IGNORED

Premier League 15/16

189-

Generalno nisu mesari, poštena škvadra. Ali ono što su radili u poslednjih 10 minuta je divljaštvo prve klase, ne pamtim kada sam video da neko 10 minuta umesto da se skoncentriše da proba još par smislenih akcija jedino ima za cilj da što gore polomi nekog i tako se osveti mrskom rivalu. Mentalno su prsli kao lajsne, moraju biti pametniji od toga. Ako disciplinska komisija bude držala do svojih standarda barem trojica će naknadno da nagrabuse i to ozbiljno. To je podatak dostojan neke seoske ekipe iz Kornvola a ne vicešampiona EPL.

A Lester treba slaviti, kao i svaki drugi tim koji bude uradio nešto slično.

Pa postoji razlika između mesarskog tima i ekipe koja je prsla jer ih je trener loše mentalno spremio za bitnu utakmicu. Naravno, to su stvari koje ne bi smele da se dešavaju ali kao što kaže Terry:

"Players are fighting for league titles, it's emotions. It boiled over, let's not get silly and start banning people. It's a London derby and the fans want to see it."

Na stranu Terry, Dembele svakako mora da popije kaznu

By the way, nijedan igrač Chelsea nije povređen, a dva igrača Tottenhama su morala da izađu zbog povreda i Walker je završio sa razbijenim nosem

• Replies 16.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Weenie Pooh

• John Coltrane

• ducca

• MancMellow

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vrlo korektna izjava Terija. Poceo je u zadnje vreme da se zaista ponasa kao fudbalski drzavnik™. Pretpostavljam da se polako priprema za ulogu pundita...

Edited by ducca

By the way, nijedan igrač Chelsea nije povređen, a dva igrača Tottenhama su morala da izađu zbog povreda i Walker je završio sa razbijenim nosem

To što niko iz Čelsija nije sa terena izneo svoju otkinutu nogu u naručju rezultat je srećnih okolnosti prilikom onih ludačkih startova koje izostanak povreda ne čini ništa manje ludačkim.

Terry može da dalajlamiše koliko hoće ali pravila lige su jasna i violent conduct se nikom ne oprašta zato što je, bože moj, bio gradski derbi nabijen emocijama. 

Spursi su imali sve u svojim rukama sinoć. Ništa im ne vredi da se ljute na protivnika što je imao ekstra motiv protiv njih.

To što niko iz Čelsija nije sa terena izneo svoju otkinutu nogu u naručju rezultat je srećnih okolnosti prilikom onih ludačkih startova koje izostanak povreda ne čini ništa manje ludačkim.

Ma naravno. Samo kažem bilo je pregrubih startova sa obe strane ali je Tottenham u tome debelo prednjačio, posebno u zadnjih 10 minuta. 2-3 direktna crvena je trebalo da padne na utakmici

Pri tom ne mislim da je iko išao da povredi nekog nego jednostavno sa strane Chelsea provokacija, sa druge strane frustracija

Edited by Mercuzzio

Dobro, realno ga uopšte nije nagazio toliko jako koliko se ovaj prevrnuo, okrenuo kao da će u kovčeg da legne i onda krenuo da histeriše kod sudija.

Mnogo jači momenat od toga je poslednji napad Čelsija, kada Dier (koji već ima karton) sa obe noge sada stvarno rastavlja od života Fabregasa pri predaji lopte, Clattenburg pušta prednost i posle par sekundi svira onaj poslednji faul na Hazardu (gde Čelsi nije hteo da šutira na gol) ali potpuno zaboravlja da se vrati i udeli drugi žuti onom magarcu.

U stvari čak ni to nije ništa prema podatku da je Dembele dobio žuti u nadoknadi vremena. Evo neko nije bio lenj pa je sve sakupio na gomilu, antologijska tuča od samog početka, najmanje 6-7 igrača je moralo da dobije dva žuta kartona tokom utakmice. Kod Spursa Rose, Dembele, Walker, Lamela i Dier, kod Čelsija Costa i Ivanović.

http://www.youtube.com/watch?v=E5F8cn5jupk

Edited by beowl

Evo svih Celzijevih provokacija. Zamisli ljudi igraju fudbal, trce, driblaju... pa kako da mu ne uletis sa dve noge :P

https://www.youtube.com/watch?v=gmobq6DSh64

Ovo me podseti na jednog 'talijana sa kojim sam igrao kosarku (liga bez briga). Svaki put kada protivnik krene u kontri na polaganje on ga gurne u ledja iz sve snage. Ljudi se lomili, mi ga molili da prestane... ali nije hteo. Rece kako nevoli da ga provociraju na taj nacin sa tim ulazima i brzom kosarkom.  :0.6:  :0.6:  :0.6:

salis se, jel? 8.23, crveni ko avion svuda na svet, i bez profajlinga uobicajenog za argentince.

Ma OK, nego ne volim te Fabregasove dodatne solo tačke kao da mu je ruku otkinuo. Posle toga je Dier napravio ratni zločin nad njim a on se pridigao čim je video da je Clattenburg pustio prednost.

