodam svemirom.Vaseljeno,ti si cvet moje duše.Bezgraničan,bezvremen.Pulsiranje.Hodajući svemirom planetu vidim kao plavu kap,nema država,nema otadžbine.Navika.Sve je samo san,kruženje.Hodanje svemirom je bajka.Kročiti u ruže.Kročiti u planet,kao dete.Otisnuti se.Priljubiti se uz prostranstvo i nepoznatost iz kojih se pojavljuje Bog. Ja hodam.Ja sam ispovest koja se peva hodanjem.Hodam sam kao sveštenik.Kurva Božija.Ljubav je ponavljanje.Divim se javnim radovima i javnim radnicima.Čistačima ulica,uličnim vrtlarima,peračima gradova,đubretarima.Ja hodam.Ispovedam čežnju i čednost.Orgazme ljubavi i blaženstvo blaženih.Ja sam kurva dobroti i lepoti,istini i slobodi.Ja sam ispovest,ja sam ispovest koja se peva hodanjem.Wheel%2520of%2520Samsara.jpg
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...