IGNORED

VIP Game of Thrones

Calavera

ckoburd je ubio onog jednog othera dragonglassom. znas da su i sad u seriji iskopali onaj smotuljak dragonglassa.a kazite meni ignorantnoj, je l to stvarno puno kosta da se napravi onaj matori chicha u zhilama na konju ili da se graficki konstruise mali zmajic?

• Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Weenie Pooh

• Calavera

• Razzmatazz

• MayDay

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, Sam je koristio dragonglass, ali se u celoj priči pominje i dragonsteel, ali ne znamo da li je to Valyrien steel ili nešto drugo.Glede animacije, nije to toliko skupo ukoliko se ne prikazuje sve vreme. Pogotovo ako se koriste neki trikovi, gde ta animacija ne treba da bude precizna odnosno ultra realistična. Tipa, te zajebancije se ne vide direktno nego kroz neku maglu i sneg, ili kišu i noć. Ako je neka masovka, koristiš neki pogled iz ptičije perspektive, sa neke kule ili tako nešto (kao što su i u LOTR koristili), pa oni vojnici dole izgledaju kao mravci - a svaki od njih nema onda sto pedeset miliona poligona koje treba rendati. I to se iskoristi za neke kratke scene, tipa kad neko baci pogled sa zidina ili nešto slično. Kao što su recimo Dubrovnik dograđivali - te scene nisu sve vreme prikazivane, ali kad su prikazane, doprinosile su utisku. Te firme su radile takve stvari već za x filmova i imaju već gotove objekte kojima treba nalepiti nove bitmape ili šta ja znam.Vidi ovde, klikni dole na Services, pa Massive recimo.

Ne zna se kako su nastali; zna se da su došli sa krajnjeg severa kad je bila jako duga zima i još je pao bio mrak koji je trajao navodno celu generaciju. The First Men i Children of the Forest su se kao saveznici borili protiv njih i uspeli su da ih vrate nazad na sever (predvođeni Azor Ahaijem) tek kad su provalili da dragonglass (ili beše dragonsteel) može da ih ubije. I onda je Brandon (the Builder) Stark digao zid.Mene više zanima ko stoji iza njih, pošto je to navodno neki bog(?), the Great Other koji stoji nasuprot R'hlloru, ali se ne zna dalje ništa o njemu, čak ni pravo ime, jer ga kao ne smeju izgovarati. Voldemort maltene.
Samo da još jednom izrazim svoju iskrenu nadu da će se ispostaviti da su Others = Children of the Forest. (I pored ovog najnovijeg mrsomuđenja sa Branom i Bloodravenom na severu.)Najbliže što imamo opisu tih praistorijskih vremena je priča Old Nan iz prve knjige:

"You mean the Others," Bran said querulously."The Others," Old Nan agreed. "Thousands and thousands of years ago, a winter fell that was cold and hard and endless beyond all memory of man. There came a night that lasted a generation, and kings shivered and died in their castles even as the swineherds in their hovels. Women smothered their children rather than see them starve, and cried, and felt their tears freeze on their cheeks." Her voice and her needles fell silent, and she glanced up at Bran with pale, filmy eyes and asked, "So, child. This is the sort of story you like?""Well," Bran said reluctantly, "yes, only ... "Old Nan nodded. "In that darkness, the Others came for the first time," she said as her needles went click click click. "They were cold things, dead things, that hated iron and fire and the touch of the sun, and every creature with hot blood in its veins. They swept over holdfasts and cities and kingdoms, felled heroes and armies by the score, riding their pale dead horses and leading hosts of the slain. All the swords of men could not stay their advance, and even maidens and suckling babes found no pity in them. They hunted the maids through frozen forests, and fed their dead servants on the flesh of human children."Her voice had dropped very low, almost to a whisper, and Bran found himself leaning forward to listen."Now these were the days before the Andals came, and long before the women fled across the narrow sea from the cities of the Rhoyne, and the hundred kingdoms of those times were the kingdoms of the First Men, who had taken these lands from the children of the forest. Yet here and there in the fastness of the woods the children still lived in their wooden cities and hollow hills, and the faces in the trees kept watch. So as cold and death filled the earth, the last hero determined to seek out the children, in the hopes that their ancient magics could win back what the armies of men had lost. He set out into the dead lands with a sword, a horse, a dog, and a dozen companions. For years he searched, until he despaired of ever finding the children of the forest in their secret cities. One by one his friends died, and his horse, and finally even his dog, and his sword froze so hard the blade snapped when he tried to use it. And the Others smelled the hot blood in him, and came silent on his trail, stalking him with packs of pale white spiders big as hounds..."

