MancMellow Posted June 1, 2015 Posted June 1, 2015 Da ne širim priču, nisu "njegovi" preživeli, pod njegovima se percipiralo sve što je naginjalo radničkom akcionarstvu tj. upravljačke strukture koje su se vukle još iz doba SFRJ. To je temeljno počišćeno iz realne privrede, a od toga se najviše zentalo jer je bilo najbrojnije. Ako pod njegovima pak podrazumevaš Mirine tajkune, oni su za vrh posle 5. X bili benigni a i brzo su se našli na istoj liniji. Mogao je i 2000-te da se prepiše/preradi slovenački model, ispravi par grešaka i iskoristi za osnovu. IMO, danas bi Srbija drugačije izgledala. Ne, jbg, ako ti ne vidiš kroz šta je prošla ova zemlja u tih 10 godina, ja ti tu stvarno ništa ne mogu. Mislim, ne vredi da o tome pričamo. I drugo, nisu to nikakvi "Mirini" tajkuni, to su ljudi duboko iz tog sistema. Ljudi iz tog sistema su i dan danas najbogatiji ljudi iz Srbije/u Srbiji. Da, slažem se, bilo je najbolje da smo 1991 krenuli sa slovenačkim modelom. 2001 to je SF. Odakle dobiti novac za pokretanje proizvodnje? Nemojte mi navoditi firme koje su kako-tako poslovale, znam i ja da ih ima, ali su manjina. Šta sa ostalima. Da država uradi nešto? Ok, slažem se, moglo je. Samo to tako treba reći. Ono što pre svega treba Srbiji to je pravna sigurnost. Da nema isplate minimalca, a ostatak na ruke. Btw, minimalac treba podići. Da nema nezakonitog otpuštanja, da se promeni zakon o radu, pre svega da nema probnog rada od 2 godine, da se naplata dugova od firmi drastično pooštri, itd, itsl. Ovo o čemu pričate - za to je voz prošao u Srbiji.
hazard Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 Ono što pre svega treba Srbiji to je pravna sigurnost. Da nema isplate minimalca, a ostatak na ruke. Btw, minimalac treba podići. Da nema nezakonitog otpuštanja, da se promeni zakon o radu, pre svega da nema probnog rada od 2 godine, da se naplata dugova od firmi drastično pooštri, itd, itsl. Ovo o čemu pričate - za to je voz prošao u Srbiji. Ne postoji probni rad na 2 godine, postoje ugovori na određeno koji mogu trajati do 2 godine. Uopšte ne znam otkud ta ideja koja se provlači da je ugovor na određeno = probni rad. Nije. Ti možeš da imaš ugovor na određeno na 2 godine a da unutar njega imaš definisan probni rad mesec dana ili 2 meseca. Ukini mogućnost ugovora na određeno, dobićeš rad na crno na određeno. Ili ćeš dobiti manje zapošljavanja. Jebiga, ne može se polumrtva privreda silovati zakonima. Restriktivno radno zakonodavstvo je ubica privreda poput naše, pa sve mediteranske zemlje boluju upravo od toga. Onda dođeš do de fakto stanja, a to je da se ono u privatnom sektoru ignoriše i da služi jedino da ne možeš nikoga otpustiti iz javnog. Otprilike najgora kombinacija. Minimalac? Minimalac je (bruto 2) 33k dinara. Povećaj to i em ćeš ubiti masu firmi, em ćeš još veći broj oterati u crnu ekonomiju (pravu crnu, ne sivu). Pritom, gledaš iz BG vizure gde minimalac jeste sramotno mali ali recimo u Vranju on vredi dosta više. Ako hoćeš da radnik koji radi za minimalac nosi više novca kući, oslobodi minimalac svih poreza i doprinosa - nek ostane isti - poslodavca će onda da košta 29-30k ali svih 29-30k će radnik da nosi kući. Ako nećeš minimalac + ostatak na ruke, promeni poreski sistem. Da bude razuman i lak za uterivanje. Ovoj državi su potrebni zakoni i porezi koje u stanju da sprovede i utera. A ti zakoni treba da budu pisani iz vizure nekoga ko hoće da započne biznis, koji ima ideju da stvori nešto i koji treba da stvori ta radna mesta. Pošto to kod nas nisu tajkuni (oni se bave krčmenjem i legalizovanom pljačkom državne imovine), to je onda vizura mikro-, malog i srednjeg preduzetnika. Ako je problem izrabljivanje u tajkunskim firmama, napiši poseban zakon za firme sa 1000+ zaposlenih.
