IGNORED

Coronavirus Covid-19 - opšta tema

Skyhighatrist

17 hours ago, Zis said:

Slovenija ima svega 15 aktivnih slučajeva virusa, u Hrvatskoj od danas ispod sto (97)

Treba ipak reci da su sve zemlje na ovom prostoru koje su mnogo zavisne od turizma proglasile pobedu i vec odavno slabije testiraju.

Brazil je već 5. dan prvi u svetu po dnevnom broju umrlih, dakle ispred SAD, juče preko 1000. Meksiko sad treći sa preko 500.

Brazil će ovim tempom za koji dan po ukupnom broju umrlih preskočiti Španiju, a ubrzo zatim i Francusku, za nekih nedelju do deset dana Italiju, a za oko dve nedelje i Britaniju i izbiti na drugo mesto.

Edited by vememah
2 hours ago, Filozof manijak said:

Kako se, dođavola, meri nivo Corona viirusa u gradskoj kanalizaciji?? :blink:

pa piše sve na grafu :happy:, uzorkuje se voda iz kanalizacije i radi se projekcija broja virusa u 1 ml, npr uzmeš 1 ml te vode iz kanalizacije i razblažiš u 100ml vode, time si dobio razblaženje 1:100 a onda iz te čaše izvadiš 1 kap (time si dobio razblaženje 1:2000) i staviš na pločicu i onda to posmatraš pod elektronskim mikroskopom i brojiš viruse :D 

- ako izbrojiš 65 virusa, znači da ih u 1 ml vode iz kanalizacije ima  oko 130000

Jamie @jamiesrule

18 hours ago, 10 tweets, 3 min read

Let's say you woke up with a terrible cough, a fever, and severe body aches. Immediately, you rush to the doctor and unfortunately, you’re diagnosed with COVID-19. For the last two weeks, you’ve been unaware that you were infected and you’ve ignored "the rules." 

You've gotten together with some close friends for pizza, had a few people over, even visited a park and a beach. You figured, “I don’t feel sick. I have the right to keep living my normal life. No one can tell me what to do." 

With your diagnosis, you spend the next few days at home on the couch, feeling pretty crappy; but then you’re well again because you’re young, healthy and strong. Lucky you. 

But your best friend caught it from you during a visit to your house, and because she didn't know she was contagious, she visited her 82-year-old grandfather, who uses oxygen tanks daily to help him breathe because he has COPD and heart failure. Now, he’s dead. 

Your co-worker, who has asthma, caught it too, during your little pizza get-together. Now, he’s in the ICU, and he's spread it to a few others in his family, too--but they won't know that for another couple of weeks yet. 

The cashier at the restaurant where you picked up the pizza carried the infection home to his wife, who has MS, which makes her immunosuppressed. She’s not as lucky as you, so she’s admitted to the hospital because she’s having trouble breathing. 

She may need to be placed in a medically-induced coma and intubated; she may not get to say goodbye to her loved ones. She may die surrounded by machines, with no family at her bedside. 

All because you couldn't stand the inconvenience of a mask; of staying home; of changing your familiar routines for just a little while. 

Because you have the right, above all others rights, to continue living your normal life and no one, I mean no one, has the right to tell you what to do. 

#SocialDistancing = It’s not about YOU!
#WearAMask = It's not about YOU!
#StayHome = It's not about YOU!
#GetTested = It's not about YOU!

Written by Anonymous. Copied from a friend and shared.

https://threadreaderapp.com/thread/1265290687223721984.html?refreshed=yes

tako je. Zato se ja vakcinišem svake godine protiv gripa. Nisam ugrožena kategorija, ali se prekida lanac prenošenja, pa sam u manjem riziku da zarazim nekog drugog

150.000 sijeroloških testova planirano, volonteri CK telefoniraju da traže "odabrane volontere" i kažu da je odziv mali, 20-25 posto. Mnogi se boje da će dobiti karantin na lutriji, zaraziti tokom testiranja, dežurni "zavereni paničari" povezuju to i sa skupljanjem genetskih podataka. Generalno poverenje u sistem opada svakim danom sve više, vlada obećava pomoć svima ali neki novac iz službe (ne)zapošljavanja je malo ko video. To koriste banke i isplaćuju unapred jedan deo, praktično uzimaš kredit. Isto tako i privatnici, samo im se obećava i nudi neka pomoć u vidu (novih) kredita.

Inviato dal mio Mi 9 Lite utilizzando Tapatalk

3 hours ago, ToniAdams said:

pa na broj novoregistrovanih i umrlih

evo sad ubacih zadnje 3 nedelje  u Excel i trend je nadolje. Ne bas izrazen, ali je na dolje.