Najveća nevera mi je to što se masa ovoga izdešavala bukvalno pred nosom što Clattenburga što njegovih pomoćnika, i nikom ništa. Pustili ljudi da ide MMA veče. Ne sumnjam da će sledeća sezona doneti sličan spektakl, ovde je ostala gomila neporavnatih računa.

John Terry surfaces in full Leicester kit at Jamie Vardy’s party

It has emerged that John Terry arrived late on Monday night at Jamie Vardy’s house in full Leicester kit to join the Leicester party.

John-Terry-Leicester-small.jpg

Shortly after the Chelsea vs Tottenham game finished in the draw that saw Leicester’s historic Premiership triumph, John Terry was seen sprinting towards Chelsea’s disabled car park where he was parked.

He was frantically pulling a Leicester shirt over his head as he ran.

“Yes, naturally John went to join the party,” said a friend of the Chelsea captain.

“In many ways, John letting Tottenham score only two goals is the real story of the Premiership. It was his tremendous defending that lead directly to Leicester becoming champions.

“He is definitely the true hero of the story.”

An hour or so later, Terry was seen speeding up the A1 in full Leicester kit, frantically decanting some Asda value vodka into a Grey Goose bottle.

He arrived at around 11.30, ready to take up his rightful place in the midst of the celebrations that without him almost certainly wouldn’t have been taking place.

However, sadly he must have been two late as within ten minutes of his arrival all the Leicester players were seen leaving the party muttering about how it was late and they needed to get off but it was definitely brilliant that John Terry had turned up.

The John Terry and Leicester parade on an open top bus through the town is expected to take place at the end of May.

:lol:

odličan tekst u sličnom stilu:

Five reasons that made Liechester's Disney fairytale come true

Dreams come true, even if you're a fan of a real lame-ass soccer franchise.

Just take a look at what's happened in the EPL League this year. After nearly getting their asses relegationized last time around, Liechester City Franchise Club proved that they're the truth this year, winning the World Championship by doing real neat soccer.

Undeniafaibly one of the greatest soccer stories in the history of soccer history, for many guys in the UK, Britain and England it's kinda being like a Disney movie.

Now with the Liechester guys all wearing EPL League World Championship rings on their fingers, here's a look back at how they became the winningest franchise in England.

1. Casper Schmichael's trying to prove himself to his dad

Kinda like the Lion King, Liechester's goaltender had a point to prove to his dad.

After being real awesome for the Manchester Unity in the olden days, Pete Schmichaels (pictured below) never thought his kid was gonna be any good at soccer and so named him after a friendly ghost so people would laugh at how lame he was.

GettyImages-1640753.jpg

But despite all this, Casper has been real awesome this year, making hand denial after hand denial and making the Liechester danger box zone his very own Pride Rock.

Unlike the Lion King, Casper's dad ain't fallen to his death from some real high rock and been trampled on by a bunch of real ugly African cows.

2. The Hollywood factor

Way back at the start of the season, most Liechester fans still sucked. One guy that didn't was Jamie Varney - who did such great soccer that some guy said he wanted to go make a movie about how he was lame but became real good.

GettyImages-143014105.jpg

With the rest of the Liechester roster realizing that a movie would increase their chances of getting a move to Major League Soccer, they all worked even harder at soccer practice, helping Liechester move kick everyone's asses real good.

3. Christian F-bomb's American Dream

Most of Liechester's guys will be hoping to make a move to the MLS right now, but one of their guys has also been motivationalized by playing another sport entirely.

GettyImages-175377841.jpg

Australian, cuss word-named soccer player Christian F-bomb admitted way back that he wanted to try out football, and hoped that his real nice kicks in the EPL League would help him show the football world that he can kick real good when the NFL come calling.

4. Where's Morgan's Three Lines dream

To win a soccer league, you gotta have good deefense, and the Liechester guys sure knew how to to outsoccer their opponents every time they stepped on to the soccer field.

As Hairy Redknapp pointed out, with the European World Championships coming up this summer, deefense guy Where's Morgan has tried real hard to get his first call-up from Coach Hodgkins. Despite being one of the most awesome soccer players in his position the whole year, he's still not got a shout out to go play for the Three Lines, which kinda sucks.

GettyImages-950415.jpg

5. To see Gazza in his pants

As if the Liechester guys needed any more motivization to go win the EPL, Potato-Chip loving soccer show anchor Gary 'Gazza' Lineker said that he thought Liechester sucked and he'd go and do his show wearing nothing but his pants if they won the EPL Cup.

GettyImages-1291523.jpg

Gazza, who used to play for the Tottenham Whitespurs, regularly used to celebrate goalshots by accidentally pooping himself on the soccer field. Let's hope he's got some fresh ones on the next time he does his show.

Ali koliko je dobro sve Azar uradio kod gola... Potpuno bizarna sezona za njega. Da se trudio da je ovako kilavo odigra, ne bi uspeo. Bez konkurencije najbolji igrač lige.

U današnjim uslovima i 100 miliona za njega je dobar posao. A verujem da bi ga Čelsi pustio za te pare.

Sent from my iPhone using Tapatalk