IGNORED

GHIBLI

אַף אֶחָד

Za I*m with the pilots

U pravu si za From Up on Poppy Hill. Odličan film. Nisam imao pojma da ga je radio Goro. Znao sam samo da nije Hayao.

Takahata

"Grave of the Fireflies" sam uhvatio devedesetih na francusko nemačkom kanalu Arte i bio šokiran. Nisam se usudio da ga ponovo gledam iako je remek-delo. Gledao sam još samo Pom Poko koji se sinu svideo a meni baš i ne. Sad videh da je Takahata režirao seriju Heidi, Girl of the Alps, koja je i kod nas emitovana valjda krajem sedamdesetih. Bio je i album sa sličicama. Kada sam prvi put gledao neki Miyazakijev film (Castle in the Sky), odmah sam ga povezao sa ovom serijom. I Miyazaki je učestvovao u radu na seriji (design, layout, screenplay). Svakako moram pogledati Only Yesterday i The Tale of the Princess Kaguya.

Ima na sajtu NHK dokumentarac "10 Years with Hayao Miyazaki" iz cetiri epizode - ovo je prva (a ispod nje imate i ostale)

https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/ondemand/video/3004569/

An exclusive, behind-the-scenes look at the genius of Japan's foremost living film director, Hayao Miyazaki -- creator of some of the world's most iconic and enduring anime feature films. Miyazaki allowed a single documentary filmmaker to shadow him at work, as he dreamed up characters and plot lines for what would become his 2008 blockbuster, "Ponyo on the Cliff by the Sea." Miyazaki explores the limits of his physical ability and imagination to conjure up memorable protagonists. This program is the first of a 4-part documentary, "10 Years with Hayao Miyazaki."

• +1 1