IGNORED

Arhitektura

Mr.Smith

Mene dusa boli zbog unistenja tog "kanjona". Nadam se da ce da je restauriraju i ptretvoriti u neki civilni objekat.generalstab.jpg
Dok su bile "zive", gornje bliznakinje su mi stvarale neki ovakav utisak, svaki put kada bi me dragi tramvaj vozio uz Nemanjinu...22483671_bf98783d59.jpgZanimljivo je kako se covek brzo svikne na svaki prizor. Hvatam sebe kako se s naporom prisecam ovih znamenitih zgrada iz doba pre rusenja. Edited by Chivo D'Arbo
Ja pak mislim da kada bi se zgrada detaljno renovirala da bi ovo "ruzno pace" zablistalo
A mozda bi moglo da prodje i bez renoviranja. Rasparcamo je na delove i otvorimo hotel :) Something like this.hotel.jpghotel1.jpgegg_1.jpgSee?Koga zanima slobodnih mesta ima koliko sam videla do 10.12. sigurno. a i placanje je po principu pay as you wish
Mene fascinira funkcionalizam, yebeš kuću kad nije "u vinglo".
ako ovo nije funkcionalno, onda ne znam sta je :rolleyes: Edited by lostfanforever
  • 2 weeks later...
A mozda bi moglo da prodje i bez renoviranja. Rasparcamo je na delove i otvorimo hotel :) Something like this.hotel.jpghotel1.jpgegg_1.jpgSee?Koga zanima slobodnih mesta ima koliko sam videla do 10.12. sigurno. a i placanje je po principu pay as you wishako ovo nije funkcionalno, onda ne znam sta je :rolleyes:
Tu su zavrsile cevke iz programa Kanalizacija za demokratiju Juznog Bulevara znaci.
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

I od ovog zastaje dah... ali ne na lep nacin (kao ona "breathtaking baby" iz jedne epizode Seinfelda). Mordor, takodje, comes to mind.The Worst Building in the History of MankindIt's the Ryugyong Hotel in North Korea, where the world's 22nd largest skyscraper has been vacant for two decades and is likely to stay that way ... forever.Even by Communist standards, the 3,000-room hotel is hideously ugly, a series of three gray 328-foot long concrete wings shaped into a steep pyramid. With 75 degree sides that rise to an apex of 1,083 feet, the Hotel of Doom (also known as the Phantom Hotel and the Phantom Pyramid) isn't the just the worst designed building in the world -- it's the worst-built building, too. In 1987, Baikdoosan Architects and Engineers put its first shovel into the ground and more than twenty years later, after North Korea poured more than two percent of its gross domestic product to building this monster, the hotel remains unoccupied, unopened, and unfinished.ryugyonghotelrs2.jpg"...the worst building in the world is the closest humans have come to building a Death Star."

• 3 months later...
  • 3 weeks later...

vidim projektant je unstudio a licilo mi na zahu na prvi pogled. fino izgleda, skladno.eve ga jos jedno dubai cudeso : kula sa rotacionim stanovima

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="344"></embed></object>">
name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
  • 2 months later...
appbw7.jpg Nije baš dubaistično, ali ovako se projektuje (a bogami skoro da je završena izgradnja) u našem malenom birou. Četiri objekta cca 1800 m2 sa unutrašnjom pešačkom ulicom na "pjeni od mora". Svaki (ali baš svaki) apartman ima iz nekog ugla pogled na more.
  • 8 months later...

A new master plan for the now underused port lands of Belgrade, located along the Danube River, is currently being developed to revitalize the waterfront and create a more accessible public space. Forming the center of the development is a major public park that links the neighborhoods together and connects them to the waterfront. In addition to the iconic landmark buildings, the master plan includes diverse neighborhoods, each possessing a different and unique character. The Belgrade Danube Waterfront merges the old and the new ? generating an innovative urban matrix, sewn into the fabric of the old city to create a new image for Belgrade.601b596418.jpgBelgrade Danube Waterfront

Mmmmm, promenda s pogledom na Krnjaču i gradska plaža pored pančevačkog mosta cool.gif No, nema veze samo neka neko to napravi. Ipak, čini mi se da bi Bgd trebalo da dobije organizaciju intergalaktičkog prvenstva u fudbalu da bi ovo izgradio.

• 1 month later...