MancMellow Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 (edited) Ne slažem se. Ne treba od Srbije praviti evropski Vijetnam. Naše plate su već dovoljno niske da su konkurentne i najnižim u EU, a i u okruženju. Rad na ugovor treba skratiti ponovo na 1 godinu. Ova pak ideja za firme sa određenim brojem zaposlenih nije loša, ali nikako hiljadu. 150-200 najviše. Uslove za prvredni razvoj ne treba tražiti u totalnom pauperizvanju i prekarijatizovanju radne snage i nesigurnosti položaja radnika, nego u pravnoj sigurnosti, političkoj i makroekonomskoj predvivivosti uslova poslovanja. Edited June 2, 2015 by MancMellow
Tribun_Populi Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 (edited) Ne, jbg, ako ti ne vidiš kroz šta je prošla ova zemlja u tih 10 godina, ja ti tu stvarno ništa ne mogu. Mislim, ne vredi da o tome pričamo. I drugo, nisu to nikakvi "Mirini" tajkuni, to su ljudi duboko iz tog sistema. Ljudi iz tog sistema su i dan danas najbogatiji ljudi iz Srbije/u Srbiji. Da, slažem se, bilo je najbolje da smo 1991 krenuli sa slovenačkim modelom. 2001 to je SF. Odakle dobiti novac za pokretanje proizvodnje? Nemojte mi navoditi firme koje su kako-tako poslovale, znam i ja da ih ima, ali su manjina. Šta sa ostalima. Da država uradi nešto? Ok, slažem se, moglo je. Samo to tako treba reći. Ono što pre svega treba Srbiji to je pravna sigurnost. Da nema isplate minimalca, a ostatak na ruke. Btw, minimalac treba podići. Da nema nezakonitog otpuštanja, da se promeni zakon o radu, pre svega da nema probnog rada od 2 godine, da se naplata dugova od firmi drastično pooštri, itd, itsl. Ovo o čemu pričate - za to je voz prošao u Srbiji. b1. Vidim odlično, al' za to sigurno nije kriv radnik, a dobrim delom ni direktor u DP "Sloga" u Plandištu, jbg. Trebalo je pohapsiti vrh, naterati da vrati pare sa Kipra i konfiskovati imovinu po Srbiji. No to sa modelom privatizacije malo ima veze, a upravo i zbog njega to nije učinjeno - podvaljeno nam je, jbg. Nije 2001. to SF ni najmanje, niti ja mislim da je trebalo zadržati "samoupravni model" po kome će glavni akcionari biti radnici, jer realno jeste ekonomski neodrživ (niska produktivnost, preterano zapošljavanje itd - sve ono što vidiš kod današnjih javnih preduzeća). Samo mislim da je inicijalno radnicima trebalo da ostane više, mnogo više od 15% i da oni budu ti koji će najviše profitirati od privatizacije. Zašto? Zato što bi im ostale pare da sa postojećim know-how pokrenu neku proizvodnju, neki mali biznis itd. Ili u najidealnijoj koncepciji i gde je to moguće, da njihova ex-firma koju je preuzimanjem akcija kupio neki strendžer ili domaći tajkun, a koja je zadržala proizvodnju, outsource-uje po neku komponentu na par stotina malih preduzeća u vlasništvu svojih bivših radnika (to je slovenački model). Takvi ljudi se, potom, na izborima mnogo racionalnije opredeljuju za odgovarajuću političku opciju te bi u toj kombinaciji tema Kosovo/EU veeeoma brzo otišla u drugi plan - a onda bi se stvorili uslovi za b2. b2. E lepo, tu ćemo se složiti. Da bi se u Srbiji stvorila pravna sigurnost pre svega treba da se stvore stabilne institucije. Nema stabilnih institucija u situaciji u kojoj se od izbora do izbora, od jedne vlade do druge, kreiraju resori (ministarstva, posebne organizacije) da zadovolje koalicioni dogovor, a državna uprava pre svega puni bez reda partijskim prvoborcima. Ministarstva, organi koji pišu nacrte zakona, nemaju funkcionalne elementarne stvari - analitička odeljenja, feedback sa terena. Ovde se "reforma" završava donošenjem