IGNORED

MotoGP

mjone

Sad sam overio rezultate na flash scoru i vidim Rosi prvi, bravo kralju! Vidim 3 sekunde razlike, da li je bilo obilaženja, kakva bila trka?

Šta bi sa Lorenzom i Janoneom?

Janone oborio Lorenca u borbi za peto mesto. Pre toga su ga svi redom obisli, a bio je prvi. Vale losije startovao, u prvom krugu dvojicu obisao i onda poceo da nize redom ostalu cetvoricu rutinski. Posle je na kraju Mark pritegao, ali je napravio gresku tako nije bilo tako lako kao sto izgleda.

Edited by Grandilof

Janone oborio Lorenca u borbi za peto mesto. Pre toga su ga svi redom obisli. Vale losije startovao, u prvom krugu dvojicu obisao i onda poceo da nize redom ostalu cetvoricu rutinski.

Tnx.

Koga su svi redom obišli, Lorenza?

Sad odgledah...

Odlična trka, dosta bitaka i za niže plasmane, sjajan fajt Markesa i Rosija na kraju i prvi pozdrav u pitu još od Sepanga...

Ali sve na stranu, ovo što je uradio Janone je prosto neverovatno.  :ph34r:

f242a35771792faf3910db464806310f.jpg

Facebook Twitter LinkedIn Google+ Email

Valentino Rossi says his feud with Marc Marquez is over after the events of the Barcelona MotoGP weekend.
The pair had been at loggerheads since their collision at Sepang last year and Rossi's accusations that Marquez had been trying to help Jorge Lorenzo beat him to the 2015 title.
But their tough fight for Catalunya Grand Prix victory on Sunday, the pair made a point of shaking hands in parc ferme.
Rossi said the death of Moto2 rider Luis Salom in a practice crash on Friday had convinced him it was time to repair relationships.
"When these things happen, all the rest becomes not very important and very small. I think it's the right thing to do," he said.
"We need to stay quiet and stay relaxed because it is a great sport, it is our passion, but it is also dangerous.
"So a normal behaviour and normal feeling with the other riders is also helpful for staying more quiet and more concentrated." 
Asked directly if he now felt his relationship with Marquez was better, Rossi replied "yes" and the Spaniard responded by placing his hand on his rival's shoulder.  :heart:
But Rossi admitted there were still issues between him and Yamaha team-mate Lorenzo.
"The situation with Lorenzo is a little bit different," he said.
"At the beginning of the season, I didn't think 'I won't have any more relationship with him' or not speak with him and not say ciao.
"But from when I came back to Yamaha I was always me and going to Jorge to say 'ciao Jorge, how are you feeling?'
"This year I waited for him to come, but it never happened so you have to speak with him."
RACE A TRIBUTE TO SALOM
Salom's family agreed for the rest of the event to go ahead after his death, and Rossi said the lead battle was the best tribute the MotoGP field could give to him.
"It's the best way to remember Salom and a small gift and homage for his family," he said.
"It's not very important but it's what the other riders can do.
"A race weekend is always very exciting but very difficult. When Friday happened it all became a lot, lot more difficult to come back on track and find the right concentration. It's very sad."

Janone oborio Lorenca u borbi za peto mesto. Pre toga su ga svi redom obisli, a bio je prvi. Vale losije startovao, u prvom krugu dvojicu obisao i onda poceo da nize redom ostalu cetvoricu rutinski. Posle je na kraju Mark pritegao, ali je napravio gresku tako nije bilo tako lako kao sto izgleda.

Janone vec postaje opasan po okolinu, obaranje Lorenca je glupost ili ludost bez ikakvog smisla, zbog problema sa izmenjenim parametrima na motoru, nije bio nikakav problem da ga obidje do kraja trke.

Rosi odvozao savrsenu trku, cak i kad ga je Markez na momenat obisao, videlo se da nema brzinu da ocuva prvo mesto. Po mojoj proceni, Markez je pogresio tajming obilazenja, trebalo je da to uradi na dva kruga pre kraja ili mozda na samom kraju.

Ostaje zal, sto se nikako ne potrefi da su svima motori fit, pa da se uziva u pravom spektaklu. Jucerasnje izdanje Dukatija je npr, totalna katastrofa.

Ono sto raduje je Vinjales, uz novu masinu sledece godine i malo peglanja stila, narocito oko prebrzog uletanja u krivine, bice prava zamena na vrhu Pedrosi, koji jpolako silazi sa scene.

• 3 weeks later...

Prekinuta trka zbog kiše kada je Rosi bio treći, Markes šesti a Lorenzo dvadeseti. Bilo ukupno 2 pada. Posle nastavka, Rosi pao, Markes drugi, Lorenzo 11... Mnogo poena za Markesa, Rosi je puno izgubio padom... Baš puno.. Btw posle nastavka bilo tipa 10ak padova...

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Rossi poveo posle i to fine neke 2 sekunde, i ja samo vicem u sebi nemoj da padne, nemoj da padnes. Koja nepravda da Lorenzo uzme neke bodove ovde, usrao se samo tako.