IGNORED

Game of Thrones

Ryan Franco

Blah, pa pitaj gugla

SO WHAT IS IN  THAT HANDBAG?

though she carries her own handbag (which contains just a handkerchief, lipstick, a tiny mirror and a copy of the day’s programme), one of her ladies-in-waiting always has what is known as the ‘Brown Bag’.

This holds all the essentials she might need in an emergency: spare pairs of tights, gloves, those sweeteners and a moist, lavender-scented cloth in case of extreme heat.

One item the Queen does not pack is her own lavatory seat — unlike Prince Charles, who it is said takes a white leather one on every official trip.

Blah, pa pitaj gugla

SO WHAT IS IN  THAT HANDBAG?

though she carries her own handbag (which contains just a handkerchief, lipstick, a tiny mirror and a copy of the day’s programme), one of her ladies-in-waiting always has what is known as the ‘Brown Bag’.

This holds all the essentials she might need in an emergency: spare pairs of tights, gloves, those sweeteners and a moist, lavender-scented cloth in case of extreme heat.

One item the Queen does not pack is her own lavatory seat — unlike Prince Charles, who it is said takes a white leather one on every official trip.

Kažu do nosi i novčanicu spremnu za donaciju i kukicu da okači tašnu ispod stola.

Ima i ovo - menja polozaj tasne da signaliyira osoblju kad da je otprate do sledeceg gosta:

"Royal-watchers took careful note of the positioning of the queen's purse. It's always with her, and, when pointed at certain angles, it's said to signal to her attendants that she can't wait to escape from the frightful bores in her company.

But the Obamas apparently met with royal approval. The purse rested in the crook of the queen's left arm, which means that she's happy and relaxed with her guests."

i pitam se šta muljaju sa divljacima i zidašima i čemu priča o onim nekim budalama koje su poharali Krastera pa kao treba sad hitno da ih nađu i ubiju :huh:

<< btw znam da kasnim ali neću da čitam vaše komentare dok ne odgledam

Edited by Hjortron

Ma ništa, prosto ubijaju vreme, mnogo im je deset epizoda.

A divljaci južno od Zida kao čekaju da Mance krene sa severa pa će tek onda i oni da stupe u akciju... moći ćeš celu 9. epizodu da gledaš kako se šibaju sa Stražom i eksplodiraju, rejoice.

Ma ništa, prosto ubijaju vreme, mnogo im je deset epizoda.

hmm da vidimo, ne znam kuda sve to vodi, te zloće kod Krastera, pa još i ulovili Brana & ekipicu (?!?!)

a i ono što su divljani napali i pobili tamo neke seljane mi nije baš jasno ali ajde

Otišao je tamo u šoku zbog onoga što je čuo od Džejmija, nije ništa konkretno planirao.

e ovo je i meni bezveze što su izbacili priču o ženi - lažnoj kurvi, ovako je ispalo totalno falično, tek tako je rešio da ode gore i ubije Tajvina,  bezveze

kako bre bezveze, pa to je suština ubistva 1 Tajvina

a i pričalo se  već o toj ženi u prvoj sezoni, nije totalno izbačena iz serije, mogli su da stave kao rekapitulaciju ako su se plašili da su ljudi zaboravili

(meni je baš bila upečatljiva iako sam gledala pre nego što sam pročitala knjigu)

прочитао сам то што је качио вини, у серији то једноставно не функционише јер је другачије конципиран однос џејмија и тириона, у књизи је вођен грижом савести у серији старији брат воли и брине се о млађем, у таквој поставци би било скроз нескладно да џејми истртља како га ослобађа због сопствене савести (па још и да тирион призна убиство џофрија)