IGNORED

Boks

Zverilla

After many months of planning the World Boxing Super Series is set to begin with the opening round of its cruiserweight tournament. The tournament’s first fight will be between WBO titlist Oleksandr Usyk (12-0, 10 KOs) and Marco Huck (40-4-1, 27 KOs) in an opening quarterfinals match. The fight will be held at the Max-Schmeling-Halle in Berlin, Germany. This fight will kick off eight straight weeks of tournament action (at both cruiser and super middleweight) with a total of $50M in prize money awarded to the participants. The ultimate winners of both tourney’s will also receive the Muhammad Ali trophy.

ima prenos od 10 na areni 2

a veceras je i borovcaninov kalemegdan boxing night, hvalili su se da ce biti prenos na sport klubu al nesto ga ne vidim u programu...
Edited by Bright Billy

Vidim da su krenuli sa pumpanjem, te napredovao je Canelo, te vidi ga koliki je, te omatorio ggg, nije to vise to, itd. Elem, grohotom se nasmejah. Mali moze da bilduje koliko hoce, grom iz pete udara.

pa i pre je bilo lozenja, al sad je nekako sve zivo propraceno, svako malo iskace neki klip sa kanelom i misicima.

a pritom su njih dvojca najnormalniji likovi ikad kad imaju zajednicka gostovanja po televizorima, i slicno.

nista cudno, ovo je mozda najveci boks mec u deceniji.

pa lozenje. ako ga kanelo dobije, sigurno to nece biti zbog bildanja.

+1

Al ne skodi malo lozenja. Pritom su momci normalni skroz, kao sto si i sam reko. Spektakl u ringu a ne po kzs-ovima...

Edited by Bright Billy