IGNORED

Tips & Tricks

JozoMujica

• 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Za ljubitelje MSN Messengera koji ne podnose nove verzije, nove smajlije, šminkanje celog mesindžera da bude i izgleda kao fejsbuk/myspace plugin, i uopšte ubacivanje toliko nepotrebnih gluposti u isti što rezultira time da običan chat klijent sada ima 180 megabajta instalacije i zahteva Windows Live Essentals, .net platform 3 i ko zna šta još, ovaj sajt nudi utehuhttp://www.oldversion.com/MSN_Messenger.htmlPosebnu pađnju na objašnjenje:Recently, MSN Messenger has made it mandatory to upgrade to newer versions. Have no fear, the wonderful folks at mess.be have figured out a solution. Simply head over to their site and download the appropriate patch.

Нема зглавне теме где би ово могло да се тури... ал' ваљда ће неко да скапира како је тип ово урадио. Фуга за 4 флопија:

Radi na Visti i Windows 7:Napravite na desktopu novi folder i date mu ime: GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}Tu sad imate sva podešavanja. Ovo "GodMode" možete da promenite, tačka i tekst između vitičastih zagrada mora da bude kao što je napisano.

Ups, pardoniram, samo na 64bit Visti ne radi.

The trick appears to work on both the 32 and 64-bit versions of Windows 7. Vista 32-bit and Windows Server 2008 32-bit should also work. However, it is known to crash 64-bit versions of Vista — and you may need to boot in safe mode or to the command line to delete the folder.