novog zakona, monitoring efekata se radi kad EU ili drugi strendžer za to da pare ili kad subjekti na koje se zakon primenjuje zakukaju mnogo jako (što se retko dešava). Nema stabilnih institucija ni dok se izbori u Mesnoj zajednici dobijaju sa Đinđićem/Koštunicom/Tadićem/Vučićem kao nosiocem liste, iza čijih se imena na listi kriju podrepaši, funjare, podguzne muve i ostale razne vrste gmizavaca koje su u politiku ušle da bi se nabogatile, a ne da urade nešto korisno - tada dobiješ projekciju istog načina razmišljanja od vrha do dna, a interesi baze i centra veoma često mogu biti i dijametralno suprotni. Zato ja deset godina papagajski ponavljam "izborni sistem" jer je on takav dobrim delom koren zla, ali je i on postavljen da posluži svrsi (da dodatno centralizuje zemlju). Što se pravosuđa tiče, tu mislim da ne mora mnogo da pišem - tu je zagrebano površinski i zasrano debelo, a baš tu se moralo voditi najviše računa. I to je cela stvar pokrenuta 2009. a trebala je 6.10.2000. Školske greške su pravljene, elementarne, udžbeničke, i samo mi kroz glavu prolazi misao da su ljudi izgleda mislili da će vladati bar još 10 godina kad su radili što su radili s pravosuđem, ne očekujući da će im se obiti o glavu. Ne, nijedna vlast od 2000. na ovamo se nije htela pozabaviti tim pitanjem koje je preduslov bilo čega, a ona koja se uhvatila je to odradila tako amaterski da je pitanje kad će prvoj sledećoj pasti na pamet. Lakše je bilo krčmiti realni sektor i time puniti budžet, a odatle kotiti administraciju - nego preduzeti ozbiljne rezove. I to je trend koji se statistički veoma lepo može pratiti. Vidi, dok je imalo šta da se proda i dok je bilo donacija punio se budžet, kad nije više imalo onda smo je dug počeo vrtoglavo da raste - i to za tekuću (uglavnom javnu) potrošnju, koju je narod gladan svega šakom i kapom davao po prodavnicama naših vrlih uvoznika. Pa šta smo dobili takvom privatizacijom, koji moj? Sigurne prihode za državu od par firmi koje su kupili strendžeri, pranje para i multiplikaciju bogatstva 20 ljudi i gomilu bede i sirotinje, jašta. Edited June 2, 2015 by Tribun_Populi
Ayatollah Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 (edited) Ne slažem se. Ne treba od Srbije praviti evropski Vijetnam. Naše plate su već dovoljno niske da su konkurentne i najnižim u EU, a i u okruženju. Rad na ugovor treba skratiti ponovo na 1 godinu. Ova pak ideja za firme sa određenim brojem zaposlenih nije loša, ali nikako hiljadu. 150-200 najviše. Uslove za prvredni razvoj ne treba tražiti u totalnom pauperizvanju i prekarijatizovanju radne snage i nesigurnosti položaja radnika, nego u pravnoj sigurnosti, političkoj i makroekonomskoj predvivivosti uslova poslovanja. Slažem se sa ovim. Glavni problem srpske privrede nikada nije bio u prezaštićenoj i preplaćenoj radnoj snazi, pa nije ni sada. Mi možemo da ukinemo minimalac i da uvedemo obavezan kuluk u kompanijama, ali to neće ni jednoj ozbiljnoj kompaniji predstavljati bitan faktor prilikom donošenja odluke da li da ovde investira ili ne. Štaviše, bilo bi potpuno kontraproduktivno, jer bi dovelo do odliva kvalifikovane radne snage, pa bi ovde ostali da rade samo oni koji ne mogu nigde da se prodaju i čiji je kvalitet upitan, a takve niko neće da plati ni 20 evra mesečno. Takođe, veliki problem koji se često zanemaruje je očajna infrastruktura u Srbiji - vrlo slaba putna mreža, nepostojeća železnička mreža, neiskorišćena rečna mreža, nesiguran energetski sistem (proizvodnja struje koja stagnira jer nema investicija u elektrane, vrlo