IGNORED

Love at first sight

voja i

Oduvek sam bio fasciniran SUV gvozdjurijom, posebno americkim misicima (Navigator, Expedition, Excursion, Suburban, RAM, Escalade...itd). Volim ih sve do jednog. Ali pojavom "sminkerskih" SUV-ova, priznajem malo sam se pokolebao. Sirov i "opasan" izgled, hiljade kubika, usa style ILI performanse, prakticnost i smek evropskog shvatanja auto manufakture. Ipak ne vredi, ne mogu da svarim silne biznismenetm, "biznismene", pevace tezgarose, sponzoruse, fudbalere i ostatak bulumente i njihovo sepurenje u Xpeticama, Qedmicama, MLovima, Tuarezima, od nedavno i Roverima :isuse: ...(cast izuzecima). Jbg, i kad bih imao love osecao bih se kao najgori ljakse u nekoj od ovih poz makina (zovite me lazovom i licemerom ali stojim iza ovoga)Ipak ima jedan koji odgovara svim ovim gorenavedenim pridevima, koji odise stilom i elegancijom (a opet nisam se bas nagledao stoke u njemu), jebeno dobro izgleda a kvalitet i nije predmet rasprave vec aksiom...volvoxc60r2.jpg:wub:volvoxc602009800x600wal.jpg(led diode na zadnjim farovima su da se useres momentalno da navuces pampers, za svaki slucaj)...God bless Sweden!

Edited by ducca
  • 3 months later...
  • 11 months later...
:wub:The $80,000 Mini by Rolls-Royce
BMW's lower- and upper-end British brands, Mini and Rolls-Royce, have combined to create a limited edition luxury hatchback.The new "Inspired by Goodwood" Mini was created by the Rolls-Royce design team behind million-dollar limousines such as the Phantom.The all-black-exterior Mini Goodwood won't cost quite as much if BMW Australia is successful in securing the car, which will be built in a limited production run of 1000 units, but UK motoring media are reporting the car could be very expensive for a small car - about $80,000 (approximately £50,000).Advertisement: Story continues belowNamed after the home town of Rolls-Royce and built under the watchful eye of the town's locals, the Goodwood model features lashings of luxury with the aim of ensuring the top-dollar Mini exhibits "the highest level of workmanship and stylish supremacy"
minigoodwood600600x400.jpgminigoodwood600a600x400.jpgminigoodwood600b600x400.jpgminigoodwood600c600x400.jpgminigoodwood600d600x400.jpgminigoodwood600e600x400.jpgminigoodwood600f600x400.jpgminigoodwood600g600x400.jpg----Slike velicine wallpapera ---> ovde Edited by Indy
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...