IGNORED

Uefa Champions League 2014/15

renne

Може ли неко да ми објасни логику тога да Реал вечерас није носио бијелу опрему?

• Replies 3.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• MiddleClass

• John Coltrane

• Weenie Pooh

• Meazza

Znaci poslusao je savet G.Nevila da se malo uspravi?!

edit: Weenie, po ovom poslednjem postu rekao bih da je to tvoj Live

Naravno da je moj Liverpool, ono prošle godine je bila aberacija. Ali stvarno su se raspali neviđeno, tačno po očekivanjima. Ne pojačaš najslabiji deo terena uopšte, oteraš najboljeg defendera i dovedeš hrvatskog Škrtela, a u napadu kupiš 1 Maria. Plus naravno Markec. Šta reći?

Neville nastavlja da dominira: "Rodgers said it's a good team. It's not a good team! It's BASEL!" :lol:

Може ли неко да ми објасни логику тога да Реал вечерас није носио бијелу опрему?

Logika je da treba izreklamirati i treću garnituru. Ne dešava se to retko danas.

ronaldo na gol od izjednacenja rekorda raula. kakva masina

kazu komentatori 9. uzastopno gostovanje u ls na kojem daje gol

Edited by 189-

Neville nastavlja da dominira: "Rodgers said it's a good team. It's not a good team! It's BASEL!" :lol:

Basel je dobar tim (mada ih ne simpatišem uopšte), ali stvarno ste odigrali krš.

to im je prijavljeni avej kit

Logika je da treba izreklamirati i treću garnituru. Ne dešava se to retko danas.

Али зашто је рекламирати вечерас? Ја не знам како је ико оно могао да гледа. Ускоро ће се излазити са зеленим авеј китомтм против зеленог хоум китатм.

Pa sponzor ih je načelno obavezao da u svakom takmičenju odigraju X utakmica u prvoj garnituri, Y u drugoj, i Z u trećoj, pretpostavljam procentualno. Zašto ne spizditi jednu u Sofiji?

Basel je dobar tim (mada ih ne simpatišem uopšte), ali stvarno ste odigrali krš.

Znam, meni je neobjašnjiv baš ovoliki nedostatak želje za životom. Jedino racionalno objašnjenje bi bilo da je Mario ona kineska vrsta vampira koja isisava ne krv nego chi iz ljudi.

Edited by Weenie Pooh

Pa sponzor ih je načelno obavezao da u svakom takmičenju odigraju X utakmica u prvoj garnituri, Y u drugoj, i Z u trećoj, pretpostavljam procentualno. Zašto ne spizditi jednu u Sofiji?

Уефа д'уради нешто! <_<

UEFA Kit Regulations

19.01 Unless specified otherwise in these regulations, the UEFA Kit Regulations (2012 edition) apply to all matches in the competition, including the qualifying phase and the play-offs.

Kit approval procedure

19.02 All clubs must submit the kit application form together with the competition entry documents to the UEFA administration for approval.

19.03 Kit used by clubs that qualify for the play-offs and group stage of the competition must be approved by the UEFA administration. The following deadlines apply for the submission to the UEFA administration of samples of the first-choice, second-choice and any additional kit, including the goalkeeper’s (shirt, shorts and socks).

a) 2 July 2012 for clubs that qualify directly for the play-offs or the group stage;

b) 30July2012forclubsthatqualifyforthethirdqualifyinground.

Colours

19.04 For all competition matches, the home club has the first choice as to which of its official kits announced on the entry form it wears for its home matches. The clubs agree on the colours to be worn from the kits announced on their entry forms. If the clubs are unable to agree on the colours to be worn by their teams, they inform the UEFA administration who will take a final decision.

19.05 In any case, if the referee notices on the spot that the colours of the two teams could lead to confusion, he decides on the colours, after consulting the UEFA match delegate and the UEFA administration. As a rule, in such cases it is the home team that has to change colours, for practical reasons.

19.06 For the final, both teams may wear their home colours. However, if there is a clash, the team designated as the away team must wear alternative colours. If a clash still exists and the team officials are unable to agree, the UEFA administration will decide on the colours.

Welbz™ sabijo, prvi hat-trick u karijeri. Drugi gol u stilu Henryja. Alexis fenomenalan mada ga je onaj kreten Melo umalo obogaljio u prvom poluvremenu (i dobio samo žuti). Biće jebeno protiv Mourinha. Ospina imao nekoliko odličnih intervencija nakon što je Chez™ popio crveni.

Jeste da su pink i baby blue kopacke odvratne, ali ovo Grosskreutzove, potpuno crne, izgledaju kao da su iz njemacke vojne kolekcije 43-44.

Realno, i prezime mu zvuči kao neko vojno priznanje iz tog perioda.