• MancMellow

Top Posters In This Topic

Posted Images

'Disgraceful!'

Chelsea 3-1 Sunderland

f8af8a18-3eab-40aa-a4b9-23d3cad2a524.jpg

Mark Lawrenson

Former Liverpool defender at Goodison Park for 5 live Sport

"That result tells you everything you need to know about footballers. Disgraceful." 

Chelsea defender Branislav Ivanovic: "We started the game well. The first couple of goals helped make the pressure on us before the game go away.

"The early goal brings you confidence, which you need for this kind of game. When we concede we are still a little bit shaking, we don't have confidence to hold this pressure but we will improve.

"I can understand the frustration of the fans, it is normal. We all know what Jose Mourinho to this club and nothing can change that. It was an emotional day for all of us.

"We all have responsibility. The players put Chelsea in this position and the only way to change this position is the players. We have to be strong as a group."

Share this post on
Edited by Budja

Значи другари секташи, јесте ли тај Специјални , специјални или није? ^_^

Ja sam za to da se dovede Mou odmah, al mislim da ce biti Giggsara bar do kraja sezone, jer mi se cini da se loze da dovedu Guardiolu.

A da - ako ostave LVG-a nisu normalni. Gotovo je, jbg. Glupo je investirati dalje ogromne pare i vreme u 64-tvorogisnjaka koji je vise manje pokazao da prosto nije za engleski fudbal. Jbg. 

Sto rece jedan na sektaskom forumu

giphy.gif

:D

Edited by MancMellow

Gigsara je legenda, to stoji, ali u Munčesteru to neće baš šljakati kao u Barci - da uzimaš legende kluba i direktno iz kopački ih stavljaš na klupu (Pep, Enrique, etc.) Barca to može jer ima Mesija, Iniestu i još dvojicu-trojicu najboljih na svetu na svojim pozicijama, pa Pep i Luis mogu da peku zanat sa njima. Munčester ima... to što ima... a da bi se od toga napravila pita potreban je iskusan i namazan kuvar. Ne penzionisani raspad kao ova budaletina ali ipak neko ko je prošao sito i rešeto i naosvajao se trofeja. Pa kada najbolji na svetu ponovo počnu da dolaze na OT onda neka preuzme Gigsara.