nesigurni izvori snabdevanja gasom, bez zelenih izvora energije, velika zavisnost od uvozne nafte), veoma slaba lokalna komunalna infrastruktura (vodovod, kanalizacija, asfalt, deponije - npr. Palma se hvali industrijskom zonom u Jagodini, a ona nema sprovedenu vodu i kanalizaciju, pa nigde u ozbiljnim zemljama niko ko bi tu gradio pogone ne bi mogao dobiti upotrebnu dozvolu). Nadalje, strašan problem imamo i u oblasti ekološke zaštite, koja gotovo da i ne postoji - niko ozbiljan neće doći ovde da radi, ako ne može da tretira otpad na način koji to radi kod kuće, jer će kod kuće zbog toga upasti u probleme, itd. Svi ovi problemi su mnogo značajniji od npr. pravne sigurnosti, o kojoj se naširoko priča - da mi imamo tehničke preduslove, ne bi sporost administracije i pravosuđa bila jedina prepreka nekom da investira. Btw, nije tačno da 2000. godine u Srbiji nije ostalo ništa vredno ulaganja, naprotiv. Npr. samo tadašnja Galenika je mogla da ode za par stotina miliona maraka, da ne govorim o drugim kompanijama (njen glavni konkurent je prodat 6 godina kasnije za pola milijarde evra, a tada je bilo i drugih koji su radili, samo u ovoj industriji) . To što sada niko neće da je uzme ni za 1 evro jeste dobro pitanje za SPS, a bogami i za tužilaštvo, ali od tog pitanja naravno da neće biti ništa. Edited June 2, 2015 by Ayatollah
Time Crisis Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 (edited) Takođe, veliki problem koji se često zanemaruje je očajna infrastruktura u Srbiji - vrlo slaba putna mreža, nepostojeća železnička mreža, neiskorišćena rečna mreža, nesiguran energetski sistem (proizvodnja struje koja stagnira jer nema investicija u elektrane, vrlo nesigurni izvori snabdevanja gasom, bez zelenih izvora energije, velika zavisnost od uvozne nafte), veoma slaba lokalna komunalna infrastruktura (vodovod, kanalizacija, asfalt, deponije - npr. Palma se hvali industrijskom zonom u Jagodini, a ona nema sprovedenu vodu i kanalizaciju, pa nigde u ozbiljnim zemljama niko ko bi tu gradio pogone ne bi mogao dobiti upotrebnu dozvolu). Nadalje, strašan problem imamo i u oblasti ekološke zaštite, koja gotovo da i ne postoji - niko ozbiljan neće doći ovde da radi, ako ne može da tretira otpad na način koji to radi kod kuće, jer će kod kuće zbog toga upasti u probleme, itd. Svi ovi problemi su mnogo značajniji od npr. pravne sigurnosti, o kojoj se naširoko priča - da mi imamo tehničke preduslove, ne bi sporost administracije i pravosuđa bila jedina prepreka nekom da investira. Zaista, kod nas je infrastruktura tragična, železnica na nivou iz pretprošlog veka, a putevi se grade brzinom pijanog puža. A retko se to kad gde spomene. Edited June 2, 2015 by Time Crisis
MancMellow Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 b1. Vidim odlično, al' za to sigurno nije kriv radnik, a dobrim delom ni direktor u DP "Sloga" u Plandištu, jbg. Trebalo je pohapsiti vrh, naterati da vrati pare sa Kipra i konfiskovati imovinu po Srbiji. No to sa modelom privatizacije malo ima veze, a upravo i zbog njega to nije učinjeno - podvaljeno nam je, jbg. Nije 2001. to SF ni najmanje, niti ja mislim da je trebalo zadržati "samoupravni model" po kome će glavni akcionari biti radnici, jer realno jeste ekonomski neodrživ (niska produktivnost, preterano zapošljavanje itd - sve ono što vidiš kod današnjih javnih preduzeća). Samo mislim da je inicijalno radnicima trebalo da ostane više, mnogo više od 15% i da oni budu ti koji će najviše profitirati od privatizacije. Zašto? Zato što bi im ostale pare da sa