IGNORED

Formula 1

burekdzija

Mrzelo me da pisem juce tokom trke, ali Alonso je na startu sa dva tocka i dobrim delom bolida prosao van staze dok je obilazio Grozana i ostatak ispred njega, taj deo startno/ciljnog pravca je jasno bio obelezen zutom bojom i covek je ocigledno stekao prednost koristeci ga. Jasno je da su Alonso i Ferari zasticeni kao beli medvedi pa je ovo zanemareno, i uopste nisam siguran da ova situacija ne bi bilo pod istragom da je bilo ko drugi u pitanju. Da nije gazio po zutom jednostavno ne bi imao kuda da se provuce pored Grozana...

• Replies 4.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• ducca

• Jimmy Kowalski

• renne

• Sludge Factory

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nekome su bili naredili da mora da vrati poziciju tokom jucerasnje trke jer je tokom preticanja pogazio te linije... Hamilton? Perez?Nebitno... Konacno je Kimi imao malo srece, bez Safety Car-a nebi stigao do treceg mesta, ali je oddlicno zgrabio mogucnost!

Nekome su bili naredili da mora da vrati poziciju tokom jucerasnje trke jer je tokom preticanja pogazio te linije... Hamilton? Perez?
Perez i Hulk ako se dobro secam, obojica su isli preko sa sva cetiri tocka.
  • 2 weeks later...

Pa nije samo uvek sreca, uporedi samo koliko je tehnickih problema imao naspram tim-kolege u "istom bolidu".Inace, Kimiii :ziga:Jbg, gotivan mi je lik do neba a i paklen je vozac, ima njemu Alonzo da nosi kacigu sledece sezone :lol:(ps, znam da ce sada mnogi ogorceno braniti Cigana kao najboljeg vozaca, no nije me briga, hahaha)

Nemamo temu pa ću ovde. Dario Frankiti, užasan udes 150 metara pre kraja trke, Plus Takuma Sato i Viso. Predposlednja trka Idi serije, Hjuston. Totalna katastrofa

reče malo pre vlasnik da je Dario živ, ali da se ništa više ne zna. Odvezeni su u bolnicu.Ja sam gledao u direktnom prenosu na ESPN, više nego stravično je izgledalo

Sad nadjoh ovo:

Franchitti’s team owner, Chip Ganassi, talked with the three-time Indianapolis 500 winner before he was loaded into an ambulance and taken directly to Memorial Hermann Hospital.“He’s talking,” Ganassi said.The crash started with Takuma Sato losing control of his car. Franchitti had nowhere to go and his car climbed over Sato’s car in the blind corner. EJ Viso was collected."He's talking. His ankle is a little sore. His back is a little sore. He's going to take a trip to the hospital, but he is OK."
Valjda ce biti sve OK.
HOUSTON -- IZOD IndyCar Series driver Dario Franchitti was admitted awake and alert to Memorial Hermann Texas Medical Center for a concussion and spinal fracture that will not require surgery and a fracture to the right ankle, according to INDYCAR medical director Dr. Michael Olinger.He was kept overnight.Franchitti, a four-time series champion and three-time Indianapolis 500 winner, was involved in contact with the No. 14 ABC Supply car driven by Takuma Sato in Turn 5 while they were contesting for eighth place on the final lap of Race 2 of the Shell and Pennzoil Grand Prix of Houston. The No. 5 Team Venezuela/PDVSA/CITGO car driven by E.J. Viso was caught up in the incident."On the last lap I caught the marbles and brushed the wall and lost momentum," said Sato, the pole sitter for Race 1 in the No. 14 ABC Supply car for A.J. Foyt Racing. "A couple cars passed me as I was offline and in Turn 5. I got very loose and Dario and I came together." Sato and Viso were evaluated on the scene and released.Franchitti, driving the No. 10 Target Chip Ganassi Racing car, is eighth in the series standings entering the MAVTV 500 INDYCAR World Championships on Oct. 19 at Auto Club Speedway in Fontana, Calif.Additionally, an INDYCAR official and two spectators were transported to a local hospital for evaluation.“Following an accident that occurred on-track at the Grand Prix of Houston this afternoon, our greatest concern is for our fans and participants," Mi-Jack Promotions, promoter of the Grand Prix of Houston, INDYCAR and Reliant Park officials said in a joint statement.