• Last Reply

Top Posters In This Topic

• Feindouno

• Have_Fun

• theanswer

• Timmi

Top Posters In This Topic

Posted Images

Na sta mislis tacno pod tim ? Posto mi kad se sretnemo najvise vremena ode diskutujuci na Tampu (NFL) i njihovu odbranu iz '02...  :P

Inace veliki navijac Spurs-a, od ostalih koje ispratim malo vise Portalnd (po' petorke u jednom dynasty fantasy, a i kako ne voleti ekipu sa ludackim draftovima i sve kroz sta su prosli) i jos Sixerse (posto pratim ekipe iz Philly-a u sva 4 sporta, eto ponajmanje u basketu). Sto se tice domacih Partizan.

kakve petorke sinoc na gsw-lac u odredjeniim momentima, neverovatno. bice zanimljivo videti da kako ce sve ovo izgledati za 10 godina.

pa forsiraju se niske petorke, gsw npr. igra sa draymondom greenom na petici, barnes na cetvorci itd.

Edited by sabahudin

“Sometimes you have to be a decoy out there. I’m fine with that,” Durant said. “If I want the ball I got to go rebound it and bring it up on the break. I trust my teammates with whatever decisions they make. I just got to do better for them.” :frust: 

“Sometimes you have to be a decoy out there. I’m fine with that,” Durant said. “If I want the ball I got to go rebound it and bring it up on the break. I trust my teammates with whatever decisions they make. I just got to do better for them.” :frust: 

The Servant™

Gde nestade onaj ruski sajt,zaboravih da ga bukmarkujem,da nije upao u Splitovan topic o Sterlingu? Btw ko skida utakmice Nepotu rastura medju gusarima™ (redovan upload,odlican kvalitet,brzi download)

Edited by Zavrzan