IGNORED

Premier League 2023-24

ArleKino
Valk
Message added by Valk,

Topik Premier lige je posvećen našem dragom ArleKinu, koji više nije sa nama.

Nadamo se da se u džennetu čuje grmljavina topova sa Emirata, dok ti pikaš lopte na Hajberiju.

13 hours ago, Mindaugas Žukauskas said:

Po meni nijedno nije za karton, s tim što ovo Gabrijelovo nije ni faul. Nunjez pao čim je osetio ruku na sebi. Toleriše se uglavnom sekund, dva

Jbg zadržao ga je sa dve ruke sa leđa u momentu kada je ovaj krenuo da mu beži, nebitno je da li je sekund ili dve, čist faul. Mislim i da je dobio crveni, sledeće kolo im e Vest hem u gostima, nije da bi bio nenadoknadiv gubitak, nije neka razlika.

Uf ko će sada da dočeka Barnli, očekujem reakciju, još ako se Salah vrati...

7 hours ago, Azdaja said:

Ajde ajde, stisnite nam ruku, recite, bili ste bolji pa da idemo dalje. 

To nijednog momenta nije dovedeno u pitanje, apsolutno zaslužena pobeda.

Edited by copkillah
  • +1 2
  • Hvala 1

Prepoznajte degena koji kaže isto:

‘Your manager’s doing laps [of the stadium]! Your manager has done his 10,000 steps today with them laps round the ground after they won! What’s this about?’

Asked if Arsenal looked like they were on it and ready to challenge for the title, Ferdinand shook his head and said: ‘No. No, no, no.

‘I didn’t feel that. The celebrations that I saw didn’t correlate with what I felt about the outcome of what this game meant. It felt like you guys [think you] are on to win the league now, what I saw.’

He added: ‘Deluded. Deluded FC. You’re deluded.

‘You shouldn’t even be worrying about Liverpool, It’s Man City you should be worrying about! Two games in hand.’