Jump to content
IGNORED

Hidromasažne tuš kabine


Mister No

Recommended Posts

Upravo sam u fazi preuređenja stana. Na red je došlo i kupatilo, pa mi je za oko zapela i cijela bulumenta hidromasažnih tuš kabina kojima vrve prodajni centri. Totalni sam laik po tom pitanju i ako neko ima kakva iskustva dobro će mi doći. Ima ih stvarno povoljnih cijena i sve nekako naginjem da si uzmem jednu kutnu-turbo-mega-super-vodeno-zračno-nikadtakve kade kabinu . Ne baš najjeftiniju varijantu ali neki srednji razred. Kakva je uopće kvaliteta tih kabina po trgovačkim centrima? To je dugoročna investicija i ne želim se dovesti u situaciju da mi se ista raspadne za 3 mjeseca pa onda ponovo ruši, lomi, ugrađuj novo. Ps. Ako ovo nije pravo mjesto nek modovi prebace temu na odgovarajući pdf.

Edited by Mister No
Link to comment
Ne baš najjeftiniju varijantu ali neki srednji razred.
Ne znam kakva je situacija u HR, ali u Srbiji je glavni problem baš u ovoj citiranoj rečenici - ne postoji srednji razred! Prevedeno na rečnik automobila, u ponudi su različite varijante Yuga 45 i različite varijante Mercedesa. Znači, ili je u pitanju najljuća Kina za up to 300e ili su to varijante Jacuzzi, Teuco, Whirlpool... od preko 1000e. Ja ovo jeftino đubre nikada ne bi kupio. Loše mlaznice, loša plastika, najčešće bez dodatnog kompresora već rade na prirodni pritisak vode, pa koliko štrcne - štrcne. A kada začepi od kamenca ili se bilo šta otkači nema druge nego čupati celu konstrukciju napolje. Najbolja opcija u takvim uslovima je kupiti neku "običnu" kabinu i u nju ubudžiti neki kvalitetan hidromasažni stub.Ako se ipak odlučiš za komplet, proveri da li neko u HR uvozi češki Ravak. Znam da ih ima u Sloveniji i da su upravo oni neka zlatna sredina cena/kvalitet. Takođe, tu je i Kolpa koja svakako jeste u grupi kvalitetnijih, ali je na našem tržištu žešće precenjena.
Link to comment