• Last Reply

Top Posters In This Topic

• kud u maglu Simoviću

• Ted

• Kreator

• Filipenko

Top Posters In This Topic

Posted Images

najiskrenije se nadam da će biti dočekan isto, ako ne i gromoglasnijim zvižducima nego kada je otišao, i da markara to neće shvatiti kao razlog za inaćenje

Naravno. I treba da bude. Možda i ja dođem da zviždim govedu nakon toliko godina odsustva, u slučaju da 1 Đura zaista dobije pedalu, i pozdravim našeg jevrejskog overlorda gospodina Zahavija.

Upitan šta misli o potencijalnom pojačanju, Andrei Mutombu, posle njegovog nastupa protiv bugarske ekipe, Nikolić je posle kratkog razmišljanja kratko i odgovorio:"Mislim da stranac mora više i bolje".
:smoris:
Naravno. I treba da bude. Možda i ja dođem da zviždim govedu nakon toliko godina odsustva, u slučaju da 1 Đura zaista dobije pedalu, i pozdravim našeg jevrejskog overlorda gospodina Zahavija.
naš novi overlord ne gubi vreme, posle prodaje zeke rešio je da po svaku cenu nekome uvalja i džigijaNikola Ninkovic (Partizan), Serbian pure magic :lolol: By Pedro Nuno Fernandes
A- A + A

The attacking midfielder Nikola Ninkovic, 19, who works at Partizan Belgrade is one of the best rated and most coveted Serbian players today. The footballer is considered a prodigy, in which great hopes, the image of his former teammate Lazar Markovic (Benfica) or Croatian Alen Halilovic (Dinamo Zagreb). Interestingly, this creative signed professional contract with Partizan, valid for five times, in 2011, along with Markovic.Possessor of an impressive technique that combines the vision, quality passing and shooting, speed and running free, the young Serbian still has in its favor the versatility, it can act in various attacking positions, almost inevitable result of panoply of resources. Analogies with stars past and present are inevitable and Ninkovic has been compared, for example, Samir Nasri (Manchester City), the former Real Madrid playmaker and French international Zinedine Zidane or the legendary Italian striker Roberto Baggio.International levels by under-17, under-19 and under-21 Serbia (Serbian teams stayed away from for a year due to bad behavior in a game with England), aroused the interest of several clubs, cases of English Manchester United, Manchester City , Tottenham, Borussia Dortmund German or Italian AC Milan, Inter Milan and Lazio. The creative remains at Partizan, because the heads of the badges that looked suspicious of his bad temper, however, at age 19, the talented footballer still has time to improve this aspect.Nikola Ninkovic holds the record for the youngest ever captain of Partizan Belgrade, having surpassed that belonged to Stevan Jovetic (Manchester City), to wear the armband at 17 years, ten months and 12 days. The attacking midfielder is naturally referenced by Benfica, always attentive to the Serbian market, but also the eagles will be waiting for the growth and evolution of this great promise before eventually join him think of the Lazar Markovic

Našao sam se u svojevrsnoj dilemi, kokoška ili jaje. Da mu tata nije Arkan, smesta bih prešao da navijam za zvezdu. Sa druge strane, da mu tata nije Arkan, bolelo bi me uvo za koga navija. Dakle, ostajem ja uz Partizan, sa nadom da će se ovo vratiti na sever, gde pripada, zajedno sa polovinom profesionalnih navijača sa juga.429897_ceca-raznatovic-blic-online1m.metlas_f.jpg?ver=1391202643

Brate, dokle...

Nađ o Mutombu: Odluka svih nas12867958752e8cf0e091b5539320840_orig.jpgSportski direktor Partizana Albert nađ rekao je da je u dogovoru sa stručnim štabom odlučio da ne potpiše Andrea Mutomba.Belgijski napadač bio je na probi u srpskom šampionu, ali, iako je imao par dobrih izdanja, nije zadovoljio.„To je odluka svih nas. Razgovarali smo, trener Nikolić, članovi stručnog štaba i ja i složili se da mu ne ponudimo ugovor“, rekao je Nađ za ’Žurnal’.
onaki go dao Dikembe i oni ga niz vodu
..ali zato će nas ona tatina neznalica babović zadovoljiti po treći put.toliko ćemo biti zadovoljni da će svi kolektivno da ga izvižde na stadionu.