IGNORED

KK Crvena Zvezda 2019/20

Ros

9 minutes ago, levi said:

nije valjda da Limuna dovode umesto Zoa?

mada ni dva G-League Amerikanca ne bi bilo baš najsrećnije rešenje

Nije nemoguće, pogotovo ako je tačno da bi Zalgiris kupio Zoa, tipično Čović poslovanje... 

Samo što bi to mogao da bude zadnji nail in the coffin da se digne buna... 

ako dobrog g amera koji se polako navikava zameni novim sumnjivim g amerom koji tek treba da se navikava, to ludilo bi bilo beyond uobicajenog ludila.

umesto gnoma, moze.

On March 29, 2019, the Chicago Bullsannounced that they had signed Lemon.[17] On March 30th, 2019, Lemon made his debut with the Bulls, scoring 19 points with 6 assists and four steals. In his third game in a Chicago Bulls uniform, in a game against the Wizards in Washington D.C. on April 3, 2019, Lemon led all players with 24 points in a very efficient 11 of 16 from the floor while leading all players with eight assists. In the final minute of the game, Lemon hit one go ahead basket and afterwards a go ahead free throw. On the other end of the floor Lemon played hard, tenacious defense to secure the victory for the Bulls, 115-114.

Nije nemoguće, pogotovo ako je tačno da bi Zalgiris kupio Zoa, tipično Čović poslovanje... 

Samo što bi to mogao da bude zadnji nail in the coffin da se digne buna... 
Zar nisu doveli KC Riversa?

U 13h kzs Nebojse Covica. Cuo sta mu spremaju sinu za ponedeljak.

Sipka™ trazila da Filip i Halid odu...

Edited by MiddleClass
4 minutes ago, MiddleClass said:

U 13h kzs Nebojse Covica. Cuo sta mu spremaju sinu za ponedeljak.

Sipka™ trazila da Filip i Halid odu...

I to posle onakve pobede... Pa ti slušaj navijače

21 minutes ago, FPLS said:

Nebojsa od 13h saopstava ime novog trenera... Navodno domaci, koji nas je vec vodio. Uklapa se Sakota :sad:

Uklapa se i pokojni Alimpije... :sad:

• Hamlet Strašni locked and unpinned this topic