postojećim know-how pokrenu neku proizvodnju, neki mali biznis itd. Ili u najidealnijoj koncepciji i gde je to moguće, da njihova ex-firma koju je preuzimanjem akcija kupio neki strendžer ili domaći tajkun, a koja je zadržala proizvodnju, outsource-uje po neku komponentu na par stotina malih preduzeća u vlasništvu svojih bivših radnika (to je slovenački model). Takvi ljudi se, potom, na izborima mnogo racionalnije opredeljuju za odgovarajuću političku opciju te bi u toj kombinaciji tema Kosovo/EU veeeoma brzo otišla u drugi plan - a onda bi se stvorili uslovi za b2. b2. E lepo, tu ćemo se složiti. Da bi se u Srbiji stvorila pravna sigurnost pre svega treba da se stvore stabilne institucije. Nema stabilnih institucija u situaciji u kojoj se od izbora do izbora, od jedne vlade do druge, kreiraju resori (ministarstva, posebne organizacije) da zadovolje koalicioni dogovor, a državna uprava pre svega puni bez reda partijskim prvoborcima. Ministarstva, organi koji pišu nacrte zakona, nemaju funkcionalne elementarne stvari - analitička odeljenja, feedback sa terena. Ovde se "reforma" završava donošenjem novog zakona, monitoring efekata se radi kad EU ili drugi strendžer za to da pare ili kad subjekti na koje se zakon primenjuje zakukaju mnogo jako (što se retko dešava). Nema stabilnih institucija ni dok se izbori u Mesnoj zajednici dobijaju sa Đinđićem/Koštunicom/Tadićem/Vučićem kao nosiocem liste, iza čijih se imena na listi kriju podrepaši, funjare, podguzne muve i ostale razne vrste gmizavaca koje su u politiku ušle da bi se nabogatile, a ne da urade nešto korisno - tada dobiješ projekciju istog načina razmišljanja od vrha do dna, a interesi baze i centra veoma često mogu biti i dijametralno suprotni. Zato ja deset godina papagajski ponavljam "izborni sistem" jer je on takav dobrim delom koren zla, ali je i on postavljen da posluži svrsi (da dodatno centralizuje zemlju). Što se pravosuđa tiče, tu mislim da ne mora mnogo da pišem - tu je zagrebano površinski i zasrano debelo, a baš tu se moralo voditi najviše računa. I to je cela stvar pokrenuta 2009. a trebala je 6.10.2000. Školske greške su pravljene, elementarne, udžbeničke, i samo mi kroz glavu prolazi misao da su ljudi izgleda mislili da će vladati bar još 10 godina kad su radili što su radili s pravosuđem, ne očekujući da će im se obiti o glavu. Ne, nijedna vlast od 2000. na ovamo se nije htela pozabaviti tim pitanjem koje je preduslov bilo čega, a ona koja se uhvatila je to odradila tako amaterski da je pitanje kad će prvoj sledećoj pasti na pamet. Lakše je bilo krčmiti realni sektor i time puniti budžet, a odatle kotiti administraciju - nego preduzeti ozbiljne rezove. I to je trend koji se statistički veoma lepo može pratiti. Vidi, dok je imalo šta da se proda i dok je bilo donacija punio se budžet, kad nije više imalo onda smo je dug počeo vrtoglavo da raste - i to za tekuću (uglavnom javnu) potrošnju, koju je narod gladan svega šakom i kapom davao po prodavnicama naših vrlih uvoznika. Pa šta smo dobili takvom privatizacijom, koji moj? Sigurne prihode za državu od par firmi koje su kupili strendžeri, pranje para i multiplikaciju bogatstva 20 ljudi i gomilu bede i sirotinje, jašta. ovo nije ono što si pisao isprva i sa ovim se delimično slažem. delimično, ali nemam vremena za detalje
Tribun_Populi Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 ovo nije ono što si pisao isprva i sa ovim se delimično slažem. delimično, ali nemam vremena za detalje To je ono na šta sam sve vreme mislio, malo detaljnije elaborirano.
