JozoMujica Posted October 4, 2016 Posted October 4, 2016 Uprskala je na kraju sa zlim zapadom koji nam sve uzima, Pa dobro, "zapad" je širok pojam, a da su neki sve pokupili, istina je.
radnik Posted October 4, 2016 Posted October 4, 2016 Uprskala je na kraju sa zlim zapadom koji nam sve uzima, a sad mu ni deca nisu sveta. :) Mada ne sumnjam da je ostatak tačan, dobar drug sa faksa predaje u jednoj stručnoj školi i kaže da je jezivo koliko đaci nemaju veze sa životom. +1 i u sredini teksta ima o satanizaciji naroda, dve reci. to mi isto para usi. ali ok tekst generalno. ja bas primecujem kod mog klinca (2. raz. OS) manjak radoznalosti u vezi sa skolom, krivim bar pola i sebe :) nemam ideju kako razbuditi radoznalost.
zema Posted October 4, 2016 Posted October 4, 2016 Genercki proliv od teksta. Svake godine se jedan ovakav pojavi u medijima.
Desmond Bojčinski Posted October 4, 2016 Posted October 4, 2016 Ne znam da li da okačim ovde ili na Obrazovanje 21. veka. Šta kaže, jel harp ili fluor u vodi odgovoran? Ili to što se ne ide peške 30 km uzbrdo svaki dan u školu, pa nazad kući opet 30 km uzbrdo?
James Marshall Posted October 4, 2016 Posted October 4, 2016 Možda gospoja prodaje Aderal MLM metodom, pa malo da pospješi prodaju.
Radoye Posted October 4, 2016 Posted October 4, 2016 Ja sam primetio i trend da su svake godine prosvetni radnici sve manje inteligentni, jebiga. Evo moj sestric krenuo u prvi razred, uciteljica mu je funkcionalno nepismena. Koristi izraze poput "cerez cega", stavlja tacku na veliko cirilicno slovo J, ima problem sa pojedinim glasovnim promenama... I to treba da opismenjava i obrazuje decu?
Dagmar Posted October 4, 2016 Posted October 4, 2016 Ja sam primetio i trend da su svake godine prosvetni radnici sve manje inteligentni, jebiga. Evo moj sestric krenuo u prvi razred, uciteljica mu je funkcionalno nepismena. Koristi izraze poput "cerez cega", stavlja tacku na veliko cirilicno slovo J, ima problem sa pojedinim glasovnim promenama... I to treba da opismenjava i obrazuje decu? Pa valjda novi prosvetni radnici postaju od te nove dece...
zema Posted October 4, 2016 Posted October 4, 2016 tekst stigao i na b92, komentatori odusevljeni profesorkom
Malvo Posted October 4, 2016 Posted October 4, 2016 (edited) Rajna 1.0 je govor posvetila svojim studentima pripremajuci ih za teske trenutke koje ce imati oni koji budu imali srece da se zaposle u skoli, da ne govorimo o onima koji ce raditi manje placene i manje postovane poslove. Edited October 4, 2016 by Malvo
Dagmar Posted October 4, 2016 Posted October 4, 2016 Bilo bi zanimljivo pratiti da li je zaista tačno da su deca sad slabija u matematici, u pisanju, jezicima, gramatici i tim osnovnim stvarima.
copkillah Posted October 4, 2016 Posted October 4, 2016 Meni se čini da je procentualni odnos "pametni-glupi" (da tako ilustrujem) verovatno sličan kao što je i uvek bio, osim što su ovi glupi, sada gluplji nego ikada. Drugim rečima, kod mene u gimnaziji smo imali recimo jednog ili dvoje potpunih retarda, kojima je Evropa bila država itd itd. Danas bi ih verovatno bilo jedno 5-6.
Ariel Posted October 4, 2016 Posted October 4, 2016 Tekst je klasičan lament profesije na zalasku s tim što ni autorka toga nije svesna, bar ne na odgovarajući način, a pogledajte malo šta još žena piše na blogu, havarija mozga. Ništa nema više glupih nego ranije, nego ima više zabave i živi se u okruženju s velikom gustinom informacija i zanimacija i jbg sad je sedenje na času dok živ čovek nešto priča klincima strano otprilike koliko nama odvojene muške i ženske škole. Sistem koji je u osnovi uspostavljen pre Hrista je za 20 godina ozbiljno načet i držaće se na aparatima još možda toliko maksimum, dok ne zavlada VR ili ne ode sve u kurac.
Frau Gabrijela Posted October 4, 2016 Posted October 4, 2016 Bilo bi zanimljivo pratiti da li je zaista tačno da su deca sad slabija u matematici, u pisanju, jezicima, gramatici i tim osnovnim stvarima. ako te ne mrzi, pogledaj zadatke iz maternjeg jezika i matematike koji su bili na završnim/maturskim ispitima od uvođenja, devedesetih, pa do prošle godine. ne mora svaka, dovoljno je da se vidi svaka treća godina. primetićeš razliku u zahtevima koji su im postavljeni, odnosno očekivanjima šta treba da znaju posle osam godina školovanja.* mislim da je sve nakaradno postavljeno, da njima nije jasno zašto je važno da nešto znaju i zašto je važno da se trude. u okviru svojih interesovanja funkcionišu i bez onoga što bi trebalo da nauče u školi. to ne može da im objasni neko teoretišući na času, to moraju sami da požele. mislim da je problem pre na vaspitnom nego na obrazovnom nivou, ako bi to uopšte bilo moguće razdvojiti. krene od malih nogu, od porodice, vrtića, nižih razreda, pa se onda zakotrlja kao grudva s vrha planine i izbije negde. ako i jesu slabiji, sklona sam da stavim decu na najnižu lestvicu u hijerarhiji odgovornih za to. :) nisam čitala tekst, nemam sad snage. možda nekad. * ne mislim da su noviji nužno lošiji, naprotiv. čak mi se sviđaju pojedinim tipovi zadataka jer nije poenta u pukom memorisanju činjenica.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now