Najhororifičniji kraj te priče bi bio da on nađe children of the forestm ali shvati da su oni postali Others iz mržnje prema ljudima, tj. da je ceo taj milenijumski rat jedna genocidna osveta u pokušaju za to što su im First Men radili. OK, može priče radi da se ubaci neki Pokahontas segment u kom preostala "dobra" deca šume ipak pomažu ljudima da prežive, ali glavno je to da su First Men uzrokovali preobražaj dece u Others.

Samo da još jednom izrazim svoju iskrenu nadu da će se ispostaviti da su Others = Children of the Forest. (I pored ovog najnovijeg mrsomuđenja sa Branom i Bloodravenom na severu.)Najbliže što imamo opisu tih praistorijskih vremena je priča Old Nan iz prve knjige:

"You mean the Others," Bran said querulously."The Others," Old Nan agreed. "Thousands and thousands of years ago, a winter fell that was cold and hard and endless beyond all memory of man. There came a night that lasted a generation, and kings shivered and died in their castles even as the swineherds in their hovels. Women smothered their children rather than see them starve, and cried, and felt their tears freeze on their cheeks." Her voice and her needles fell silent, and she glanced up at Bran with pale, filmy eyes and asked, "So, child. This is the sort of story you like?""Well," Bran said reluctantly, "yes, only ... "Old Nan nodded. "In that darkness, the Others came for the first time," she said as her needles went click click click. "They were cold things, dead things, that hated iron and fire and the touch of the sun, and every creature with hot blood in its veins. They swept over holdfasts and cities and kingdoms, felled heroes and armies by the score, riding their pale dead horses and leading hosts of the slain. All the swords of men could not stay their advance, and even maidens and suckling babes found no pity in them. They hunted the maids through frozen forests, and fed their dead servants on the flesh of human children."Her voice had dropped very low, almost to a whisper, and Bran found himself leaning forward to listen."Now these were the days before the Andals came, and long before the women fled across the narrow sea from the cities of the Rhoyne, and the hundred kingdoms of those times were the kingdoms of the First Men, who had taken these lands from the children of the forest. Yet here and there in the fastness of the woods the children still lived in their wooden cities and hollow hills, and the faces in the trees kept watch. So as cold and death filled the earth, the last hero determined to seek out the children, in the hopes that their ancient magics could win back what the armies of men had lost. He set out into the dead lands with a sword, a horse, a dog, and a dozen companions. For years he searched, until he despaired of ever finding the children of the forest in their secret cities. One by one his friends died, and his horse, and finally even his dog, and his sword froze so hard the blade snapped when he tried to use it. And the Others smelled the hot blood in him, and came silent on his trail, stalking him with packs of pale white spiders big as hounds..."

Najhororifičniji kraj te priče bi bio da on nađe children of the forestm ali shvati da su oni postali Others iz mržnje prema ljudima, tj. da je ceo taj milenijumski rat jedna genocidna osveta u pokušaju za to što su im First Men radili. OK, može priče radi da se ubaci neki Pokahontas segment u kom preostala "dobra" deca šume ipak pomažu ljudima da prežive, ali glavno je to da su First Men uzrokovali preobražaj dece u Others.

pa to bi, ovako intelektualno, bio najlepsi moguci epilog.i u toj prici, moji zmajevi i ja bismo bili gola govna. mnogo veca od svih vas ostalih ljudi.nego ne znam kako to pomiriti sa ociglednijom niti koja se provlaci, a to je da moja ljubica snou tezi ka podizanju vestackih barijera izmedju wildlingsa i zapadnjackih ljudi s jedne strane, kao i moje multi-kulti avanture koje takodje treba da ujedine kompletno ljudstvo diljem kontinenata... Edited by MayDay

Ti si baš zapela za taj incest na relaciji Snou - Deneris? Ne zaboravi čiji je sin Snou, tj. da je on sin ne Neda Starka, već sestre Neda Starka koju je silovao Denerisin ćaća. Barem bi trebalo da je tako.A ti ako gotiviš incest, onda ok :fantom: Jeste da je u Targerijan tradiciji, ali eto, čisto spominjem...

