Moća Posted August 8, 2010 Posted August 8, 2010 Treba mi neka kamera do 250e ali posto sam potpuni laik molio bih da mi neko sa iskustvom preporuci nesto sto zadovoljava taj odnos kvalitet/cena.
paculla Posted August 8, 2010 Posted August 8, 2010 video kamera? ako zelis da je nosis sa sobom i brzo usnimis nesto (vrlo popularno kod roditelja sa sitnom decicom) uzmi nesto iz flip serije. kvalitet je ok, lagano, a od prilike je u tom budzetu.
Moća Posted August 8, 2010 Author Posted August 8, 2010 Nije za mene nego za sestru moje devojke i jeste ima malog klinca tek tri meseca.Ali bi nesto od ovih poznatih brendova. A i cisto sumnjam da taj Flip ima da se kupi ovdi(Srbija).
paculla Posted August 8, 2010 Posted August 8, 2010 (edited) onda mozda sony bloggie. cena mu je tu negde, mali je.edit: ja sa oba nekad snimam eksperimente i generalno mi se flip vise svidja za snimke u zatvorenim prostorijama + laksi je. Edited August 8, 2010 by paculla
Tresko Posted August 8, 2010 Posted August 8, 2010 Ja sam nedavno uzeo ovo: Toshiba Camileo S10. Full HD, radi na SD kartice, lakše od 100 grama, i što je najvažnije cena: 99,00 Eura.
ToniAdams Posted August 8, 2010 Posted August 8, 2010 Ja sam nedavno uzeo ovo: Toshiba Camileo S10. Full HD, radi na SD kartice, lakše od 100 grama, i što je najvažnije cena: 99,00 Eura.jebote, bas htedoh da nekog pitam, jel radi to poso?mnogo opale cene, mnogo.
garcia Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 ja pre godinu i po pazario Panasonic gs 90.snima na MiniDV kasete.na youtube ima dosta primera test-snimakajako sam zadovoljan.+ sam pazario i neki Hamin stalak za 10-15 evra.
Tresko Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 jebote, bas htedoh da nekog pitam, jel radi to poso?mnogo opale cene, mnogo.Pazi, kad sam bio skeptičan. Medjutim, radi i to odlično.
yolo Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 danas i pristojniji digitalni aparati imaju full hd. moj canon s90 nema ali i bez toga ima brutalnu sliku u video modu (a i ovako).