IGNORED

Dnevni tupan

Аврам Гојић

Je li ovo moguće, ili je neka zajebancija? 

Palin Wonders If Flight 370 ‘Flew Directly to Heaven’

“Of course the looney liberal media can only imagine secular explanations for this mystery. They would never tell the American public that God might be involved! But I hope the Malaysian authorities and the NTSB take a look at the facts and seriously consider the idea that this flight crossed into Christ’s kingdom and isn't coming back.”

to ti je kao Onion

A da, vidim. Otkako sam gledao Sarah kako lovi jelene sve mi djeluje moguće. 

Падежи, ВКВ, падежи... "гледао Сараха".

Мислим да Ричард Коен заслужује и овдје да се помене:

...the fact remains that if Princip had hesitated, if he had missed, if he had not wandered to seek a sandwich at Moritz Schiller’s delicatessen when Franz Ferdinand’s driver had taken the wrong turn, the Great War might not have happened.

And neither would have the swift collapse of four empires, the arbitrary creation of the modern Middle East, Germany’s hyperinflation, the rise of fascism, Hitler and, of course, World War II, the Holocaust, Soviet expansionism, the Cold War and so much more. ...

He killed Abraham Lincoln, James Garfield and William McKinley, John F. Kennedy and his younger brother Robert, Yitzhak Rabin (and the chance for an Arab- Israeli peace), Martin Luther King Jr. and Mohandas Gandhi.

Прескочио си део из кога се види да не каже да је Принцип убио Кенедија и Гандија, већ неки "lone assasin", појединац који мења историју. То је теза која му је потребна да опљуне Путина, наш херој је у целом пропагандном памфлету тек колатерални негативац.

Прескочио си део из кога се види да не каже да је Принцип убио Кенедија и Гандија, већ неки "lone assasin", појединац који мења историју. То је теза која му је потребна да опљуне Путина, наш херој је у целом пропагандном памфлету тек колатерални негативац.

Pa jel' tu Putin ispada kao neki lone assassin, ili se samo priziva neki novi koji bi njega uklonio i tako spasao svet novih ratova i stotine miliona biliona žrtava? :isuse:

Krajnje je neozbiljno čak i usputno nabaciti da se ceo dvadeseti vek ne bi desio da nije bilo Principa. Kao da je fašizmu i komunizmu i američkom gradu na brdu bio neophodan samo taj jedan povod i ništa više. Da nije njega, svi bi se uhvatili za ručice i složno zapevali...

Stvarno je vreme za kvartalnog tupana! Dabović bi trebalo da otvorio kao pokretaš topika DT.

U međuvremenu:

Nikola Vranjković, besnik

spek-Nikola-Vranjkovic-prom_620x0.jpg

Inspiraciju ne pronalazim u buntu već u besu, koji je uvek prisutan u određenim granicama. Tada najbrže pišem pesme. Nisam siguran da je bunt isto što i bes. Ne verujem u buntovnike, već u hroničare vremena. Buntovi su nameštaljeke, od 27. marta 1941. do američkog 11. septembra.

Možda je do Večernjih novosti, ali priznaćeš da je ovo prilično tupavo :)

Mislim, aj 27. mart, to je već opšte mesto, ali 11. septembar, wtf?