• Weenie Pooh

• MancMellow

• John Coltrane

• 189-

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gresis. Originalni grb: 

1e10a258.jpg

Today’s crest was first used from 1971 until 1981 and resembles a computer animation of a player’s head and a ball. The silhouette is that of Dicky Dowsett, the former striker and commercial manager of the club who was instrumental in dropping the Boscombe suffix and the design of the new identity.

"Isn’t Mourinho owed a bit more recognition than he’s receiving, though?" :isuse:

Kompletno sranje od A do Š. Tekst kakve Murinjo naručuje svojim trademark podjebavanjem kako je u stvari dosadan fudbal samo kad 10 godina ne uzmeš titulu, a ovo što njegovi timovi igraju, to je u stvari atraktivno pametan fudbal :yawn2:

Doduše, ima i ono da murinju trenutno stoji +2 u koloni golovi u odnosu na arsenove seksi pimplere....

Ali ne znam koliko je od tih golova postignutno atraktivno i pametno, a koliki udeo zauzimaju ti stari dobri murinjovski dosadni golovi.

Retoričko pitanje: postoji li jadniji, jaloviji, nesposobniji, mrtviji, i pride po imenima onih na terenu iritantniji tim... od ovog Liverpula?

Teško. Ubilo me u pojam prvo poluvrijeme, drugo preskačem. Nek se teraju u kurac.