IGNORED

now playing 2nd coming

luba

U predhodnih 5 strana niko nije pomenuo. Iskreno, nisam nista ocekivao jer me je malo ubio sa predhodnih par albuma, ali ovo zvuci vise nego solidno, na momente sjajno.

wovenhand_refractory.jpg

Kazi da je i ostatak albuma ovako dobar, vredi li da se skida?

ima jos nekoliko slicnih pesama. ostatak je prosecan (barem na prvo slusanje), ali vredi da se preslusa. snimao je album u riu, pa se cuje uticaj, uz standardne retro i filmske motive.

"For this album I wanted to rewrite my childhood. I chose to locate this adventure in Brazil, a land of splendour and joy, a country with an eternal child-like soul.Sebastien Tellier

Produced by Tellier himself, the recordings for the album, took place between Paris and Rio de Janeiro, during 2013.

Sebastien, started his musical expedition recording to Rio, where he found Brazilian arranger, and cult figure of the carioca music scene, Arthur Verocai in the wake of his recently re-issued 1972 masterpiece "Arthur Verocai". 

Closer to home Sébastien used studios in and around Paris, including the city’s oldest, CBE, mixed with those of his comrades Jean-Michel Jarre and Philippe Zdar.

---

np:

quasimode~~_myfavorit_101b.jpg

vrti se poslednjih par dana

war_on_drugs_lost_in_the_dream_album.jpg

na tenutke sjajan, na trenutke smarajuci

ne znam da li sam baš taj album slušao na preporuku ž. simića da su wod odličan bend - au kako je to dosadno.

np:

Jukebox-Jam-300x300.jpg

@ Takeshi

Ja odlepio na L'amour naissant sa proslog albuma, al nisam ga nesto preterano slusao. Baci link ako imas.

u nedelju udjem u music & video exchange u londonu, a tamo prodavci pustaju ovo:

FRONT.jpg

dva engleza, nikakva veza sa srbijom.

it's a band called belgrade, but it's spelled beograd.

pa kad mogu oni, mogu i ja.