IGNORED

Mađarski zid: izbeglice sa Bliskog istoka i iz Afrike u Srbiji i regionu

zmanic

jedan jedini problem sa milanovicevom izjavom je to sto je rekao da hrvatska ne zeli da bude hot spot, a onda porucio da turska zapravo treba da bude hot spot.

pritom je turska zaista uradila mnogo na prijemu izbeglica i na tome im treba cestitati.

Naravno da će prvi susedi Sirije biti hotspotovi, a da uređenim sistemom potom odatle deo izbeglica razmeštati po zemljama koje hoće da ih prime. No, sa uređenim sistemom se odavno zakasnilo, ali sad natuknuti da je nekako Ok da krš drugih zemalja postane hotspot zvuči prilično besmisleno.

Srbija je bila hotspot 90ih, i Hrvatska, a iz tih zemalja su izbeglice preko Unhcr ili bilateralnim aranžmanima išle negde na Zapad, niko nije očekivao od recimo Bugarske ili Mađarke da podele hotspotstvo ™ sa Sr ili Hr, a i zašto bi?

Biće veselo. 

http://rs.n1info.com/a93770/Svet/Svet/Izbeglice-stigle-do-austrijske-granice.html

Austrija će vraćati izbeglice u Hrvatsku i Sloveniju

Austrijska ministarka unutarnjih poslova Johana Mikl-Lajtner izrazila je nezadovoljstvo talasom izbeglica koji se kroz Hrvatsku i Sloveniju kreće prema Austriji i Nemačkoj i istakla da joj je neshvatljivo da u tim zemljama nije zabeležen gotovo nijedan zahtev za azilom.

Mikl-Lajtner je upozorila kako se evropska pravila o azilu tzv. Dablinski sporazum, odnose na Hrvatsku i Sloveniju, prenose hrvatski mediji.

Austrijsko Ministarstvo unutrašnjih poslova je istovremeno saopštilo da će se dablinska procedura za vraćanje izbeglica u Hrvatsku i Sloveniju pokrenuti, jer "niko ne veruje da su te dve zemlje zemlje bez budućnosti", piše austrijski list Krone.

Izbeglice stigle do austrijske granice

Austrijska policija saopštila je danas da je od ponoći oko 6.700 izbeglica stiglo u Austriju iz Mađarske pošto su vlasti u Budimpešti počele da ih prevoze do granice.

Portparol austrijske policije Helmut Marban izjavio je da je više od 4.200 izbeglica prešlo granicu Hajligenkrojc kod Graca dok su ostali prešli granicu kod Nikelsdorfa nedaleko od Beča.

Marban je rekao da je granična kontrola i dalje na snazi i da se putnici u vozilima proveravaju.

Mađarske vlasti dovezle su danas nekoliko stotina izbeglica do granice s Austrijom, pošto je preplavljena Hrvatska uputila deo izbeglica na mađarsku granicu.

Hrvatska organizovano prevozi deo izbeglica koje su bile smeštene u Belom Manastiru i Tovarniku na hrvatsko-mađarsku granicu.

Nekoliko stotina izbeglica nalazi se graničnom prelazu Obrežje između Slovenije i Hrvatske.

Zastrašujuć je ovaj ping-pong sa ljudima.

Zastrašujuć je ovaj ping-pong sa ljudima.

možda su austrijanci čuli šta priča ovaj baki koji ne priča to što priča u nekoj pripizdini nego u al aksi pa se baš ono prepali

verovatno čekaju nekog kompetentnijeg npr naše građaniste da ih ubede kako je ovaj pogrešno razumeo islam da će sve biti u redu i da ne veruju ušima i očima 

+

kaže i da posle sns dolazi kalifat dakle zna šta priča  :fantom:

https://www.youtube.com/watch?v=cdHg9TADZyA

“(The infidels) want us to be tormented. They want us to be humiliated. (The Quran) says: The Jews and the Christians will never be pleased with you,’ but we will never follow their religion. This dark night will be over, and soon, we will trample them underfoot, Allah willing. Germany is not a compassionate country that wishes to absorb refugees from Syria and Iraq, and Palestinian refugees in the Levant and elsewhere. Europe has become old and decrepit, and needs human reinforcement. No force is more powerful than the human force of us Muslims. Oh Muslims, the Germans say, in their economic reports, that they need 50,000 young workers. Now, they have got 20,000, and they want another 30,000 and more, to work in their factories. They are not motivated by compassion for the Levant, its people, and its refugees. Throughout Europe, all the hearts are infused with hatred toward Muslims. They wish that we were dead. But they have lost their fertility, so they look for fertility in their midst. We will give them fertility! We will breed children with them, because we shall conquer their countries – whether you like it or not, oh Germans, oh Americans, oh French, oh Italians, and all those like you. Take the refugees! We shall soon collect them in the name of the coming Caliphate. We will say to you: These are our sons. Send them, or we will send our armies to you.”
Edited by Hella

možda su austrijanci čuli šta priča ovaj baki koji ne priča to što priča u nekoj pripizdini nego u al aksi pa se baš ono prepali

verovatno čekaju nekog kompetentnijeg npr naše građaniste da ih ubede kako je ovaj pogrešno razumeo islam da će sve biti u redu i da ne veruju ušima i očima 

+

kaže i da posle sns dolazi kalifat dakle zna šta priča  :fantom:

https://www.youtube.com/watch?v=cdHg9TADZyA

ne ide mu bas prodaja ovih knjiga iza. :(  

Ovaj, otkad je mandat UN da se brine za evropske vrednosti, i da sa visine pljucka a pritom bez ikakve odgovornosti.

Skandalozna izjava.

The UN warned that failure to agree on a united response to the crisis endangered the concept of European unity. Peter Sutherland, the UN’s special representative on international migration, said: “If there is no agreement to share refugees between the countries of the European Union, it risks undermining the very essence of the European project.”

Sutherland was also surprised at how central and eastern European countries were undermining some of the EU’s key values so soon after joining its membership. “It’s amazing that this is the reaction of central and eastern Europe to the whole concept of solidarity, having only just joined,” Sutherland said.