Ti si baš zapela za taj incest na relaciji Snou - Deneris? Ne zaboravi čiji je sin Snou, tj. da je on sin ne Neda Starka, već sestre Neda Starka koju je silovao Denerisin ćaća. Barem bi trebalo da je tako.A ti ako gotiviš incest, onda ok :fantom: Jeste da je u Targerijan tradiciji, ali eto, čisto spominjem...
Whenever a Targaryen is born, God flips a coin.Nije caca bio u pitanju.
Nije caca bio u pitanju.
Dakle, tako pravdaš incest <_<

'Bem li ga, ne sećam se više koji je, ali su svakako prvi-drugi rođaci...

Rhaegar joj je brat, što znači da je ona Jonu tetka... neznatno mlađa. Wincest!@Mau: Ne znam šta su u toj postavci krivi zmajevi? Oni su u celu priču ušli mnogo kasnije, to što obsidian zovu dragonglass nema veze s vezom.

Meni dobra sezona naravno da je moglo bolje ali sasvim zadovoljavajuce. jbg uvek je zajebano kad se ovako nesto ekranizuje jer nikada nece biti zadovoljnih. Ali Bara i Weenie su majstori u pljuvanju.Slazem se oko toga da je previse scena seksa i golotinje naustrb prave radnje to u knizi ne smeta ali ovde smara.

Edited by Moća
@Mau: Ne znam šta su u toj postavci krivi zmajevi? Oni su u celu priču ušli mnogo kasnije, to što obsidian zovu dragonglass nema veze s vezom.
pa ako su first men, tj ljudi uopste, agresori (amerikanci nasuprot indijancima), onda su zmajevi tu da stite takav poredak. rade za kralja i drzavu. :Ds druge strane, ako su ljudi kulisici, a ovi others demoni, onda su zmajevi super!

Auh brate sestro :DDa ne čitaš ti ipak neku drugu knjigu? Mislim, ako se nadaš ultimativnom trijumfu Ispravnog & Trebujućeg nad silama mraka & haosa...OK, svakog će od nas debeli do kraja ujebati bolno i razočaravajuće, ali tebi izgleda baš nešto sočno sleduje :(

ne. ja zelim da su others ultimativno zlo, starije od ljudi. ti prizivas otherse kao neke dobre dusice koje su ljudi sjebali, pa im se ovako vraca milo za drago. ;)u mojoj idealnoj interpretaciji, dzon i deni ce ujediniti sva plemena i zavrnuti dominaciju zapadnjaka i njihovu umisljenu superiornost i svo to takvo ujedinjeno ljudstvo spasiti od ovih arhidemona. :Di imace puno bucmastih bebica...

u mojoj idealnoj interpretaciji, dzon i deni ce (...)i imace puno bucmastih bebica...
http://www.youtube.com/watch?v=56nQAkfR8E8
OK, svakog će od nas debeli do kraja ujebati bolno i razočaravajuće, ali tebi izgleda baš nešto sočno sleduje :(
QED.Ali ozbiljno, nikakve dobre dušice ja nisam pominjao. To što su ih First Men nekad davno kolonizovali drakarisom & mačem ih nimalo ne opravdava. Samo kažem da, ako Martin bude do kraja ponudio nekakav odgovor na pitanje "WTF, otkud sad zombiji?" očekujem da ni tu ne bude dosadne crno-bele papazjanije, kao što je ni drugde u serijalu uglavnom nema. Edited by Weenie Pooh
Kerry Ingram tweeted today that she’d recieved a role in Game of Thrones season 3. Kerry has won an Olivier Award for her work on the musical Matilda and worked has also worked in other films. We’re 98.5% confident that Kerry will be playing the role of Shireen, daughter of Stannis Baratheon.
Eh? Mislim da se varadu..