IGNORED

LŠ 21/22

renne

3 minutes ago, Weenie Pooh said:

On BT Sport, erstwhile ref Peter Walton explains the Felipe sending off. The referee was going to flash yellow. The player three times refused to acknowledge the official, before sending a volley of abuse his way. Off you go, sir! Straight red!

Bilo bi jasnije da mu je pokazao dva žuta zaredom.

ajmo i ovako

čak i da je žuti pa žuti, to je tekma neigranja

a sa direktnim crvenim?

13 minutes ago, Weenie Pooh said:

Samo što se to ne radi praktično nikad.

Šta je Arleov favorit Dermot Galagher rekao o crvenom Džaki 2016. koji je skoro identičan ovome:

"DERMOT SAYS: For me, this is the most interesting decision of the weekend because, hand on heart, my immediate thought was that this was a yellow card. But having seen it again it is a red card. The reason for that is because the player has no intention whatsoever to play the ball, he can't play the ball and his sole intention is to bring the man down. Barrow took no further part in the game after the challenge so for me it ticked all the boxes for a red card."

Edited by Mindaugas Žukauskas
On BT Sport, erstwhile ref Peter Walton explains the Felipe sending off. The referee was going to flash yellow. The player three times refused to acknowledge the official, before sending a volley of abuse his way. Off you go, sir! Straight red!

Bilo bi jasnije da mu je pokazao dva žuta zaredom.
Konačno da im neko sudi kako zaslužuju, bukvalno na svakom meču treba da ostanu bar bez jednog igrača.
  • +1 2
  • -1 1
24 minutes ago, Gylfi Pleasure said:

Oliver krade show na Dortmund - Ajax. Možda nisam dobro video, ali mi nije ovo ličilo nikako na crveni Humelsu. Posle neki mekani, pipkavi penal za Milijunaše.

Slažem se da je PrOliver poprilično zasrao stvar. Humels nije dotakao igrača Ajaxa nego je ovaj pao preko njega kad je ovaj već proletio. Zbog opasnog starta žuta karta prava mera. 

Penal ne vredi ni komentarisati. Čisto peglanje za onaj crveni. 

• +1 2

Jao, acastop gusla o VVD koji je "uništio" Klopov Liverpul igrajući za Soton! To mu je sigurno pričala tetka od Buvačevog šuraka komšije.

Van Dijk je igrom slučaja na toj utakmici bio baš loš, vraćao se iz povrede. Rezultat je bio 4-0, baš ih je uništio.

• Haha 2