Posted August 8, 201014 yr Treba mi neka kamera do 250e ali posto sam potpuni laik molio bih da mi neko sa iskustvom preporuci nesto sto zadovoljava taj odnos kvalitet/cena.
August 8, 201014 yr video kamera? ako zelis da je nosis sa sobom i brzo usnimis nesto (vrlo popularno kod roditelja sa sitnom decicom) uzmi nesto iz flip serije. kvalitet je ok, lagano, a od prilike je u tom budzetu.
August 8, 201014 yr Author Nije za mene nego za sestru moje devojke i jeste ima malog klinca tek tri meseca.Ali bi nesto od ovih poznatih brendova. A i cisto sumnjam da taj Flip ima da se kupi ovdi(Srbija).
August 8, 201014 yr onda mozda sony bloggie. cena mu je tu negde, mali je.edit: ja sa oba nekad snimam eksperimente i generalno mi se flip vise svidja za snimke u zatvorenim prostorijama + laksi je. Edited August 8, 201014 yr by paculla
August 8, 201014 yr Ja sam nedavno uzeo ovo: Toshiba Camileo S10. Full HD, radi na SD kartice, lakše od 100 grama, i što je najvažnije cena: 99,00 Eura.
August 8, 201014 yr Ja sam nedavno uzeo ovo: Toshiba Camileo S10. Full HD, radi na SD kartice, lakše od 100 grama, i što je najvažnije cena: 99,00 Eura.jebote, bas htedoh da nekog pitam, jel radi to poso?mnogo opale cene, mnogo.
August 9, 201014 yr ja pre godinu i po pazario Panasonic gs 90.snima na MiniDV kasete.na youtube ima dosta primera test-snimakajako sam zadovoljan.+ sam pazario i neki Hamin stalak za 10-15 evra.
August 9, 201014 yr jebote, bas htedoh da nekog pitam, jel radi to poso?mnogo opale cene, mnogo.Pazi, kad sam bio skeptičan. Medjutim, radi i to odlično.
August 9, 201014 yr danas i pristojniji digitalni aparati imaju full hd. moj canon s90 nema ali i bez toga ima brutalnu sliku u video modu (a i ovako).
August 9, 201014 yr danas i pristojniji digitalni aparati imaju full hd. moj canon s90 nema ali i bez toga ima brutalnu sliku u video modu (a i ovako).bas takobio sam zaprepascen kvalitetom slike u video modu.ixus 300 hs u mom slucaju