Frank Pembleton Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 (edited) Slažem se sa ovim. Glavni problem srpske privrede nikada nije bio u prezaštićenoj i preplaćenoj radnoj snazi, pa nije ni sada. Mi možemo da ukinemo minimalac i da uvedemo obavezan kuluk u kompanijama, ali to neće ni jednoj ozbiljnoj kompaniji predstavljati bitan faktor prilikom donošenja odluke da li da ovde investira ili ne. Štaviše, bilo bi potpuno kontraproduktivno, jer bi dovelo do odliva kvalifikovane radne snage, pa bi ovde ostali da rade samo oni koji ne mogu nigde da se prodaju i čiji je kvalitet upitan, a takve niko neće da plati ni 20 evra mesečno. Takođe, veliki problem koji se često zanemaruje je očajna infrastruktura u Srbiji - vrlo slaba putna mreža, nepostojeća železnička mreža, neiskorišćena rečna mreža, nesiguran energetski sistem (proizvodnja struje koja stagnira jer nema investicija u elektrane, vrlo nesigurni izvori snabdevanja gasom, bez zelenih izvora energije, velika zavisnost od uvozne nafte), veoma slaba lokalna komunalna infrastruktura (vodovod, kanalizacija, asfalt, deponije - npr. Palma se hvali industrijskom zonom u Jagodini, a ona nema sprovedenu vodu i kanalizaciju, pa nigde u ozbiljnim zemljama niko ko bi tu gradio pogone ne bi mogao dobiti upotrebnu dozvolu). Nadalje, strašan problem imamo i u oblasti ekološke zaštite, koja gotovo da i ne postoji - niko ozbiljan neće doći ovde da radi, ako ne može da tretira otpad na način koji to radi kod kuće, jer će kod kuće zbog toga upasti u probleme, itd. Svi ovi problemi su mnogo značajniji od npr. pravne sigurnosti, o kojoj se naširoko priča - da mi imamo tehničke preduslove, ne bi sporost administracije i pravosuđa bila jedina prepreka nekom da investira. Btw, nije tačno da 2000. godine u Srbiji nije ostalo ništa vredno ulaganja, naprotiv. Npr. samo tadašnja Galenika je mogla da ode za par stotina miliona maraka, da ne govorim o drugim kompanijama (njen glavni konkurent je prodat 6 godina kasnije za pola milijarde evra, a tada je bilo i drugih koji su radili, samo u ovoj industriji) . To što sada niko neće da je uzme ni za 1 evro jeste dobro pitanje za SPS, a bogami i za tužilaštvo, ali od tog pitanja naravno da neće biti ništa. Pa da evo da dodam jedan primer iz rumunije.Oni su kuburili sa putnom mrežom, bilo muljanja prebacivali pare od fondova na regije koje im donose izbore itd. Onda je " iz Brisela" stigla direktiva da je neki autoput prioritet ne prve nego ono nulte kategorije!Odmah i sad. Da bi se posle tri meseca izlanuo neki menadžer dačia fabrike da su oni vrištali jer su im krš putevi pravili haos u proizvodnji! Edited June 2, 2015 by Frank Pembleton
svashtabezneshto Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2015&mm=06&dd=02&nav_category=16&nav_id=999764 BG: Naoružani pištoljima upali na časDve maskirane osobe sa pištoljima i nožem upale su oko 17 časova u Osnovnu školu „Vasa Pelagić" u Kotežu, prenosi N1. Nakon toga, pod pretnjom oružjem od profesorke oteli su dnevnik nakon čega su pobegli sa lica mesta. Kako saznaje N1, oni su upali na čas u odeljenje VII4, uperili pištolj u učenike a profesorki pod pretnjom nožem odeuzeli dnevnik i pobegli sa lica mesta. Odmah nakon toga učenici su pohitali da jave roditeljima šta se desilo na šta je profesorka geografije burno reagovala odeuzevši svim učenicima mobilne telefone uz reči da ne smeju nikome da kažu šta se desilo. Policija vrši uviđaj na licu mesta.
Pontijak Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 (edited) brizni roditelji odlucili da poprave uspeh svojoj deci na kraju skolske godine tradicionalnim metodom unistavanja dnevnika Edited June 2, 2015 by Pontijak
djeneralche Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 Na n1 je bio i prilog o strajku u Domu zdravlja u Cupriji. Nadrealno. Surovo.
189- Posted June 2, 2015 Posted June 2, 2015 Odmah nakon toga učenici su pohitali da jave roditeljima šta se desilo na šta je profesorka geografije burno reagovala odeuzevši svim učenicima mobilne telefone uz reči da ne smeju nikome da kažu šta se desilo. wat
Аврам Гојић Posted June 2, 2015 Author Posted June 2, 2015 (edited) Mozda je zena, na neki trapav nacin, zelela da spreci situaciju a la Beslan u kojoj roditelji jurisaju na skolu da spasavaju decu. Uostalom, ne bih nesto verovao ovim prvim izvestajima. Edited June 2, 2015 by Грешни Василије
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now