IGNORED

Urbani raspad

Indy

Gledam ovaj topik Arhitektura, sve se sija, uglancano, ne moš' se gleda... pa se setih svoje nedavne razmene sa nekim na blogu B92, koji je citirao Korbizjea (nešto na temu kako je Beograd najružniji grad na najlepšem mestu). Mic po mic, dođosmo do toga da je za tog blogera lepota arhitekture u tim veličanstvenim, reprezentativnim, zdanjima (kakve moš'te videti na Arhitekturi), a za mene je šarm u (recimo) raspadu... ispadoh neki nekrofil, na kraju. :rolleyes: Mogao bih sad ovde mnogo da filozofiram (i ako ne budete dobri, i hoću), ali zasad ću slati slike i možda poneku pesmu koja oličava taj "urban decay" koji nalazim neodoljivim...-decay1.jpg(Kamloops, Canada © Thomas Rosenzweig, flickr)

-decay2.jpg
This shot was taken at a derelict site in the centre of Nottingham. I saw the fallen action man in the puddle and thought it mirrored the state of the building and encapsulated the feeling of inner-city decay beautifully.
© BBC, A digital picture of Britain