IGNORED

Sirija

Budja

Kakvi indijanci i jedni i drugi, majko moja mila. Lepo primećuje autor snimaka da ni 5 godina rata nije naučilo SAA da postavlja minska polja i bodljikavu žicu, ili da minira sredstva koja ne može da zadrži. Kod rebela kao da ne postoji nikakva komandna struktura, svi se nešto deru jedni na druge i alahakbaruju non-stop, ne zna se ni ko pije ni ko plaća. I jedni i drugi troše protivoklopne rakete na ubijanje pojedinačnih pešadinaca. Pet hiljada nekih Amera ili Izraelaca bi ovde počistilo skupa i jedne i druge, i bez vazdušne podrške.

To je overkill, za ove bi bila dovoljna brigada 90. lake divizije. 

Pictures appear to show British special forces on Syrian front line

Images published by BBC depict soldiers securing the perimeter of a rebel army base following an attack by Islamic State

585.jpg?w=620&q=55&auto=format&usm=12&fi

Images obtained by the BBC seem to show British special forces patrolling near a rebel army base close to the Syria-Iraq border. Photograph: BBC News

The first images of what appear to be British special forces operating on the ground in Syria have emerged, showing vehicles patrolling near the scene of an attack by Islamic State.

The pictures were taken in June and were first published on Monday by the BBC

It is believed to be the first time British forces have been photographed operating inside Syria.

The images depict British special forces sitting atop Thalab long range patrol vehicles as they move around the perimeter of a rebel base close to the Syria-Iraq border.

Thalabs are heavily modified Toyota-based off-roaders reportedly built in Jordan.

The images seem to show British forces securing the perimeter of the rebel base following an attack by Isis, according to the BBC.

The soldiers can be seen carrying anti-tank missiles, sniper rifles and other heavy artillery.

The BBC reported the soldiers were working at the base in a defensive role and a spokesman for the New Syrian Army acknowledged that British special forces had provided training, weapons and other equipment.

The Ministry of Defence has refused to comment on the pictures. On Monday, the MOD released information about British air strikes against Isis in Iraq and Syria.

Ovako otprilike izgleda vecina napada u Alepu ...

https://www.youtube.com/watch?v=gc5XAajizF4

Нешто овде није пошло по плану.

Прекинули су снимак баш кад је требао да експлодира, на 0:38.

Онда су пустили снимак друге експлозије (померен дрон на безбедну даљину, и види се још увек прашина од прве експлозије).

И други је експлодирао на истом месту што је необично, било би логичније да је наставио даље.

Претпостављам да су исекли део кад су пуцали на камион и уништили га раније, што се десило и другом.

Edited by vathra

Meni bi bilo logično da će oni pokušati da ponovo zatvore obruč, ali ne u Ramusehu, već dalje na jugozapadu, između Musharfaha i Khan Toumana. Tu je mnogo veći gap, ali i ruralan teren, gde će tehnika više doći do izražaja. 

Битније вести су да су владине снаге кренуле у напад западно од зграда 1070, којим путем такође могу да пресеку побуњенике у широком луку.

Vladine snage moraju da napadaju svim silama jer vise nemaju nijedan put koji vodi u grad, fakticki su sada oni u okruzenju i sad oni razbijaju blokadu...

p.s.  realno , najbitnije je sta su se danas iza zatvorenih vrata dogovorili Putin i Erdogan ...